Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Pääsikö oma ehdokkaasi läpi?

Vierailija
29.10.2012 |

Minun (ja meidän) pääsi, oli itseasiassa neljän eniten ääniä saaneen joukossa! Samassa porukassa oli mm. henkilö, joka on entinen ministeri! Ehdokkaani oli itsekin aika häkeltynyt suosiostaan, hän on ihan ns. tavallinen ihminen, joka on ollu yhden kauden valtuustossa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotias vihreä lääkäri

Vierailija
2/12 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puolue nosti paikkamääräänsä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lähelläkään!

oli kyseessä, toki voit laittaa nimen ja puolueenkin, mikäli haluat, mä en viitsi laittaa, koska kyseessä on pieni paikkakunta. Oma ehdokkaani oli puolivälissä neljääkymmentä oleva keskustalainen mies. En oo ikinä aiemmin äänestänyt keskustaa :D

Ap

Vierailija
4/12 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltillinen persu, jota ei ole näkynyt julkisuudessa.

Vierailija
5/12 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lähelläkään!

oli kyseessä, toki voit laittaa nimen ja puolueenkin, mikäli haluat, mä en viitsi laittaa, koska kyseessä on pieni paikkakunta. Oma ehdokkaani oli puolivälissä neljääkymmentä oleva keskustalainen mies. En oo ikinä aiemmin äänestänyt keskustaa :D Ap

Vierailija
6/12 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla lähelläkään. Äänestin kokoomuslaista naista tältä omalta asuinalueeltani. En kuitenkaan tunne häntä henkilökohtaisesti. Ollut aktiivi mm. lasteni koulun johtokunnassa ym. luottamustehtävisä. Ammlatiltaan erityisopettaja ja perheenäiti itsekin. Tuntui oikein pätevältä ja aikaansaavalta henkilöltä. Osasin odottaa ettei mene läpi. Oli käsittääkseni ensimmäistä kertaa ehdokkaana.

Vierailija
7/12 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat. Toista en päässyt äänestämään, yksi todella hyvä tuttu, mutta meni kirkkaasti läpi ja nousi Ylen valtakunnallisiin ääniharavoihin (200 joukossa). Sitä jota äänestin, meni läpi hyvällä äänisaaliilla ja ensikertalaisena.

Vierailija
8/12 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni, kokenut ja osaava.

Vierailija
9/12 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä äänestin puoluetta.

Vierailija
10/12 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat oli ensikertalaisia. Toinen sai paljon ääniä ensikertalaiseksi vaikkei itseään paljon mainostanut. Toinen ensikertalainen taas on mainostanut itseään joka puolella, mutta äänisaalis oli yllättävän pieni.

Vierailija
11/12 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua on, että mieheni ehdokas on pienemmän puolueen edustaja ja ulkomaalainen. Mutta erittäin asiantunteva ja jämäkkä ihminen, hienoa että tuli valituksi. Itse äänestin vihreiden ehdokasta tuli siis myös valituksi!

Vierailija
12/12 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelin, että hän saisi jotain 20 ääntä ja jäisi tosi kauas, mutta pääsikin lopulta yllättävän lähelle.

Minulla oli vielä lauantaina kolme vaihtoehtoa, joiden välillä mietin. Ne kaksi muuta pääsi, joten en valinnut väärin.