Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤JOULUisten torstaipinotus¤¤

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan!

Mä heräsin viime yönä puol kolme kipeeseen supistukseen! Tunnin ajan supparit tuli 10 min välein ja siitä asti väli on ollut n. 5-7 min. Onkohan tässä nyt lähtö pian käsillä????

Uskalsin kuitenkin päästää miehen töihin, vaikka supparit on nyt muuttuneet hieman kipeemmiksi. Soitin jo synnärille ja käskivät seuraileen tilannetta. Kun ei enää pärjää kotona niin pitää lähteä.

Voi toivottavasti nämä ei nyt lakkaa, vaan voimistuvat ja minäkin pääsisin nyytin hakuun! :)

Sori hieman omanapainen viesti... :/

Niin ja piti vielä sanoa, että kävin eilen Tikrun innoittamana vyöhyketerapiassa!!!

violet ja masu-Aarre rv 39+6

Vierailija
2/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se sitten saapui; meidän kuukausi!!!!!!!! =))))

(.)(.)(.)

Oon ollu jo pari päivää tosi väsynyt ja eilen ei onnistunut sitten ei mikään. Onnistuin jopa melkein polttamaan ranskalaiset uuniin (!!!) ja ajatus ei kulje yhtään. Onneksi äitini on ollut avustamassa ja organisoimassa tätä muuttohässäkkää.

Ovat olleet sitä mieltä jo pari päivää, että taidan kohta olla kättärille menossa... Viime yönä sain kuitenkin nukkua ihan hyvin; ei suurempia suppareita tai muutakaan. Vauva taitaa (kuten th sanoikin) olla jo laskeutunut, kun tuota vessassa juoksentelua saa harrastaa paljon ahkerammin kuin ennen.

Miehelle olen sanonut että mikäli mitään ei tapahdu tässä muuttotohinassa tälle `pienelle, sievälle´ masulle, ni sit alkaa ässien käyttö oikein urakalla. Tähän asti kun ei oikein nuo sänkypuuhat ole kiinnostaneet meikäläistä. Ja saunan siivouksen ajattelin jättää varmuuden vuoksi myös tekemättä. jos vaikka tarvii..... =P

Tänään olis sitten tiedossa vain ja ainoastaa muuttoa. Pakettiauto on varattuna ja suurimmat (sänky, sohva, hylly tms.) menevät siinä. Laatikoita on jo kärrättykin hyvä määrä ja tänään jatkuu. Luultavasti oli siis viimeinen yö meillä tässä vanhassa asunnossa. Viikonloppuna sitten loppusiivoilut ja siinä se olisi. Uskomatonta...

Maanantaille vielä olen suunnitellut shoppailua; haluan nimittäin mennä " kokemaan" stockan sen argoshallissa olevan joulu(tilpehööri)osaston ja tietty muitakin jouluisia juttuja olisi ihana hipelöidä kaupoissa. Syytä olisi saada myös loput joululahjat kasaan...

No, eiköhän tässä taas ollukin löpinää kerrakseen...

Olen nettipimennossa viikon-pari; ennenkö saadaan yhteys uuteen asuntoon kulkemaan, joten hyvää joulun odotusta itsekullekin masulle ja masuttomille kinkuille toki myös!!!! Yritän käydä välillä tarkistelelmassa tilannetta anoppilan koneelta... =))

Halauksin, Unikkoinen rv 37+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon suppareita! Toivottavasti pääset toimeen! Taisi olla eilisestä apua..? ;)

Uni

Vierailija
4/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin toivon sulle roppakaupalla supistuksia :)

Täytynee itsekin harkita sitä vyöhyketerapiaa, kunhan vaan ainakin 38 viikkoa tulee täyteen. Mutta kyllä nää viikot menee niin hujauksessa, että pian se 42 viikkoakin on täynnä ja on vihdoin minun vuoroni...

Muuten ei mitään uutta länsirintamalta, uneton yö takana ja kolmella tunnilla pitäisi pärjätä. Saas nähdä, kuinka käy.

Niin, ja Unikkoiselle tsemppiä muuttoon!

kaaka & Tilkku 36+2

Vierailija
5/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaattoon enää 23 yötä... Mieli on pirteä, kun ulkosalla on talvi:)

Täällä voidaan ihan hyvin tähän olomuotoon nähden. Yö meni parilla vessareissulla, mutta väliajat nukuin aikalailla hyvin. Minunkin pieni mahani tuntuu alkavan olla ääriäänmyöten täynnä vauvaa. Vatsan yläosa on kosketusarka, onko teillä muilla? Johtuneeko siitä, että vauva on perätilassa/poikittain? Aiemmin tämä kipeytymisilmiö oli vain illasta, mutta nyt on tuntunut jo muutamana päivänä heti aamusta.

Vauvan mutruillessa vatsa kovettuu ja suorastaan sattuu, muuten nyt ei ole supistuksia tai muutakaan ihmeellistä. En kyllä niitä supistuksia oikeastaan odottelekaan, sillä alan asennoitua siihen, että tämä vaavi tulee todennäköisesti suunnitellulla sektiolla maailmaan joskus parin viikon kuluttua (ellei sitten yllättäen käänny raivotarjontaan).

Pikkukakkonen on sairaana - räkätauti & kuumetta, ja on kotona seuranani. Nyt kuume on kuitenkin jo hellittänyt. On se ihme miten pienessä ihmisessä on virtaa, vaikka on vielä sairas/toipilas. Itse vastaavassa kuumetilassa olisin taju kankaalla.

Esikoista hoitoon aamulla viedessäni olin peruuttaa autolla pihassamme olevaan syvään ojaan... Ei siis kertakaikkiaan millään vartalo enää taivu katsomaan taaksepäin ja peileistä en pimeässä erottanut ojanreunalla olevaa merkkikeppiä. Onneksi mies oli samanaikaisesti lähdössä töihin ja pelasti työautollaan minut " rotkon partaalta" . Oli lähellä, että olisi " kiva" lisälasku peltikorjaamolaskun muodossa ollut tulossa.

Nyt elelen raskaudenkestossa ennätystäni. Kumpikaan lapsistani ei ole viihtynyt näin " pitkään" mahassani. Tänään on siis 36+4 viikot, jee!

Eiköhän teillä 39 ja risat viikoilla olevilla ala tosiaan jo tapahtumaan. Kertomanne perusteella lupaavalta kuulostaa. Mukavaa loppurytistystä pian jakautuville ja jaksamista meille loppukuisille!

t.vipeka

Vierailija
6/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kyllä kovasti siltä että sinä taidat tänään päästä synnyttämään, hienoa!!! ja hyvänen aika taisi sullakin olla vyöhyketerapiasta hyötyä! wau! sinulle siis kovasti tsemppiä ja onnea ja toivotaan nyt että ne jatkuu ja voimistuu, ettei vaan pääse latistumaan enää. tule välillä kertomaan miten menee, jos pystyt. ellet ole jo lähtenyt?!

omaan napaan ei sitten mitään uutta. suppariton yö takana, blaah. tänään lähdetään mummolaan ja ollaan siellä koko viikonloppu, sitten sunnuntaina miehen kanssa kotiin yhdeksi yöksi ja sitten maanantaiaamuna klo 8 pitäisi mun olla sairaalassa...käynnistykseen. hui. ei sitä tajua vielä.

nyt kuitenkin pitäisi pikkuhiljaa ryhdistäytyä, ja jos jaksais tytön kanssa mennä ulos kun on niin ihana tuo luminen maisema.

Oksaska rv 38+2

Vierailija
7/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIKRULLE ja muille nyytin saaneille sylin täydeltä onnitteluja!!

VIOLETILLE lisää suppareita, pian olet siekin tositoimissa!

Omaa napaa supistelee myös ja aamusta lähtien tullut limaa jossa verta mukana...jospahan meillä olisi täsmällinen vaava...

Nyt ei voi enää istua tässä paikoillaan...palailen. Ehkä...

Minny ja masu **40**

Vierailija
8/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatitonta - vihdoinkin joulukuu!

Oon ollut ihan täpinöissä koko aamun ensimmäisestä kalenteriluukun avaamisesta asti!

Ja onhan täällä jo ollutkin vipinää... TOSI TOSI PALJON ONNEA JA ISOJA HALAUKSIA " VARASLÄHDÖN OTTANEILLE JOULUISILLE" !

Omankin käärön näkemistä jo kovasti odottelen, mutta LA on vasta 14.12. ja mulla on vahvasti sellainen olo, että meidän lapset eivät saa itse synnytystä käynnistymään.

Olen tavannut muitakin äitejä, joilla ei vaan homma lähde omalla painollaan liikkeelle. Eli esikoinen syntyi tosiaan 42+1 käynnistyksellä ja oli varmasti " valmis" jo aiemmin. Lastenlääkäri sanoi silloin, että on kuiva ja yliaikainen (käynnistys lapsiveden vähyyden takia).

Mutta nythän mulla on sektio edessä 12.12. eli nyt on takaraja tiedossa - silloin siis viimeistään! Eilenkin kyllä supisteli aika kovastikin, mutta arvaan niiden aina loppuvan kyllä, vaikka välillä pieni toivonpilkahduskin viriää.

Quarrasta onko muuten tietoja? Mitenhän siellä on edetty? Pidetään peukkuja!

Hippomama 38+1

Vierailija
9/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetille lisää suppareita, sitten ja onnea matkaan! *sädetystä*

Unikkoiselle tsemppiä muuttoruljanssiin! Huh, ite en kyllä taitaisi jaksaa tässä vaiheessa...

Tuo vyöhyketerapia tuntuu olevan melko tehokas apu... joskohan sitä itekin tilais ajan vaikka ens viikolle.. vaikkei nyt aivan käynnistyisikään, niin semmoinen kypsyttelyapukin olis ihan tervetullutta. hmm...

Omaa napaa: maha on tainnut tipahtaa vielä vähän lisää. On tullut omituisesti tilaa tohon rintojen alle, ja noi vaavin liikkeet tuntuu jotenkin ihan erilailla kuin ennen. En tiiä onko nää kaks asiaa millään lailla sidoksissa toisiinsa, mutta kuitenkin.. näin musta nyt ainakin tuntuu. On taas ankarat aamujumpat menossa, maha hytkyy ihan villisti puolelta toiselle. Hassua katteltavaa ;)

Eilen iltapäivällä alko tuleen sellasia aika napseita suppareita, pitkästä aikaa.. No, menivät ohi n. tunnissa, joten ei niistäkään sen kummempaa iloo kuitenkaan irronnut. Ehkäpä vielä joskus...

Vaihteeksi ulkona olis oikein kivan näköinen ilma. Jospa sitä sais muhkean mahansa liikkeelle tänään, niinkuin ulkoilun merkeissä (siis johonkin toiseen suuntaan välillä kuin vain tallille). Pitääpä pistää harkintamyssyyn.

Illalla olis toinen valmennustunti, aiheena synnytys. Onpas kiva nähdä, mitä toi isäntä tuumaa illan annista ;)

Jeps. Supparisädetystä sitä toivoville ja muille hyvää vointia,

Lizzbeth ja myyryskä 37+2

Vierailija
10/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on ylävatsassa tosi kipeä kohta enkä ole keksinyt mistä se johtuu. Neuvolassa epäili vaan johtuvan vauvan asennosta ja venyttelystä.

Samoin meillä oli esikoinen koko viime viikon yskässä ja kuumeessa ja se veti kyllä multa itseltä ihan mehut, kun en päässytkään päivisin torkkumaan. Ja itseasiassa olin tukkoinen itsekin ja oli tosi vaikea nukkua öisinkään, joten viime viikon olin aika pimennossa. Maanantaina kun olin neuvolassa, niin hemppa oli tipahtanut 101:een, joten kaipa sekin väsyttää (ilmeisesti flunssan takia, toisaalta olen vähän " aneeminen" aina) Sitten kiskotaan kahta Obsidania per päivä sektioon asti, tai siis asia tarkistetaan tulevana maanantaina. Olin jo itsekin aloittanut " hemppa ylös ennen sektiota" - kuurini.

Hippomama jälleen (juu ja mieheni kutsuu tätä vauvaa Hectoriksi, josta mulle tulee mieleen meksikolainen viiksekäs murhaaja)

Vierailija
11/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja taas menossa mukana!!

Että otti lujille olla kokonaiset neljä päivää nettipimennossa ja just kun alkaa tapahtumaan!!!

Nyt onkin sitten nuutunut olo kun piti illalla lukea monen päivän pinot jne. Kissanpirulainenkin herätti puolikuusi, yökkäsi sikana. Sillä on porttikielto sisälle mutta jostain syystä anoppi oli sen kuitenkin aamulla sisälle laskenut. Kisulla kun on tapana nukkua vauvan sängyssä ja vaunusissa niin siksi sillä ei ole sisälle asiaa. vaikkei vauvaa vielä olekaan niin ei tarvii harjotellakaan mitään siihen suuntaan. Ihanahan se on vauvan maidolle tuoksuva pehmeä sänky kissankin mielestä..

Niin se tuli vaan joulukuu, sillon toukokuussa kun olin aivan yliväsynyt keskittymiskyvytön ja huonovointinen tuntui, ettei se KOSKAAN tule mutta.... Onneksi on luntakin, että hiukan tunnelmaa. Sisällä meillä onkin jouluvalot, ulos pitäs vielä viihtiä laittaa..

Täällä ei mitään tuntemuksia siihen suuntaan, että vauva syntyisi mutta en niitä osaa odottakaan vielä, " nimimerkillä kahden yliaikaisen äiti" .. Tosin täytyy sanoa, että jotain siihen suuntaan epäilin pyhäiltakohan se oli, alkoi tulla supistuksia, kipeitä aika tiuhaan ja piti käydä oksentamassakin. Molemmista lapsista kun oon synnytyssalissa oksentanut niin siksi kai tuli moinen vaihtoehto mieleen. Vaan örkki lensi ja sitten ei enää tapahtunutkaan mitään...

Violetille paljon paljon supistuksia!! Alkaa kyllä itteäni jännittää kuinka meikän siellä vyöhyketerapiassa käy, tuleeko lähtö kanssa..9pvä menen, josko saan vaikka nimpparilahjaksi vauvan!!

Ainakin lääkärin mukaan alapää on täysin valmis synnytykseen ja vauva kiinnittynyt hyvin ja kun vyöhyketerapia " vaatii" kypsät paikat auttaakseen synnytyksen käyntiin......Hui.

Eilen kävin kampaajallakin, oli kyllä aikakin. pehko oli karsee. tyttökin oli matkassa ja ekan kerran oikea kampaaja leikkasi pienen hiukset, tähän asti oon ite pätkinyt niitä vaan toisen niin teki mieli leikkaamista ja kyllähän ne eri siistit on nyt!

Pitäisköhän koittaa jaksaa leipoa pari taatelikakkua.. navetallekin pitää mennä maalaamaan konehuone ennekun putkimies tulee yhdistämään veden ja lämpöputken. Kerjään nähtävästi selkäkipua taas, nyt ei olekaan yhtään kipuillut.

Nyt menen, paljon supistuksia niille jotka niitä jo kovasti kaipailee!!

Ja Tansku, jos Tikrun kanssa olet yhteyksissä niin kerro terveisiä ja onnitteluja oikein paljon!

Lahja ja Tonttu rv 37+6

Vierailija
12/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ensiksi paljon suppareita, etta paasette tosi toimiin.

Me ollaan palattu Iiris vauvan kanssa maanantaina kotiin ja nyt sitten opetellaan vauva arkea:)

Synnytys meni ihan hyvin aika nopea toiminta ja ei jaanyt mitaan pahaa hampaan koloon mutta olihan se rankka kokemus kivut oli kovat ja ei keretty mitaan kipulakkeita ottaa kun kaikki eteni niin nopeasti paitsi ilokaasua josta ei ollut minullle kylla apua ollenkaan. No kaikki meni kuitenkin suht hyvin.

Aika menee paa-asiassa syottaessa. Vauva syotetaan 3 tunnin valein ensin yritetaan rintaa mutta kun han ei oikein ole halukas siihien niin laakari maarasi viela etta joka rintasyoton jalkeen lisamaitoa 45ml jonka sitten pumppaan rintapumpulla etta sellaista vauva arkea...

Oli ihan mukava paasta lukemaan teidan kuulumisia ja toivon kaikille vauva rikasta joulukuuta.

Vahan haikeaahan tama on kun on niin kauvan pyorinyt talla palstalla melkein joka paiva 8kk ajan ja nyt sitten on palkinto vihdoin sylissa mutta ehka me siirrytaan sitte tonne vauva puolelle..

Annora ja Iiris 8paivaa

Vierailija
13/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla olis tanaan sitten Wrigglerin erapaiva - mutta ei kylla mitaan merkkeja maailmaantulosta.

Kaikkea mahdollista on jo kokeiltu. Eilen kaverini jolla meni viikon yli sanoi etta joku oli hanelle kertonut etta ananaksesta pitaa syoda se keskustan kova osa ja etta se kuulemma auttaa - se oli niita sitten illan popsinut (kuulemma pahan makuinen) ja aamulla oli synnyttamassa -enpa ollut tasta koskaan ennen kuullut... Meilla on nyt otettu kayttoon taktiikka etta suunnitellaan paljon menoja lahipaiville - tanaan lahden kaymaan kylassa kaverin luona naapurikaupungissa (noin tunnin ajomatka) ja illalla tulossa kaverit syomaan (mies kokkaa).

Tumble & Wriggler rv 40 *ei jaksais enaa odottaa*

Vierailija
14/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on sitten JOULUKUU!!!! :))

Ja tässä yhteiset ONNITTELUT kaikille vauvan saaneille!! Aivan ihanaa että pikkunyyttejä alkaa tulla maailmaan. Saa nähdä syntyykö jollekin Itsenäisyyspäivänä.. ja olenko minä kenties niitä Joulun pyhien synnyttäjiä..hmm..jotenkin sillai tuntuu. Vaikka kaikki sanovat että aikaisemmin tämä tulee..katin marjat sanon minä!!

Eilen illalla oli voimakasta painon tunnetta ja vihlontaa, tänäkin aamuna sama juttu. Mies hieroi illalla vähän selkää ja paineli jalkapohjia..ns kotivyöhyketerapiaa :))

Sain neuvola-ajan tälle viikolle, ensi viikolla onkin kokoarvio.

SUPISTUKSIA niitä toivoville..erityisesti VIOLET82: Toivotaan että sulla pian lähtö, siltä ainakin vaikuttaa. Jännitys tiivistyy!!!

päivän jatkoja

beal rv 36+5

Vierailija
15/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään menee se aika vieläkin nopeesti, vaikka tässä jo kärvistellään. Viikot vilahtaa, kohtako se olen minäkin jossain yliaikaiskontrollissa? Töissä kaverit veikkasivat että vauva syntyy itsenäisyyspäivänä (ja samaan hengenvetoon murehdittiin, ettei saa palkallista vapaata sitten 50-vuotispäivänään =).

Tyttö on päiväkodissa ja minä olen kerrankin makoillut koko aamun. Yhden aikaan on neuvola, ja pitäisi kaupoillakin käydä, mutten ole vielä päättänyt missä järjestyksessä päiväni kulutan. Tupa on hyrskyn myrskyn, mutta olen päättänyt että ei ole enää tässä vaiheessa yksin mun ongelma, saa ukkokin kantaa kortensa kekoon, taikka siis mieluummin vaikka imuroida nuo korret ja keot pois.

Onko kukaan löytänyt esim. netistä ohjeita niistä jalanpohjan pisteistä, joita hieromalla vois käynnistellä? Esikoista odottaessani mulla ne jostain oli, mutten millään muista mistä ne sillon löyty. Nyt kun ei auta nämä ässät, eilen oli tosi omaperäiset sellaiset käytössä (shoppailu, sauna ja siideripullo), niin voisi koittaa muutakin. Esikoista koitin häätää hieromalla, raparperilla ja lakulla, ja kai joku auttoi kun niin ajoissa tuli. Suurin apu tosin oli painoarviossa tehdyt alatutkimukset, sielä kun oli opiskelijoitakin paikalla, niin sain kaksi ronkintaa, auts.

Jasså, voiskin mennä katsomaan josko postiljooni olis tuonu jotain mukavaa vaihteeksi. En oo vielä laatikolle asti tänään jaksanut =)

Paljon supistuksia kärvisteleville ja hurjasti onnea palkintonsa noutaneille!!!

T:Emppu&" Nestori" 38 ja risat

Vierailija
16/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä siinä sitten kävi, että lopahtivat mokomat supparit kesken... (vähän kuten arvelinkin) Voitte kuvitella missä v-käyrä menee tällä hetkellä!!

Selkää jomottelee tasaisesti koko ajan, joten josko tässä lähipäivinä se lähtö kuitenkin tulee...

väsynyt ja KIUKKUINEN violet kera masu-Aarteen, joka ei ymmärrä miten tullaan ulos!

Vierailija
17/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille, jos mua joku vielä muistaa!!!

Meillä ei jostain syystä ole nämä Vauva-lehden sivut toimineet melkein kuukauteen! Avautui vaan harmaa ruutu. Olen silloin tällöin käynyt lukemassa teidän kuulumisia anoppilassa, mut ei siellä jaksa alkaa kirjoittelemaan, kun ei oikein ole " kärryillä" mitä täällä teille kuuluu ja on tapahtunut. Toivottavasti tämä nyt toimii...

Omassa navassa mennään 39+2, eikä mitään merkkejä, että Itsenäisyyspäivänä olisi LA. Maha on kyllä laskeutunut ja maanantain neuvolan mukaan pää on tosi alhaalla, mutta kun ei supistele eikä mitään. Ehkäpä mulle tulee sitten äkkilähtö ilman ennakkovaroituksia! Mummot ja kaikki kyselee hermona joka päivä, että joko joko? Anoppi ja appi lähtee viikon päästä 2 viikoksi Intiaan ja ne tietty haluais nähdä käärön ennen sitä. Tulevat sitten aatonaattona takas. Silloin ainakin pitäisi olla vaavi sylissä. Mahdollista käynnistystä terkka veikkasi 20 tai 21 päivä eli joutuisin olemaan jouluna synnärillä- nou thänks!!! Haluan olla syömässä jouluruokia ja juoda lasin punaviiniä!!

Eilen siivosin joulusiivoja 8 tuntia ja ainut vaikutus oli yleinen kropan väsyminen ja käsien turpoaminen. Kamala särky tulee varsinkin oikeaan käteen, kun rannekanava menee turvotuksen takia tukkoon. Tämä on ollu mun loppuraskauden riesa. Yöllä kun käy vessassa 1,5- 2 tunnin välein ja siinä välissä herää hieromaan puutunutta kättä, niin voi sanoa, että meikäläisen yöt vois lahjoittaa hyväntekeväisyyteen samantien ;)

Pääsin kaksi viikkoa sitten todistamaan syntymän ihmettä ihan urakalla. Meidän mäyräkoira neiti synnytti 5 aivan ihanaa pentua. Kaikki meni hyvin, vaikka oli vaikea seurata sivusta toisen avautumisvaiheen tuskaa ja huutoa. Nyt pennut alkaa availla silmiään ja varmaan viikon päästä treenaavat kävelemistä. Ovat kyllä niin ihkuja!!!! Ainut urospentu on paljon pienempi kuin tytöt, mutta lisämaidolla ja hellällä hoidolla ollaan saatu se vahvistumaan ja kasvamaan. Ollaan nimettykin se Sissiksi. Voi olla, että meillä on tuolla vuodenvaihteen tietämillä aika vipinää, kun pennut liikkuu ja vauva vaatii huomiota. No, onneksi (?) pennut ei ole meillä seuraavaa 18 vuotta...

Onnea kaikille vaavin saaneille ja voimia vauva arkeen!!

Minttu

Vierailija
18/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä kuvitella fiiliksesi tällä hetkellä...

Täällä nimittäin tuntuu käyvän ihan samalla tavalla...murrrrr...

Kyllähän tässä jo melkein ehti alkaa toivoa laitokselle lähtöä,mutta turhaa luuloa taitaapi olla.

No,äitipolille seuraava aika 9pvä ja silloin ilmeisesti käynnistellään sitten jos mitään ei ole siiheksi tapahtunut.

Minny ja masu edelleen ****40****

Vierailija
19/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin sairaalalta tälle päivää hieman vapaalle ja tulin velipojan ja sen avokin luokse kylään. Pääsin siis sillä nettiinkin. :) Ei syntynyt meidän tenava eilen vaikka toinen käynnistyspäivä jo olikin. Tuskat oli mellevät mutta mitään ei tapahtunut.. Kyllä paikat vähän eteni ja aukesi, ja puhuivat tänä aamuna kalvojen puhkaisusta. MUTTA kun olin ensin viime yön valvonut ja kärsinyt 3min välein tosi ankarista supistuksista jotka ei vieneet mihinkään, niin enpä antanut enää tälle aamua teettää mulle tuskia kalvojen puhkaisulla. Kun ei se silti välttämättä näytä syntyvän helpolla! Joten parempi nyt kun vain leikataan huomenna ja unohdetaan tämä koko alatiesäpellys. *nih!* mies tulee huomenna aamuselta sitten sairaalalle, kuulemma oon ekana leikkausjonossa. Nyt kylläkin mahaan vieläkin sattuu eilisen jäljiltä, on hellänä ja vähän meinaa välillä supistaa. Kun ei nyt sitten päättäiskin syntyä ilman leikkausta, piru vie. Se tästä nyt vielä puuttuis että kun on leikkaus nyt saatu niin se pullahtaa itekseen. Ei sovi oikein suunnnitelmiini. Ja jos eiliset kivut on lieviä supistuksia niin mitä mahtaa olla ne oikeat supistukset, täyttä tuskaa!! :oS

Mutta eipä täältä vielä sen kummempaa. Huomen aamuna se sitten on maailmassa kaiken tämän tuskan ja ramppaamisen jälkeen. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja päästään vauvan kanssa ensi viikon keskiviikkona-torstaina jo kotiin. Onhan täällä tullutkin jo oltua. Mutta mulle saa lähettää niitä supistuksen lopettamisaaltoja, mä voin siirtää nämä omani kyllä niitä kaipaaville. Tää polte on sit toooosi ihanaa....

Quarra ja masulainen rv39+2?? *kait..:D* vauva syntyykin sitten 2.12.05. ;)

Vierailija
20/28 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me jo ooteltiin taalla etta kohta sulta tulis vauvauutisia. Mutta huomenna siis. Oikein paljon tsemppia viela kerran!

Ja tanne saa niita suppareita lahettaa!! Siivosin asken alakerran ja uuninkin pesin ja missaan ei tunnu!!

Tumble & Wriggler rv 40 * miettiii tuleeko meidan Wriggler ikina ulos?!!?*