Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muru-wiki

Vierailija
28.10.2012 |

Kuka on Muru?

Muru on 26vuotias pumpuliprinsessa.

Muru on nykyään todella onnellinen, on kihloissa ja suunnittelee häitä.

Toisin oli keväällä.

Muru oli kyllästynyt poikakaveriinsa, elämä oli tasapaksua ja Muru kaipasi jännitystä elämään.

Tällöin Muru sopivasti tapasi hurmaavan miehen, joka oli kaikkea mitä Murun poikkis ei ollut.

Muru ei ollut varsinaisesti vielä eronnut poikkiksesta kun rupesi uuden, Micken kanssa pyörimään, mutta ei se haittaa. Koska suhde oli kuitenkin kuolemassa, tätä ei voi laskea pettämiseksi.

Muru ilmestyi silloin palstalle ekan kerran, kun tuli ihmettelemään että miksi tämä uusi jännittävä mies ei kutsu ikinä kotiinsa?

Monet yritti sanoa Murulle että miehellä on vaimo kotona, mutta Muru ei uskonut.

myöhemmin Muru sai huomata että asia nyt kuitenkin oli noin, ihana hurmaava Micke olikin naimisissa!

Nyt juttu menee rumaksi...

Sen lisäksi että Micke oli naimisissa, hän paljastautui muutenkin sontiaiseksi.

Ensin ylipuhui Murua harrastamaan vielä seksiä, ja sai luavn ottaa valokuvia ja videopätkän.

Sitten Micke ilmestyi vielä Murun luokse vonkaamaan, ja otti haluamansa vaikka Muru ei olisi halunnut.

Myöhemmin levitti näitä intiimikuvia kavereilleen sähköpostin välityksellä...

Muru palasi takaisin poikkiksen luo, jatkoivat siitä mihin olivat jääneet (mikä on sinänsä hassusti ilmaistu, nehän jäi siihen että rakkaus oli kuollut, mihin siitä jatkaa?), menivät kihloihin ja aikovat elää happily ever after.

Murulla on kriisejä tasaisin välein, ja silloin hän avautuu täällä.

Esim kun kihlatun kaveri suuteli Murua.

Kun Muru epäili olevansa raskaana.

Kun Muru pelkää kipua ja miettii saisiko sektion ostettua rahalla.

Kun siivooja on lainannut Murun kumppareita, ja kumppareista vielä yksityiskohtainen kuvaus.

Kun Muru epäilee että josko kihlattu olisi pettänyt.

jne jne jne...

Unohdinko jotain?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat oikein tiedonjanossasi tietää mitä kauheaa toinen on joutunut kokemaan.

Muru itki sen suuhun.

Muru joi skumppaa kylvyssä kun odotteli vieraita ja oli ihan huppelissa! Sitten ne vieraat tuli klo 23 jälkeen ja toi tuliaisia.

Kerran Murun poikkis ei vastannut puhelimeen, niin Muru kyseli täältä mitä pitää tehdä.

Täällä mammat kyselee mitä pitää tehdä jos vauva inahtaa. Tai pitäisikö viedä lääkäriin kun x.

Heitit sitten kolme irrallista faktaa perättäin, onnittelut kekseliäisyydestäsi.

Vierailija
42/49 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru itki sen suuhun.

Muru joi skumppaa kylvyssä kun odotteli vieraita ja oli ihan huppelissa! Sitten ne vieraat tuli klo 23 jälkeen ja toi tuliaisia.

Kerran Murun poikkis ei vastannut puhelimeen, niin Muru kyseli täältä mitä pitää tehdä.

Täällä mammat kyselee mitä pitää tehdä jos vauva inahtaa. Tai pitäisikö viedä lääkäriin kun x.

Heitit sitten kolme irrallista faktaa perättäin, onnittelut kekseliäisyydestäsi.

Mitä tähän sitten piti kirjoittaa? Kiitos kuitenkin kun kutsuit näitä faktoiksi - eikö tässä juuri ollut tarkoitus listata Murun tekemiä avauksia tai kertoa vain faktaa Murusta, ts ei keksiä itse mitään uutta? Noi 3 tuli mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru itki sen suuhun.

Mitä tähän sitten piti kirjoittaa? Kiitos kuitenkin kun kutsuit näitä faktoiksi - eikö tässä juuri ollut tarkoitus listata Murun tekemiä avauksia tai kertoa vain faktaa Murusta, ts ei keksiä itse mitään uutta? Noi 3 tuli mieleen.

En vaan ymmärrä näitä ketjuja, miksi tälläinen ajojahti? Onko niin tylsää?

Vierailija
44/49 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru itki sen suuhun.

on, ja lisäksi haluan vähän herätellä sitä ihmistä (ja muita samanlaisia että ei ihan oikeasti kannata avata itseään niin paljon edes tälläisellä nimettömällä palstalla. katso nyt miten paljon ihmisestä voi kerätä faktaa! Minäkin olen vuosien ajan tehnyt aloituksia ja kirjoittanu vastauksia muille, mutta ei mua osata niihin yhdistää eikä mun tekstejä toisiinsa. En vaan käsitä miksi jonkun täytyy elää täällä palstalla - se on surullista, hämmentävää ja hieman pelottavaa.

Vierailija
45/49 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlattu on hyvä sängyssä.

Isi on ostanut murulle asunnon.

Mickellä on murusta panovideo kännykässään.

Murulla on pitkät hiukset.

Muru nimi tuli siitä, kun Micke kutsui murua muruksi. Muru inhoaa sitä nimeä sen takia.

Vierailija
46/49 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja överklass fnaskiksi ja isin pikku prinsessaksi.

Tätä ette tainneet muistaa!

Vierailija
47/49 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru itki sen suuhun.

on, ja lisäksi haluan vähän herätellä sitä ihmistä (ja muita samanlaisia että ei ihan oikeasti kannata avata itseään niin paljon edes tälläisellä nimettömällä palstalla. katso nyt miten paljon ihmisestä voi kerätä faktaa! Minäkin olen vuosien ajan tehnyt aloituksia ja kirjoittanu vastauksia muille, mutta ei mua osata niihin yhdistää eikä mun tekstejä toisiinsa. En vaan käsitä miksi jonkun täytyy elää täällä palstalla - se on surullista, hämmentävää ja hieman pelottavaa.

No, kaikilla on tapansa kirjoittaa.. Ei julkisten blogienkaan pitäjät ole vapaata riistaa haukuttavaksi ja stalkattavaksi..

Jos haluaa avautua täällä niin mikä vika siinä on?

Faktoja voi myös itsestään muutella, et voi tietää onko niin tehty.

Tämä on minusta nettikiusaamista,mollata ja aliarvoisia tekstejä kirjoittaa ihmisestä joka hakee palstalta vastauksia.

Vierailija
48/49 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi haluan vähän herätellä sitä ihmistä (ja muita samanlaisia että ei ihan oikeasti kannata avata itseään niin paljon edes tälläisellä nimettömällä palstalla. katso nyt miten paljon ihmisestä voi kerätä faktaa! Minäkin olen vuosien ajan tehnyt aloituksia ja kirjoittanu vastauksia muille, mutta ei mua osata niihin yhdistää eikä mun tekstejä toisiinsa. En vaan käsitä miksi jonkun täytyy elää täällä palstalla - se on surullista, hämmentävää ja hieman pelottavaa.

Tämä on sitä paitsi moneen otteeseen tälle Murulle sanottu, mutta jostain syystä hän aina palaa tänne uusien mehevien käänteiden kanssa. Välillä sitten pitää vähän inistä, että ei saisi muistella näitä "vanhoja" käänteitä.

Joko tämä Muru on jollain tasolla jäänyt vähän henkisesti lapsenomaiseksi, tai sitten koko Muru on vain jonkun palstaprovon luoma hahmo. Toivon jälkimmäistä.

Vierailija
49/49 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhkipaapottu isin prinsessa, joka tarvitsee normaalia enemmän huomiota. Hän on kertonutkin, että tulee tänne, kun ei ole kavereitten kanssa tai mies ei ole lähellä. Ei tykkää olla yksin. Siksi hän varmaan kertookin niin paljon, jotta saa sitä huomiota.

Tämän voisi kyllä pitää mielessä lastenkasvatuksessa: huonosti kävi prinsessalle, vaikka nyt elämä onkin kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä