-85 ja -86 vuonna syntyneet pariskunnat
Eli onko ketään -86 syntynyttä joka seurustelee -85 syntyneen kanssa tai toisinpäin? Hassua mutta olen huomannu että kyseisillä pariskunnilla on keskenään aika myrskyisä suhde kuten iteselläniki.. Onko muilla kokemuksia?
Kommentit (9)
Onko 85 ja 86 syntyneillä jotenkin eri tilanne kuin 86 ja 87? Mitähän ihmettä mahdat tarkoittaa?
kiinalaista horoskooppia tai sitä vuosi horoskooppia, onhan siinä päivä ja nouseva jne. Varmaan vaikea käsittää mutta sen oon vaan ite huomannu et ei ole onnistunu sellaset suhteet, oiski kiva tietää onko täällä kellään kokemusta? paitsi tammikuussa syntyneiden vai millos ne nyt vaihtukaan.
ei nyt sentää siis ainoastaa se horoskooppi homma
minä -86 ja exmies -85. Myrskyinen ja vaikea suhde joka monen vuoden säädön jälkeen on loppu..
minä -86 ja exmies -85. Myrskyinen ja vaikea suhde joka monen vuoden säädön jälkeen on loppu..
Tätä just tarkotin, itekin olen just eronnu ja TAAS mietitään että pitäskö palata, mutta tässä kohtaa olisi varmaankin hyvä lopettaa. 3 vuotta on off ja mitä vielä.. Mustasukkasuutta, ymmärtämättömyyttä, väärinkäsityksiä, tosin intohimoa ja hyvää seksiä löytyy mutta eihän se ole syy olla yhessä /:
onko sattumaa että bb: säkin jonna i ja jouko ovat 86 ja 85 syntyneitä ja monet riidat jo ollu
ollaan murun kanssa molemmat tshernobyl lapsia eli -86 syntyneitä. Molemmat kiivaita (vaaka ja jousimies), tunteikkaita ja omat mielipiteet omaavia. Suuret arvot (molemmille ystävät,perhe,suku tärkeitä) samoja.Kaiken kaikkiaan aika harmoninen suhde. Molemmat nauttivat väittelyistä ja välillä hakemalla haetaan niitä. Riidellään tosi vähän.
tuli- tiikereitä, hyvä teille ;) nehän sopivat kiinalaisen horoskoopinki mukaan juuri kuvailemallasi tavalla yhteen! Entä onko lisää näitä 85 ja 86 syntyneitä keskenään parisuhteessa olevia eli tiikeri/puhveli pariskuntia?
eikö ketään noina vuosina syntyneitä, ketään kenen suhde ois onnistunu? jotain?