Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Nukkuuko kenenkään muun yksivuotias vielä kaksia päiväunia?
28.10.2012 |
Kommentit (2)
me oltiin vuoden iässä saatu just kolmannet unet pois... Kaksilla mentiin melkein puolitoistavuotiaaksi.
On ne niin erilaisia. Meidän esikoinen siirtyi yksiin päiväuniin n 9kk ikäisenä. Ja lopetti unet sitten kokonaan reilu 1,5 vuotiaana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Välillä tuntuu jotenkin friikiltä, kun kaikkien muiden lapset on jättäneet toiset unt jo aikaa sitten pois...
Ap