HAHAHAHAHAHHA xD HUUTOPANEELISTA,,,,,
ensin siinä luki että kun on saanut kerättyä 5 euroa niin saa paypal-tilin. nyt se muuttui että pitää olla 10 euroa... sitten muuttuu varmaan 15 e.... niin niiden ei tarvitse koskaan antaa sitä rahaa xD
Kommentit (19)
juuri tuon takia, että eihän sieltä oikeasti mitään tullut. Ihan huijausta koko homma.
Muutenkin koko huutonetti mennyt kauheeksi rahastukseksi.
tiensä päähän.
jos on huutonetin aktiivinen käyttäjä niin siitä rokotetaan.
etusivun ilmoitus puolelta tunnilta on kolme euroa ja jos myyt jonkun tavaran niin veloittavat siitä myös palkkiot.
huutonet loppuu alta aikayksikön.
Ei niitten tarvitse maksaa, varsinkaan kun ne on alkaneet huijaamaan korvausten maksussa. Aina kun vastaan viimeiseen kysymykseen ja klikkaan "lähetä", tulee maksuvahvistuksen sijaan viesti "Kiitos osallistumisesta!" ja sen alla on virheilmoitus, jonka mukaan olen päätynyt väärälle sivulle. Kun käyn tarkistamassa saldoni Huutopaneelista, siellä ei ole merkintää maksusta. Näin on käynyt niin monta kertaa peräkkäin, että lopetan kyllä noihin kyselyihin vastaamisen.
Vähän aikaa sitten siirsin Paypal-tilille 8,40, ja tänä aamuna vastasin juuri yhteen kyselyyn, ja kävin tarkistamassa saldon, ja tämän päivän kohdalla oli 0,50. Ei tällä rikastu, mutta jos muutaman minuutin klikkailulla saan 0,50-1,00, kun muutenkin roikun täällä netissä, niin otan kyllä roposet ilolla vastaan.
osallistunut, mutta ihmetyttää muuten huutonetin törkeä rahastus. Kun menestyy niin kusi voi nousta päähän ja ei tajuta, että kohta käyttäjäkunta on huvennut tori.fi suuntaan.
Ei nuo antiikkikauppiaatkaan enää näytä laittavan etusivun ilmoituksia kun ovat varmaan joutuneet maksamaan ilmoituksista maltaita.
myyjän myyntitietoja?
myyjän etusivulla näkyy kuinka paljon on myynyt ja siinä kerrotaan, että myyntivoitto niin ja niin paljon. kertovatko myyntivoitot verottajalle ja voiko tulla sitten verot sen mukaan kun myyntivoitosta pitää maksaa verot? kuinka voivat ilmaista että "myyntivoitto" vaikka myyntivoitto ei ole oikea sana jos ihmiset myy omia vanhoja tavaroita?
Itse olen saanut huutopaneeli kyselyihin vastaamalla muutaman kymmenen senttiä yleensä ja ovat näkyvissä saldossa, mutta tuo maksu paypal tilille ei toimi ja muistaakseni ei toiminut tuossa jokunen kuukausi aiemminkaan ja koskaan ei ole tullut kyselyihin vastausta asiakaspalvelusta. Nyt myös tunnuksenikin on lukittu sen jälkeen kun viimeksi kyselin asiasta :/ Jos en saa tuohon vastausta aion kyllä laittaa viestiä kuluttajasuojavirastoon. Muidenkin kannattaa laittaa viestiä sinne jos homma ei pelitä ..eivät ehkä voi tehdä mitään, mutta ehkäpä laittavat infoa ihmisille huijaussivustoista esim. netin/tv:n taikka lehtien kautta.
Minä olen parin vuoden aikana saanut sieltä noin 15 euroa. Kun aloitin, rahojen kotiuttamisraja oli 8 euroa, ja siirsin ensimmäisellä kerralla vähän alle kympin Paypal-tililleni ilman mitään ongelmia. Nyt saldoa on reilut viisi euroa.
Eihän sitä tienestiksi voi kutsua, mutta onhan se ihan hauska ajankulu eikä niistä roposista mitään haittaakaan ole.
No sanoppa muuta, muistan törmänneeni samaan ongelmaan muutama kuukausi sitten. Sain kuitenkin kerättyä sen 10€, mutta sitten tyhmyydessäni huomasin kaiken raatamisen jälkeen, että rahat voidaan siirtää vain tunnuksen tekovaiheella ilmoitettuun paypal-tunnukseen. Muistanko tunnustani enää? En. Olen tehnyt jo uuden, jota käytän Ebay-tilauksissakin. Rahat ovat sielä nyt jumissa ikuisesti. Voi munkki :D
MInä lopetin myös Huutopaneelin jäsenyyden. noin 20 euroa jäi saamatta! Huijausta!!!!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 12:25"] VIERAILIJA 30.10.20124/17
mautonta!!!!!!!
[/quote]
Tosi mautonta!!!
Huutopaneeli on eri kuin huutonetin kukkaro, itsellä kertynyt 4.5€, en tosin oo kovin ahkera ollu. 10€ jälkeen ne voi siirtää paypal tilille.
Huuto.net on ihan hyvä paikka myydä. Ei se rahastusta ole, jos pyydetään rahaa lisänäkyvyydestä sivustolla, monet vain menevät siihen illuusioon mukaan, että tavarat eivät menisi kaupaksi ilman maksamista. Itse olen tyystin lopettanut näiden Huuto.netin lisäpalveluiden käytön ja jättäytynyt oman kauppiastaitoni varaan.
Huutopaneelista olen tienannut tähän mennessä 30 senttiä, mutta motiviini onkin enemmän vaikuttaminen ja hauskanpito kuin se tienaaminen.
ensin siinä luki että kun on saanut kerättyä 5 euroa niin saa paypal-tilin. nyt se muuttui että pitää olla 10 euroa... sitten muuttuu varmaan 15 e.... niin niiden ei tarvitse koskaan antaa sitä rahaa xD
Ei niitten tarvitse maksaa, varsinkaan kun ne on alkaneet huijaamaan korvausten maksussa. Aina kun vastaan viimeiseen kysymykseen ja klikkaan "lähetä", tulee maksuvahvistuksen sijaan viesti "Kiitos osallistumisesta!" ja sen alla on virheilmoitus, jonka mukaan olen päätynyt väärälle sivulle. Kun käyn tarkistamassa saldoni Huutopaneelista, siellä ei ole merkintää maksusta. Näin on käynyt niin monta kertaa peräkkäin, että lopetan kyllä noihin kyselyihin vastaamisen.
olen vastannut noin 25 eri kyselyyn, korvauksia kertynyt tasan 0 euroa.
Näitä viestejä on aika surkuhupaisaa lukea. Jos ette osaa käyttää palvelua niin opetelkaa, ei teidän rähmäkäpälyys tarkoita että se on huijausta. Ihan normaalisti se toimii ja on aina toiminut.
mutta en niin paljoa.
ja sitten ensin luki että kun on 5 e täynnä, saa paypaltilin. yhtäkkiä se muuttui ja pitää olla 10 e täynnä. mulla on nyt 8e täynnä. katsotaan muuttuuko se taas kun 10 e tulee täyteen!