Ja nyt alkoi äänestäneiden itsensä jalustalle nostaminen ;)
FB täyttyy itsekehu-viesteistä, joissa annetaan ymmärtää että suunnilleen pelasti tulevat sukupolvet antamalla äänensä jollekin.
Se on alkanut.
Kommentit (9)
Viimeksi just seurasin, kun kaksi naista kinasi siitä kumpi ehdokas oli fiksumpi valinta ajatellen aihealuetta, josta yksikään kunnallispoliitikko ei tule koskaan päättämään. :D Ymmärrättekö nyt?
Ap
jos ihmiset "mainostaa" äänestämistä.
Paitsi että en kyllä ehdokkaiden mainitsemisesta pidä, kun vaalirauha tänään!
Viimeksi just seurasin, kun kaksi naista kinasi siitä kumpi ehdokas oli fiksumpi valinta ajatellen aihealuetta, josta yksikään kunnallispoliitikko ei tule koskaan päättämään. :D Ymmärrättekö nyt?
Ap
Joo ymmärsin että postavat vain käyneensä äänestämässä, en arvannut että noin "syvällistä" keskustelua seuraa :D
Sinulla on erikoinen tapa ajatella. Minun seinälläni ihmiset kertovat myös että ovat käyneet äänestämässä. Minä en ota sitä itsekorostuksena, otan sen vaan ihan infona. Mutta minulla onkin ihan normaali itsetunto enkä ole vainoharhainen.
Tai väittävätkö pelastavansa kuntansa + tämän maan äänestämällä ehdokastaan?
Ap
kun noin ärsyttää?
Meillä on tämä hieno oikeus olemassa ja kannattaa käyttää sitä, niin että voi sitten taas seuraavat neljä vuotta valittaa kun asiat menevät pieleen. Jos nimittäin ei äänestä, ei ole mitään oikeutta ruikuttaakaan :D
Vielä ehtii äänestää, vaalipaikat on auki klo 20:een!!
yhtään yhteisistä asioista, kuin intopiukeat, jotka vetävät vähän överiksi.
Enemmän mua ärsyttää ne mun neljä kaveriani, jotka käyttävät facebookia mainostaakseen itseään, kunnallisvaaliehdokasta. Yksi on kokkari, kaksi sdp:n ehdokasta ja yksi keskustalainen. Ääneni meni kuitenkin vihreälle, mutta en sitä kauheasti huutele. ;)
Onko ne sun kavereita ollenkaan, kun noin negatiivisesti heidän päivitykset näät? Olisko peiliin katsomisen paikka.