mitä joululahjoja olet jo ostanut?
ja kenelle, ostitko alesta? Itsellä on tapana ostaa ajoissa alennusmyynneistä ja enää muutama puuttuu. Ostettu mm.pojalle legopaketti ovh. 100e -40%, paljon kirjoja jo alennetut -40%
Kommentit (7)
Olen ostanut lapselle alennuksesta vaatetta, kirjoja, leluja ym. Lapselle onkin jo melkein kaikki valmiina. Itselleni olen myös hankkinut jotain paketoitavaksi :D Miehen satsi vielä kehitteillä :) Kivaa kun on valmistelut aluillaan, niin ei kaikki kosahda niskaan joulukuussa.
Alennuksia olen myös jo hyödyntänyt ja ostanut kirjoja, vaatteita, elektroniikkaa.
Ja vielä jatkossakin koitan alennuksi bongailla!
kirjoja halvalla, ulkomaanmatkoilta hienoja (tuliais)lahjoja (mm. upeita graafisia T-paitoja ja CD:itä), lemppariTV-sarjan kauan toivottu T-paita nettikaupasta, keraamiset paistinpannut Groupon-diilistä, urheilukerrastoja alesta sekä itsetehtyjä villasukkia ja -paitoja.
- esikoiselle Darth Vader -naamari 50 % alesta
- kuopukselle hamsterirata 50% alesta
- miehen siskolle Audrey Hepburn -kokoelma hatturasiassa 50 % alesta
- kummilapselle korvakorut 20 % alesta
- kahdelle kummilapselle Hello Kitty Nomination palat (kolmannen ostin itselleni, sen sai ilmaiseksi)ja korurasiat
- kahdelle muulle kummilapselleni ranneketjun
Vielä on paljon ostettavaa mutta joitakin ideoitakin on.
Siskonpojalle on kirjapaketti, mutta se ei yksin riitä. Se joskus jo kesällä osui silmään
En muuta ostakaan.