Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko te tehokkaita koko ajan???

30.11.2005 |

Siis jotkut kuulostaa tosi tehokkailta! Onko täällä ketään, joka ei saa joka päivä kaikkea hoidettua mitä olis hyvä saada....???

Mä oon aamut koulussa, lapsi hoidossa. Päivällä laitan ruoan, iltapäivällä raivaan, tiskaan, siivoan, pesen pyykkiä, leikin, leikin, luen satuja, laulan, pelaan... siis tuntuu joskus ettei aika riitä. Periaatteessa kaikki on ok, mutta tuntuu että en saa jatkuvasti itseäni teholinjalle... Välillä on päiviä kun saan vaikka mitä ajoiksi ja ihmettelen itsekin, sitten oon ihan ventti ja pöydät notkuu astioista ja roinasta... huh, pitää kai keksiä joku orjallinen ohjelma että saa kaiken tehtyä ajallaan... Toista opiskelujuttua pitäis saada tehtyä myös, mutta en tiedä missä välissä. Näin tuntuu päivät täyttyvän ilmankin... Hoitopäivää en halua vielä pidentää. Tuolla edellisessä oli opiskelusta ja vauvasta. Mulla kävi myös niin, että vauva ei nukahtanut helposti. Silti tein töitä usein kuin nukkui, mutta oli hankalaa ja väsyin tosiaan. Siis jotkut vauvat jättää äidille enemmän aikaa kuin toiset... meidän lapsi ei jätä vieläkään paljon aikaa... ehkä ollaan oltukin liian paljon seurana...

no, tehovinkit jakoon ihmiset! Ehkä minäkin siiten tästä ryhdistäydyn....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menee ainakin niin, että muutaman löysäilypäivän jälkeen seuraa pari tehokasta päivää ja sitten tekee taas mieli sluibailla. Ja jos on oikein huono päivä, en edes yritä tehdä kaikkia hommia vaan annan kodin olla rauhassa hetken kaaoksen partaalla. Mihinkään aikataulujen orjalliseen noudattamiseen en itse ikinä lähtisi, nyt kun peruskoulukin on kuitenkin jo takana :) Teen aina hommat fiiliksellä ja ihan hyvin on kaikki lutviutunut, siis työt, opiskelut ja kodin- ja lastenhoito. Välillä voi tulla kausia, ettei vaikka opinnot oikein etene, mutta tuollaisen kauden jälkeen kaikki sujuukin sitten taas vauhdikkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla