onko normaalia?
Olen siis viikoilla 6+2,koko vatsa turvonnut,täysi olo,alavatsalla painon tunnetta ja ilmaa....
Vai johtuuko kaikki jostain mitä olen syönyt,ruoka maistuu kyllä paremmin kuin normaalisti. Olo on läski ja tuskainen....
Kommentit (6)
kommentista!!!! Olo nyt aamulla hieman helpottanut, mutta kuitenkin semmoinen kuin menkat olisi alkamassa....Kuuluu kait asiaan!!!
Menisi nyt pikavauhtia sinne 12vko:lle.....
täytyy jakaa kaikki minkä voi eli täälläkin havaittavissa ilmaa mahassa.
Toisin sanoen Oumai on piereskelly viimoiset 3 päivää lähes tauotta :)
Oumai rv 6+0
plussasta lähtien. Iltaisin ja työpäivien päätteksi pahimmillaan. Ilmaa oli kiitettävästi! ;-) Nyt toissapäivänä huomasin, että turvotus on tainnut oikeesta vähän laskee! Ja nyt menossa rv 12+4. Voimia!
Liittyy sivuten tähänkin aiheeseen.. Siis nyt miun napa näyttää " pullistuvan" ulospäin, on siis ihan erinäköinen kuin ennen... Onko muilla vastaavaa? Liittyy varmaankin tähän turvotukseen..
En ole ajatellut, missä vaiheessa turvotus rupes laskemaan, mutta nyt ei enää ainakaan ole semmoinen turvonnut olo. Äsken kokeilen suoria housuja kun huomenna on pikkujoulut, mutta ei nappi mennyt kiinni. Alkaa se sit vissiin jo masu kasvamaan. Nyt on viikot 12+1
Mulla on viikkoja 4+6 ja maha on ihan kammoturvoksissa, näyttää tosiaan siltä että oisin raskaana :P tosin paaaaaljon pidemmällä mitä tässä ollaankaan.. Olen kuullut että turvotus laskee jossain vaiheessa (oliko se nyt jossain 8-12 viikon tuntumassa?) ja sitten alkaakin kasvamaan se ihan oikea " vauvamaha" :)
Ilmaakin on masussa ihan huomattavasti, rutina käy vaan, niin sisäisesti kuin ulkoisestikin... :S