Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko suurinpiirtein maksaa alkuraskauden ultra?

06.10.2007 |

Odotan nyt toista lasta ja halu olisi käydä mehiläisessä ultrassa. Esikoisesta en käynyt, joten ei ole hinnoista tietoa.

Osaisiko kukaan kertoa?

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin myös alkuraskauden ultrassa Mehiläisessä ja maksettavaa jäi kela-korvausten jälkeen aika tarkkaan satanen. Oli kyllä hintansa arvoinen :)

t. Niisku 14+1

Vierailija
2/10 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jokaisesta kolmesta raskaudestani alkuraskauden ultrassa yksityisellä Tampereella. Jostain syystä jokaisella kerralla hinta on ollut reilusti vajaa 100 euroa. Kaksi ensimmäistä kertaa kävin Gynekologikeskuksessa ja nyt viimeisen kerran Pihlajalinnassa. Tämä viimeisen hinta oli n. 65 euroa Kela-vähennysten jälkeen.

Olen ihmetellyt noita hintaeroja, sillä olen kuullut joiltain ystäviltäni, että hinta on ollut juuri satasen pintaan. Laitteissa voi toki olla eroja, mutta tämän viimeisenkin ultrani teki yksi Tampereen pätevimmistä ultralääkäreistä.

Kannattaa siis kysyä hintaa etukäteen!

t. Jogu (21+3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä se taitaa satasen ympärillä pyöriä. osittaista hinnaneroa selittänee myös se, laskuttaako lääkärin 20 vai 30 min käynnin mukaan. itse tutkimus on varmaan kutakuinkin kiinteähintainen, mutta lääkärin aika maksaa erikseen.

Vierailija
4/10 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin 85 EUR... ja oli todella asiallinen klinikka...

Vierailija
5/10 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin Vantaalla yksityisellä ja hintaa oli lääkärinpalkkio noin 80 ¿ + itse ultraus noin 80 ¿.

Joudun hakemaan korvaukset jälkikäteen, joten en muista mitä siitä tuli takaisin. Mutta " lähtöhinta" oli 160 ¿.

Eikö teillä muilla ole laskutettu lääkärinpalkkiota ollenkaan kun noin edulliset hinnat?

Vierailija
6/10 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kelakorvausten jälkeen jäi maksettavaksi femedassa 85eur

Vierailija
7/10 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kävit Vantaalla? Kuullostaa aika isolta tuo summa.

Vierailija
8/10 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustornin gynekologeilla olen käynyt 3 kertaa. Ensimmäisellä kerralla, kun todettiin, että sydän ei enää syki, maksoi yli 100 eur. Kahdella seuraavalla kerralla oli alle 70 eur.

Joka kerta on ollut eri lääkäri, että hinta voi vaihdella myös sen vuoksi. Joka kerta olen saanut ajan seuraavalle tai sitä seur päivälle.

Vierailija
9/10 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynti Femedassa oli Kelakorvauksen jälkeen 113e. Lääkäri oli muistaakseni Tulppala. Oli kyllä asiantunteva ja varmasti tarpeen mukaan menen uudelleenkin. Hintaan varmaan vaikuttaa lääkärin käyttämä aika!

OonaLiinu

Vierailija
10/10 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynti gynellä 20 minsaa johon sisältyi ultra, maksoi kelakorvauksen jälkeen 52,60! Joten 100 euroa kuulostaa mielestäni paljolta. Paitsi jos kyseessä 4D ultra (joka Tampereen Mehiläisessä tai Terveystalossa maksaa 120-150 euroa riippuen lääkäristä).