Onko nuo h&m äitiysfarkut kuinka tiukkaa mitoitusta? Kokoa mietin...
Niissähän on se joustokaistale joka peittää mahan,mutta kuinka alas se nappi jää?
En halua kuitenkaan sellaisia jotka sitten lököttää reidestä
Kommentit (7)
Tai siis kun ei mulla reidet raskausaikana levinny lainkaan, maha vaan kasvoi, niin tuli sellanen fiilis, että olisin voinu ostaa jopa kokoa pienemmät, kuin mitä normisti käytän. Tosin ne mun alesta ostamat H&M-mammafarkut olikin sellasta pehmeää joustavaa farkkukangasta, että ehkä se riippuu matskustakin. Ja se nappi jäi tosi tosi alas. Kunnon low cut -lantiofarkut trikoomahalla. :D
oli kokoa 36, ostin ne joskus rv 20. Ostin ensin 34 mutta arvelin, että ne jäävät pian pieneksi ja kävin vaihtamassa isompaan kokoon. Raskauden viimeisillä viikoilla alkoivat vähän puristaa reisistä.
Sanoisin siis, että verrattuna H&M:n muihin housuihin ovat reiluja kokoja. Ei mulle muuten siellä housuissa 34 mahdu jalkaan, hyvä jos 36:kaan... Olen hoikka ja lyhyt.
Mulla oli ne sellaiset vähän vajaamittaiset lahkeesta, eli ei ihan täyspitkät farkut
Suosittelen sovittamaan liikkeessä. Minä ostin kokoa 34 eli pienimmät mitä löytyi (165/57) olevat ja mahtuu ilman ongelmia vieläkin, nyt menossa rv 29. Ovat matalalantiomalliset, eli nappi tulee aika alas.
ja olivat erittäin niukkaa mallia.....myös reidestä.Olisin tarvinnut heti isommat, eivät menneet kuin kolme-neljä viikkoa alussa....
Otan sitten isomman koon.Kiitti! ap
Ostin alkuun 36-kokoiset (vai oliko ne S?) H&M:n farkut ja ne meni jonnekin rv 33 asti. Sitten alkoi kinnata reisistä, eikä enää istuneet. Ne ei joustaneet kovin kummoisesti kuin siitä mahaosasta. Mulla leviää perse ja reidet raskaana ollessa ihan kivasti.
173cm/57kg..Ja todella isot oli hennesin mammahousut, kokoa 36 ostin ja isot olivat.Pienempää kokoa ei ollut. Käytin kyseisiä housuja kuitenkin koko raskausajan..