kyllä on vaikeaa uskovaisen kanssa..en saisi hoitaa itseäni
Kun hänen mielestä hieronta on uskomushoitoa...olen hyvin kipeä, tietyt lihakset ovat tosi kipeät.
Tätä vaivaa on kestänyt vuosikaudet.
Nyt kun mietin mitä apua hakisin tähän vaivaani,
hän tuomitsee kaiken "uskomushoitona".
Itse hän ei ole hoitanut itseään millään muulla kuin keskushermostolääkkeillä.
Hän oli lukenut netistä uskomushoidoista ja nyt se täytyy hänen mielestä olla se "oikea" totuus.
En kestä tuollaista ajattelua.
Mun pitäis siis olla ilman toisen ihmisen antamaa apua...
Kommentit (7)
kuten Jeesus opetti niin tuollaistakaan ei tapahtuisi. Valitettavasti monella uskovallakin voi olla lapsuudesta traumoja tai jotain muuta mielenterveysongelmaa. Kuitenkin usko pitäisi olla muuttava ja parantava voima mielenkinalueella ja ihmisen pitäisi olla rakastava toisia kohtaan.
Olen uskossa ja sitä mieltä, että hieronta ei ole uskomushoitoa vaan hieroja hoitaa potilasta ammattitaidolla. Ainoastaan pitää karttaa kaikenlaista vyöhykehoitoa ja kaikenlaista loitsumista, mutta normaali hieronta on ihan ok.
Idän oppeihin ei pidä mennä. Niistä saa vain vaikeudet elämään.
Outoa etten saisi hoitaa itseäni, koska mulla on pahoja jumeja ja tiedän että on pakko saada jotain hoitoa.
Eikä vyöhyketerapiakaan ole pahasta, kuulin tutulta että hänen kollegansa on hoidattanut esim. niskakipuja vyöhyketerapeutilla menetyksekkäästi.
Kyse ei ole miehestäni, vaan tuttavasta.
Olen itsekin uskis, mutta en ajattele noin.
Sitä paitsi se ei ole hänen oma ajatus, vaan hän sokeana uskoo mitä joku sanoo(ikäänkuin ainoana oikeana tietona).
Minun pitäisi olla vaan kädet ristissä, tarvitsen kehon vaivoihin hoitajaa, pelkkä rukous ei auta!
En olisi uskonut että uskovissa on tällaisia ihmisiä!
Idän oppeihin ei pidä mennä. Niistä saa vain vaikeudet elämään.
Länsimaisiin, Utahin kristillisiin oppeihin pitää menemän. Niistä ei saa vaikeuksia elämään :D
Outoa etten saisi hoitaa itseäni, koska mulla on pahoja jumeja ja tiedän että on pakko saada jotain hoitoa.
Eikä vyöhyketerapiakaan ole pahasta, kuulin tutulta että hänen kollegansa on hoidattanut esim. niskakipuja vyöhyketerapeutilla menetyksekkäästi.
Sitä paitsi se ei ole hänen oma ajatus, vaan hän sokeana uskoo mitä joku sanoo(ikäänkuin ainoana oikeana tietona).
Minun pitäisi olla vaan kädet ristissä, tarvitsen kehon vaivoihin hoitajaa, pelkkä rukous ei auta!
En olisi uskonut että uskovissa on tällaisia ihmisiä!
Vaparityökaverille ei saa lukea iltalehtien horoskooppia ääneen työpaikan kahvihuoneessa ilman että se karkaisi itkua pidätellen pois paikalta. Jooga on sille perkeleestä ja samoin vyöhyketerapia. Päästettiin sielunvihollinen kotiimme kun vauvamme luo tuli neuvolan suosittelema vyöhyketerapeutti auttamaan koliikkiongelmissa. Ja tämä on tosi, tervemenoa tutustumaan vapaakirkkolaisiin pohjanmaalle ;)
En olisi uskonut että uskovissa on tällaisia ihmisiä!Vaparityökaverille ei saa lukea iltalehtien horoskooppia ääneen työpaikan kahvihuoneessa ilman että se karkaisi itkua pidätellen pois paikalta. Jooga on sille perkeleestä ja samoin vyöhyketerapia. Päästettiin sielunvihollinen kotiimme kun vauvamme luo tuli neuvolan suosittelema vyöhyketerapeutti auttamaan koliikkiongelmissa. Ja tämä on tosi, tervemenoa tutustumaan vapaakirkkolaisiin pohjanmaalle ;)
Tuo on pahinta. Minun vauvani kävi myös vauvojen vyöhyketerapiassa ja kas kummaa, helpotti.
Mun on pakko lopettaa yhteydenpito tähän uskovaiseen, se tekee hallaa.
Vai onko kyse miehestäsi?