Salkkareiden seuraajat; minkä ikäisiksi miellätte hahmot?
Itse ajattelisin jotakuinkin näin:
Seppo ja Helena: 60-65
Ismo: 55
Liisa: 45
Paula ja Lasse: 45-50
Antti, Sebastian, Isabella, Sergei, Katariina, Ossi, Cindy ja Kalle: 30-35
Joonatan, Jiri, Peppi ja Heidi: 20
Tale, Janne, Elias, Lari, Iida ja Matleena: 15-16
Aaro: 45
Anni: 70
Severi: 8
Kommentit (28)
cindykin hyvinkin jo 40v, ehkä vähän alle
Eikös Cindy ole ollut teini-ikäinen, kun sai ekan lapsen, adoptioon annetun Eliaksen, joka nyt on teini. Eli Cindy n. 35v?
Seppo, Helena ja Ismo ovat kuusissakymmenissä, Sieviset viisikymppisiä tai hieman yli, Liisa, Sebastian, Jenni ja Isabella 40, Cindy kolmevitonen, Katariina ja Kalle n. 30, Joonatan, Jiri, Peppi ja Heidi kaksikymppisiä, Tale, Janne, Matleena, Elias, Lari ja Iida 16:n paikkeilla, Aaro myös viidenkymmenen paikkeilla, Anni seitsemänkymppinen ja Severi alle 10, ehkä sellainen 8-vuotias.
cindy on vasta 25v. ja isabella ja katariina n 30v
tosi faktaa sulla
Seppo on n. 65 ja Helena ehkä muutaman vuoden nuorempi. Ismo myös siinä kuudenkympin paikkeilla ja Liisa neljänkympin puolivälissä. Sieviset ainakin lähentelevät viittäkymmentä elleivät vielä ole täyttäneet. Isabella ja Jenni ovat nelikymppisiä ja Sebastian, Sergei, Ossi, Kalle, Cindy ja Katariina 30-35. Joonatan, Jiri, Heidi ja Peppi parikymppisiä ja Tale, Janne, Iida, Elias, Lari ja Matleena 15-16. Aaro on tosiaan n. 45 ja Anni 70. Severi puolestaan 8-9-vuotias.
Kuka on Isabellan lapsi?
Minusta jotenkin Sebeastian kuuluu lähemmäs nelikymppisten kerhoon, Sergeitä taas olen ajatellut alle kolmekymppiseksi. Mutta minä en olekaan kuin tänä syksynä vasta seurannut yli kymmenen vuoden tauon jälkeen.
cindy on vasta 25v. ja isabella ja katariina n 30v