Itkevätkö miehenne?
Olen 2 kertaa nähnyt mieheni itkevän ja ollaan oltu yhdessä 13 vuotta. Toinen kerta oli se, kun meillä oli kriisi suhteessamme ja mietimme eroa. Toinen taas, kun mieheni sisko sairastui vakavasti. Ystäväni ei ole nähnyt miehensä itkevän ikinä (yhdessä melkein 20 v.)
Kommentit (11)
Ei itkenyt oman mummonsa tai vaarinsa hautajaisissa, mutta kun koiransa lopetettiin, niin itki oikein kunnolla... Hitto sentään.
Ja vuosia sitten katsoessaan elokuvaa Commando.
Ei itkenyt oman mummonsa tai vaarinsa hautajaisissa, mutta kun koiransa lopetettiin, niin itki oikein kunnolla... Hitto sentään.
Ei itkenyt isänsä tai mummonsa hautajaisissa mutta kun jouduttiin viemään sairas kissa piikille, itki oikein kunnolla.
Joskus juteltiin asiasta ja hän sanoi, että se itku tulee kun tulee, ei se tarkoita että hän surisi vähemmän vaikkei itkisikään.
Mutta siis. Ollaan oltu yhdessä neljä vuotta ja hän on itkenyt nähteni ainakin kuusi kertaa. Pari niistä on ollut riidan yhteydessä, yksi kissan lopettamisen jälkeen ja loput...hmm...en muista mutta varmaan tullut jotain ajatuksia juuri silloin mieleen.
mieheni on itkenyt viimeksi kun isänsä kuoli. Aiemmin olen nähnyt liikutuksenkyyneleitä kun lapset on syntyneet, surun kyyneleitä kun on kuollut miehen läheisiä ihmisiä ja lemmikki. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta.
Ja vuosia sitten katsoessaan elokuvaa Commando.
Itkee melko harvoin, mutta on itkenyt esimerkiksi kun lemmikkini kuoli, kun elokuvassa isä ja lapsi halasivat ja kerran siksi, etten kuulemma ymmärrä, kuinka paljon hän rakastaa minua. Ihana mies.
Kerran suhteen alussa humalapaissaan,kun sanoi rakastavansa minua niin paljon.
Toisen kerran 6kk sitten kun muutti pois yhteisesta kodisamme ja jatti minut ja 3 lastamme.
Semmoinen sankari...
On itkenyt kun oli synnytyksessä. Itki siitä mitä koin mutta myös siitä mitä saatiin.
Itki kun koira kuoli. Itkettiin kaikki.
Itki kun näki miten onnellinen olin kun järkkäsi minulle ihanan syntymäpäivän.
On itkenyt eniten lasten takia- Ilosta tai surusta. Sy,nytyksessä. lapsen sairastuessa. Myös minun murtuessa. Tai hautajaisissa. Liikuttuu joskus musiikista kyyneliin.
Olemme olleet yhdessä 8 vuotta.