Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli pakko antaa persuille ääni

Vierailija
27.10.2012 |

En vaan enää kestä tätä järjettömyyttä kaikessa. Suomessa pakolaiskeskusten asukkaille hommattiin takikyyditys ja ilmainen hoito ykistyisellä puolella, 8,5 miljoonaa euroa. Samaan aikaan lopetettiin liikkuva poliisi, jotta säästetään 5 miljoonaa, pari vuotta sitten suljettiin reumasairaala miljoonan euron takia ja tätä samaa järjettömyyttä kun aikansa seuraa niin alkaa ahdistaa. Samaan aikaan vuodessa maan talous on tuhottu, velkaantuminen räjähätnyt käsille ja käytännössä kaikkia veroja nostettu ja jatkossa nostetaan lisää. Mikä pahinta, kuntien johdossa on istunut samat korruptoituneet hyvät veljet vuosikymmeniä ja haluan todellakin heistä eroon, hävettää tuollainen toiminta kun asutaan lahusasunnossa 16 vuotta ja ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunut jne. Nyt riitti, äänestäkää te mitä tykkäätte, minä äänestin ennakkoon persuja, enkä todnäk ole ainut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tau muutkaan epäoikeudenmukaisuudet? Mitä muuta ne on tehny kuin soittaneet suutaan?

Vierailija
2/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyt pitkälti samat kuin ap:lla.

Ihmettelen muute, onko todellakin Suomessa ihmisiä, joita tuo ylenmääräinen maahanmuuttajien (kallis) hyysäys ala tympimään?

Todellakin toivon, että persut ryhtyvät sanoista tekoihin, mutta he sentään ovat ainoita, jotka ovat kritisoineet tätä touhua.

T: entinen vihreä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "lahusasunto"? Entä "takikyyditys"?

Lahjusasunto ja taksikyyditys. Sen siitä saa kun kirjoittee sängyssä katsomatta lainkaan näppistä ja pimeässä totta kai :)

Vierailija
4/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tau muutkaan epäoikeudenmukaisuudet? Mitä muuta ne on tehny kuin soittaneet suutaan?

Anna kun arvaan... olet vihreä?

Samasta syystä kuin ap äänestin minäkin tällä kertaa persua.

Vierailija
5/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen, humanisti ja ennen vasemmistolainen, mutta parin viime vuoden aikana kannattanut persuja.

Vierailija
6/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin nykyistä menoa vastaan, toinen vaihtoehto oli olla kokonaan äänestämättä. Nykyinen meno kuntatasolla ei voi jatkua, korruptio on jatkunut jo liian kauan ja noista pällinaamoista ei päästä mitenkään muuten eroon kun protestoimalla. Uskon, että istun toittajien kelkassa, sillä mitä olen esim työpaikalla kuunnellut niin en todellakaan ole yksin ajatusteni kanssa.

Vierailija
7/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yllätyin kyllä täysin, että porukka siellä osaa oikeasti keskustella ja argumentoida.

Vierailija
8/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan kovaa ääntä itsestään ja tavoitteistaan tekemättä asialle yhtään mitään. Kyllä sillä tarpeeksi ääniä saa.

Vierailija
9/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen, humanisti ja ennen vasemmistolainen, mutta parin viime vuoden aikana kannattanut persuja.

Vierailija
10/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa taitamattomia kännissä-ja-läpällä tyyppejä ja wannabe-natseja kuntansa asioista päättämään.

Itse äänestin ihmistä, joka ei ole koskaan valtuustossa ollut, puolueesta, joka ei koskaan ole kotikuntaani johtanut.

Vierailija
11/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin nykyistä menoa vastaan, toinen vaihtoehto oli olla kokonaan äänestämättä. Nykyinen meno kuntatasolla ei voi jatkua, korruptio on jatkunut jo liian kauan ja noista pällinaamoista ei päästä mitenkään muuten eroon kun protestoimalla. Uskon, että istun toittajien kelkassa, sillä mitä olen esim työpaikalla kuunnellut niin en todellakaan ole yksin ajatusteni kanssa.

Ap juttelee täällä itsensä kanssa ;)

Mutta niin. Soinihan se jakelee rahaa kaverilleen Julkuselle ja pestaa sen ihan mihin vain hommaan. Säätiöitti myös puolueen rahavirrat. Että sellainen kepuli hän on, pahimmanmoinen hyvä veli.

Vierailija
12/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luopuisit ennakkoluuloistasi ja ottaisit asioista selvää, saattaisit yllättyä... t: humanistipersu

jos haluaa taitamattomia kännissä-ja-läpällä tyyppejä ja wannabe-natseja kuntansa asioista päättämään.

Itse äänestin ihmistä, joka ei ole koskaan valtuustossa ollut, puolueesta, joka ei koskaan ole kotikuntaani johtanut.

Vierailija
13/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna äänestän persuja. Aivan sama vaikkei ehdokkaani saisi muutoksia aikaan. Minulle riittää että edes vähän urputtaisi vasemmistohörhöjä vastaan. :) Kaikkein tärkein asia minulle on luottaa siihen, että äänestyksissä minun ehdokkaani ei anna ääntään mustalaisleirien tai muiden pakolaisten hyysäämisen puolesta. Persut ovat ainoita joihin voin luottaa noissa äänestyksissä.

Vierailija
14/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan kovaa ääntä itsestään ja tavoitteistaan tekemättä asialle yhtään mitään. Kyllä sillä tarpeeksi ääniä saa.

Koskaan eivät ole saaneet mitään aikaiseksi, aina ennen vaaleja kamala huuto ja puhuvat vaikka mitä ja kun vaalit on ohi niin menevät nöyränä hallitukseen ja kaikki aatteet ja ajatukset haudataan romakoppaan.

Vierailija
15/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies äänesti persuja jo enakkoon. Me ollaan entisiä kokkareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä