Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Vierailija
27.10.2012 |

Itse itkin tänään rakkaan ihmisen hautajaisissa. En jotenkin ollut pystynyt itkemään aiemmin asian takia, mutta tänään itku tuli ja helpotti oloa, vaikka ei ikävää. Itkekää ihmiset, se auttaa!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta purkaa stressiä

Vierailija
22/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta.

vuorokauden kirjaimellisesti itkenyt ja ei ole helpottanut.

ukko pamautti kaksi pommia,että en tiedä miten tästä jatkaa. möläytti muka vahingossa ettei rakasta. ihan kun en olis huomannut tuota kylmyyttä! ei kosketa,ei katso silmiin. :(

Uutta matoa koukkuun. Kyllä se siitä. Se on vain mies.

mies on mun elämäni rakkaus,jonka kanssa olen ollut 9 vuotta ja lapsiakin on. olen jo kerran joutunut kokemaan avioeron,niin toista kertaa halua,ja vanhimmat lapset joutuneet kokemaan sen jo kerran. mittava velkakin estää.

mutta kiitos tsemppaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta.

ukko pamautti kaksi pommia,että en tiedä miten tästä jatkaa. möläytti muka vahingossa ettei rakasta. ihan kun en olis huomannut tuota kylmyyttä! ei kosketa,ei katso silmiin. :(

Se tuntuu ihan kamalalta jos ei saa tunteilleen vastakaikua, eikä sitä helpota se jos joku mitätöi sen tunnekokemuksen noin. Ei ihmiset ole niin vaan korvattavissa.

Vierailija
24/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta.

Se tuntuu ihan kamalalta jos ei saa tunteilleen vastakaikua, eikä sitä helpota se jos joku mitätöi sen tunnekokemuksen noin. Ei ihmiset ole niin vaan korvattavissa.

Vierailija
25/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syys-lokakuussa useampanakin päivänä. Jouduin hyvästelemään rakkaan kissani, joka piti minullle seuraa 20v.

Vierailija
26/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin ystäväni kanssa mun rakkaastani, jota niin kovin ikävöin...jota en voi saada. Ei se itku mitään auta. Itkin koko kesän, nykyään harvemmin. Silti tuon miehen ajatteleminen saa mun sydämen palasiksi uudestaan ja uudestaan ja uudestaan....

Vierailija
27/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikutuin kun noi bb-talossa näki läheisiään. :D

Vierailija
28/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on kyllä aina korvattavissa.

Vierailija
29/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin ystäväni kanssa mun rakkaastani, jota niin kovin ikävöin...jota en voi saada. Ei se itku mitään auta. Itkin koko kesän, nykyään harvemmin. Silti tuon miehen ajatteleminen saa mun sydämen palasiksi uudestaan ja uudestaan ja uudestaan....

Vierailija
30/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin tämän viikkoiselle uutiselle kaksosten tapoista. Itsellä 4 kk kaksoset. Asia kosketti todella. Ja taas tulee itku, kun aloin ajattelemaan asiaa.

Vierailija
31/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain silloin keskenmenon :(

Vierailija
32/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli miehen kanssa riitaa ja oli niin turhautunut olo. Tuollaisessa tilanteessa itku auttaa ainakin mua.

Vierailija
33/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin tämän viikkoiselle uutiselle kaksosten tapoista. Itsellä 4 kk kaksoset. Asia kosketti todella. Ja taas tulee itku, kun aloin ajattelemaan asiaa.

Vierailija
34/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeää ihmistä elämässäni, en tarkoituksella, en ollenkaan, se asia ei kokaan selvinnyt.

Vierailija
35/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkin mies jäi taas kiinni valehtelemisesta! tällä kertaa mitätön asia mutta luottamus on nolla! voimaton olo tuli...toista ei voi muuttaa ja kun sattuu olemaan naimisissa patologisen valehtelijan kanssa...! rakkaus on sokea vai sinisilmäinen vai miten se nyt menikään

Vierailija
36/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on jopa sanottu sen vuoksi kylmäksi ihmiseksi, mitä en toiaan ole. Ainoastaan silloin kun on ollut kovaa kipua, olen itkenyt. Tunneperäisesti en muistaakseni koskaan. Olen monesti miettinyt,miksi en vaan saa itkettyä, vaikka miten tunteet ovat koetelleet tai läheisiä kuollut.

Vierailija
37/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli sen verran ikävä lapsuus ja nuoruus. Ei se itku silloin mihinkään auttanut, joten pohja meni kaikelta itkemiseltä.

Vierailija
38/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iski taas vallaton ikävä vuosi sitten menehtyneeseen isääni.tuntuu ettei olo helpota ei itkemällä eikä nauramalla.toivottavasti ajan myötä..

Vierailija
39/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein koulutehtäviä ja ne on helvetin vaikeita. Kyyneleet alkoi valua, kun mietin, että kiusaan itseäni tällaisilla... Kyse on yliopistomatematiikasta. Se on vaikeaa. Kuinka helpolla sitä suurin osa opiskelijoista yliopistolla pääsee verrattuna vaikka meihin matikisteihin. Olen jo syventävissä opinnoissa, joten en halua luovuttaakaan. Tuli vaan sellainen olo, että 90% yliopisto-opinnoista on helppoa ja vain harvassa aineessa on sellaiset vaatimukset kuin matikassa. Kunpa työelämäkin osaisi sitä arvostaa..

Vierailija
40/44 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lähdössä kuukauden työkomennukselle toiseen maahan ja itse jään kotiin kolmikuisen vauvan kanssa. Vaikka olenkin tiennyt tästä jo kauan, totuus iski vasta tänään vasten kasvoja:( Todennäköisesti mies pääsee viettämään pidennettyä viikonloppua kuun puolivälissä, mutta sekään ei ole aivan varmaa:(