Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pilasinko kaiken yhdellä viestillä? mielipiteitä

Vierailija
23.09.2012 |

tapasin viime viikolla kiinnostavan miehen, rohkaisin itseni ja lähetin hänelle viestin.

sain vastauksen ja innostuneena vastasin heti takasin paljon miettimättä. nyt miehestä ei enää kuulu mitään.

vastaukseni saattoi kuulostaa tylyltä, yritin olla hauskempi kuin miltä taisin kuulostaa.

oliko tuo nyt sitten siinä? miksei miehestä kuulu nyt mitään? voiko yksi tyhmä viesti pilata kaiken?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tiedä, millaista viestiä sä sille laitoit? Valotatko vähän?

Vierailija
2/14 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vastaavat aina, toiset vain kun on suora kysymys joka odottaa välitöntä vastaamista. Ehkä mies ei käsittänyt sinun odottavan vastaamista.

Tai jos viesti oli epäonnistunut, voi mies ehkä luulla sinun ilkeilleen jotenkin.

Soita ja juttele "muuten vaan kuulumisia ja sovitusta tapaamisesta". Mitä voisit menettää selvittämällä mitä mies ajattelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kirjoitti jotain kiireistään ja vastasin että stressaa ehkä liikaa.

viesti ei ollut kysymysmuotoinen.

oln idiootti. onko miehet herkkiä vääränlaisille viesteille? tyyppi oli kyllä musta itse kiinnostunut, miten se voi noin äkkiä sammua?

itse voisin ihmtellä ei niin onnistunutta viestiä, mutta antaisin kyllä mahdollisuuden enkä heti lopettaisi siihen.

Vierailija
4/14 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"stressaat ehkä liikaa" pitäisin sitä merkkinä siitä ettei henkilö halua enää olla yhteydessä.

Vierailija
5/14 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tyssäsi. Laita joku ehdotus miehelle, älä jää roikkumaan tuohon.

Vierailija
6/14 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pilaa kaiken, että soitat, niin johan olisi ollut jutulla huonot saumat muutenkin onnistua.

Tällaiset jutut kannattaa selvittää, on mielestäni tosi typerää jäädä miettimään epätietoisena pitkäksi aikaa jonkun ihmisen perään. Jos herra on niin herkkä, että kaksi väärää sanaa saavat kiinnostuksen lopahtamaan kokonaan, niin antaa mennä. Jos kaksi ihmistä on tarkoitettu toisilleen, eiköhän kiinnostus kestä ja lempi leimahda pienestä kömpelyydestä tai nykyajan deittailun oppikirjasääntöjen noudattamattomuudesta huolimatta.

Vierailija
7/14 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miten yksi viesti voisi pilata kaiken, kun kutenkin vastasi ekaan innostuneesti ja oli tavatessamme kiinnostunut selvästi mutta hieman ujo.

siksi ajattelin avuiaasti tehdä ensimmäisen siirron. nyt harmittaa todella paljon jos pilasin sen tunnelmat yhdellä tyhmyydellä.

en halua enää itse ottaa yhteyttä, koska tein jo yhden siirron ja toivon että mies osoittaisi kiinnostuksensa vuorostaan.

odottaminen on piinallista.

Vierailija
8/14 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mies ei spekuloi sitä siten kuin sinä). Ota mieheen yhteyttä ja ehdota suoraan jotain rentoa, vaikka kahvilla käyntiä. Kysy vaikka, että vieläkö hänellä on kovin kiire, vai ehtisikö hän piipahtaa kahvilla. Sillä saisit lievennettyä edellisen viestisikin.

Vierailija
9/14 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettii, että mitä siihen viestiisi voisi vastata, jotain rentoa ja luontevaa. Ja jos se on mahdotonta, hän on jättänyt vastaamatta.

Mutta siis uutta viestiä kehiin..

Vierailija
10/14 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuakseen, ei kaadu yhteen viestiin. Jos mies on kiinnostunut, sitä ei yksi viesti säikäytä.

Siis ellei ole mikään oikeasti todella skitso viesti. Lopeta tuo vatvominen. Mietitkö yleensä noin paljon tekemisiäsi?

Vierailija
11/14 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin tätä nyt ihan kohtuuttoman paljon, tiedän.

johtuu siitäkin että en ole koskaan ennen itse ottanut yhteyttä keneenkään ja syytän itseäni siitä että vastasin niin töykeän kuuloisesti sen ystävälliseen viestiin.

toisaalta voi olla että kiireisestä elämästä kertominen oli yritys hienovaraisesti torjua mun lähestyminen.

onko paikalla miehistä mielipidettä?

Vierailija
12/14 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vastasi että on kiireinen=ei kiinnosta

Vierailija
13/14 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mun on pakko kysyä, et onko kyseessä sattumalta 36 v. helsinkiläinen mies, jonka etunimi alkaa T:llä?

Ap tää "tarina" kuulostaa ihan mulle tapahtuneelta, ja sun pohdinnat samoilta, joita mä silloin pohdin!

Vierailija
14/14 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kiinnostaa niin haluaa tavata, edes joskus...