Milloin itkit viimeksi ja miksi?
Itse itkin tänään rakkaan ihmisen hautajaisissa. En jotenkin ollut pystynyt itkemään aiemmin asian takia, mutta tänään itku tuli ja helpotti oloa, vaikka ei ikävää. Itkekää ihmiset, se auttaa!
Kommentit (44)
Väsymystä ja voimattomuutta. En mä tiedä auttoko se, mutta tulipahan itkettyä.
Mä en ole kyllä huomannut että itkeminen auttaisi mihinkään
vetistelin koska ryvin itsesäälissä.
Vammaista sikiötäni jonka abortoin. Kauhea kevät, mutta onneksi ohi =)
Niinkin tyhmä asia kuin tietokoneen käyttö. Mies yrittää näyttää miten valokuvia saa talteen järkevämmällä tavalla ja hermostui kun en ymmärtänyt. Itkin ja väänsin, väänsin ja itkin ja yritin tehdä hänen tavallaan. Tunsin itseni niiiiiin tyhmäksi.
Itken harvoin, mutta tuossa oli jotakin nöyryyttävää.
moneen otteeseen. Auttaa ja auttaa, ehkä sen pienen hetken, mutta ei se lasta tuo.
kun soitin tänään sisarelleni Erinin ja Laura Närhen siskoni-laulua.
Vaan silmät vaan reagoivat sipulin hapoille.
ystävän liikuttavalle facebook statukselle.
5 vuoden takaa. Sekä kaikkien poliisien ja muiden osallisten, uhrien ja Pekka Auvisen puolesta-
samaa mieltä, itku todella auttaa.
ei auta.
vuorokauden kirjaimellisesti itkenyt ja ei ole helpottanut.
ukko pamautti kaksi pommia,että en tiedä miten tästä jatkaa. möläytti muka vahingossa ettei rakasta. ihan kun en olis huomannut tuota kylmyyttä! ei kosketa,ei katso silmiin. :(
Mä en ole kyllä huomannut että itkeminen auttaisi mihinkään
Olenkin pyrkinyt pääsemään eroon siitä ja aika hyvin onnistunut.
Lupaan kuitenkin itkeä seuraavan kerran, kun joku läheisistä kuolee.
katsottiin lasten kanssa elokuva Bridge to Terabithis. Sitten tuli iku silmään myos tänään kun luin siitä Manhatanin lasten murha tapauksesta. Sitä ennen pari päivää sitten kun sain ihanan ja kannustavan kommentin. En ole muuten itkenyt pitkään aikaan.
ei auta.
vuorokauden kirjaimellisesti itkenyt ja ei ole helpottanut.
ukko pamautti kaksi pommia,että en tiedä miten tästä jatkaa. möläytti muka vahingossa ettei rakasta. ihan kun en olis huomannut tuota kylmyyttä! ei kosketa,ei katso silmiin. :(
Uutta matoa koukkuun. Kyllä se siitä. Se on vain mies.
muttei todellakaan kaikissa, ainakaan niin että kokonaan helpottaisi. Pahempi olo silti olisi jos ei kykenisi itkemään, joten hyvä niin.
Hautajaisissa. Eikä helpottanut oloa yhtään.