Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mammojen pikkujoulut

Vierailija
30.11.2005 |

Jos järjestettäis sellaset, niin miten erotuttas massasta? Jotain oikein spesiaaaaalia? Missä pidettäs? Ohjelma, pukeutuminen, ruoka...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun ei tarvitse tanhuta yksin, vaan mut otetaan sitten piiriin mukaan.

On neidolla punapaula...

Vierailija
22/37 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen miestä olleskaan. Haittaako se? Mies nukkuu sohvalla! Kato, se ie kaipaa seksiäkään

Meil ei oel flamellilakanoita. Meen huomenna ostaa. Sitten on pikkujoulujen jälkeen kiva nukahtaa pehmeään syleilyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kysyä Väyrysen Paavoa (Vägää) jso se tulis tanhuaman iloksi. Täytyy kato olla silmäniloa!!

Vierailija
24/37 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaippoja muut käyttää? Jutellaan sit pe pikkujouluis!

Vierailija
25/37 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muite pikkuksia ollutkaan. Kyllä varmaan toi mun mies ihmettelee sit mitä mamma meinaa, kun pynttäytyy.

Tiesittekö että joka kuudes pettää pikkujouluissa? Vähän jänskättää, olenkohans e minä. Täytyy yrittää kutsua jotain miehiäkin niihin pikkujouluihin ettei tarvitse biiiksi ruveta...

t emäntä

Vierailija
26/37 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy lukea sit jälkeen päin, mitä kivaa ootte täällä keksiny!

Vierailija
27/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai saisikohan sen ajettua pe iltana pois kotoa johonkin, ettei vaan huomaisi.

Voitais pitää sitten jossain savuton tila, ettei mies heti vaatteista haista, että olen käynytkin pikkujouluissa...

Vierailija
28/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos " Vägä" tulee tanhuamaan niin olen ehdottomasti paikalla. Voidaan sitten vertailla tuoksukynttilöiden ominaisuuksia ja keskustella Sotkan hyllyvalikoimasta. Mua kiinnostais myös ne reimatekkien käyttöohjeet. Eikös joku luvannut tuoda ne mukanaan?

Mies saa mennä lasten kanssa nukkumaan ajoissa. Tän kerran pääsee perhepetiin jos lapset suostuu, yleensä se nukkuu sohvalla. Äiti saa sitten kerrankin keskustella rakentavasti ajankohtaisista aiheista :D

Se kotikoulusysteemi kiinnostaa kovasti. Vois sitten jatkaa lastenhoitamista kotona aina armeijaikään asti. En nääs tykkää kun koulussa on aikataulut ja ruoka ei ole luomua.

Vierailija
29/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestetäänkö arvonta? Pääpalkintona ois kuukuppi, toisena palkintona matkalippu Porvooseen ja kolmantena palkintona mariskooli (ei tietysti aito).

Vierailija
30/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään Porvooseen mummolaan koko viikonlopuksi. Ootte sitten kans kiltisti, ette revi toistenne golitseja ja fliissejä, vaikka tulisikin sanaharkkaa siitä, onko sektio synnytys.

Vierailija
31/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmuuden vuoksi laittaa koneelle virustentorjuntaohjelman päivistys; sitä kun ei tiedä mitä viruksia sitä saa, jos jonkun porvoon mamman kanssa hairahtuu pettämään!

Vierailija
32/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun meillä on vaan yks kone, niin mä en sitte pääse. Tai sitten me laitetaan muksut nukkuun ja tullaan molemmat. Mut sitten teidän on vaikeempi pettää... Joudunko jäämään pois? :(

Vierailija
33/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies olis varmaan innoissaan, kun se just yks päivä kyseli minulta av-mammojen pikkujouluista, et onko niitä ehdotettu. Surffaa sillontällöin täällä.

Vierailija
34/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen koneen viereen lastensuojelun puh.numerot?? Kai sitä nyt muutama soitto pittää tehä!! Varsinki jos me yh-mammatki osallistutaan! =)

Vierailija
35/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin vaan et Penahan vois tulla pitää sellaiset talopaketti-kotikutsut vaikka tuoda sen talonsakin ihan mukaan näytille. Se voisi olla loppuillasta pukkina ja se talo toimia sitten konttina. Kai me nyt yksi 2,20 neliötä lahjoja saadaan kasaan!

Vierailija
36/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö tänne ole ilmottautunut vielä yhtään akateemista Burberry-äitiä?

Toivottavasti nyt joku muukin sivistynyt tulee sinne,minä en pelkän rahvaan kanssa rupea juhlimaan.

Niin ja minulle täytyy olle sitten Shampanjaa.

t.Burberry-mamma

p.s Mitä tehdä kun tarhan tädit ei halua meidän lasten käyttävän Reimatecejä,vaan käskevät ostaa kurahousut?

Siis kamalaa ja tyylitöntä,vaidan kyllä kohta tarhaa ,jos he jatkavat painostusta!

Vierailija
37/37 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelastakaa lapset sivuston, jos jollakulla on alastomia vauvoja!!! Ja poliisi saa tutkia kaikkien taustat myös!

T emäntä

jokainen voi keksiä ohjelmaa!

TUleepa meille hauskaa!!

Nähdään, ja muistakaa tonttulakit!!

ps . Penan taloesitys ookoo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi