Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä!?! Lasten kavereilla H&M:n, Zaran ja muiden halpisketjujen vaatteita!

Vierailija
27.10.2012 |

Jostain kumman syystä päähäni on iskostettu se, että lapsilla on oltava kunnolliset vaatteet. Meillä on sitten ReimaTecin ja Ticket To Heavenin talvivaatteet, Sorelin tai Eskimon talvikengät, juhlakengät kaikille lapsille yli sadan euron.

Hirveitä kulueriä lasten vaatteista ja kengistä. Luulin, että katsotaan kieroon, jos näyttäytyy jossain H&M:n rytkyissä.

Ja eikö mitä, lasten kavereita kävi kylässä ja kaikilla jotain ihan hirveitä halpisvaatteita.

Mua on huijattu. Tällä palstalla. Olette saaneet mut uskomaan siihen, että kaikilla lapsilla on oltava laatuvaatteet päällä, muuten tulee lastensuojeluilmoitus.

Ja asutaan sentään keskiluokkaisella asuinalueella, eikä missään Itä-Helsingissä!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silimään viilattiin ihan pokalla!

Vierailija
2/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsääkin tylsempi provo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa paljon anteeksi jos on Björn Borgin alkkarit.

Vierailija
4/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silimään viilattiin ihan pokalla!

vanhemmat tulevat hakemaan lapsiaan, niin näkevät eteisestä meidän laatuvaatteet ja ajattelevat, että ollaan kunnollisia ihmisiä.

Mitä vielä, tuollaisia feikki-Uggeja ja H&M:n duffeleita :(

Mä en enää ikinä osta mitään merkkivaatteita. Näköjään ihan tavallisilla ihmisillä on ihan tavallisia vaatteita, eikä kaikilla pitäisikään olla varaa laittaa tuhatta euroa lasten talvivarustuksiin.

ap

Vierailija
5/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi aloittelija. Viihdy täällä tiiviimmin ja kauemmin niin opit kyllä parempiin provoihin ;).

Vierailija
6/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koittaisit tehdä ihan itse päätöksiä.

Vierailija
7/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille yli 500 eurolla vaatteita.

Mun lapset ei saa edes olla tekemisissä, jos kaverilla on alle satasen talvikengät.

Vierailija
8/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut ennen tänne palstalle tuloa tajunnut, kuinka moni ostaa lapsilleen jotain ns. merkkivaatteita. Enkä tosin tiennyt sitäkään, että Reima on laatumerkki. Aina oppii uutta.

Vierailija
9/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annamme ap.lle anteeksi huonon provon selvästi aloittelija. Viihdy täällä tiiviimmin ja kauemmin niin opit kyllä parempiin provoihin ;).

huomaat, että aloitukseni oli sarkasmia, ei provo. Näillä on ero.

ap

Vierailija
10/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi aloittelija. Viihdy täällä tiiviimmin ja kauemmin niin opit kyllä parempiin provoihin ;).

Vierailija
11/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeaa elämää, jo jos se oikea elämä on, ei ole mitään järkeä brassailla joillain vaatemerkeillä. Luusereiden pipitystä koko juttu. Mut toisaalta nuo merkkivaatteet on varmaan kestäviä, et ihan hyvä ostos. Meillä pukeudutaan ihan oman tyylin, fiilikset ja elämäntilanteen mukaan, ei tarvii merkkien perässä juosta:)

Vierailija
12/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan pilipalimuoti kiinnostanut, ostin Ticket to heavenia koska näytti hyvältä ja menee monessa säässä. Alla vielä Ruskovillat. Silkkiä ynnä muuta. Olenko nyt IN? En halunnut olla. Ehkä me ollaan lasten kans sisällä tämäkin talvi niin ollaan out ens talvena.

Vierailija
13/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis ei mitään feikki-corcseja tai feikki-uggeja please, kunnollisia kenkiä vielä muotoutuvalle jalalle.

Vierailija
14/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin ostan 95% lasten vaatteista kirpparilta. en katso merkkiä yleensä. ulkopuku on vähän tärkeämpi, että on lämmin eikä mikään ohut vanurytky.

kunhan on siistit ja puhtaat..... vai eikö?

Vierailija
15/15 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsääkin tylsempi provo..

Niinpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän