7500 euron edestä kulutusluottoja. Blaah, olen idiootti.
Kommentit (13)
Mitäs sait sillä rahalla aikaiseksi?Toivottavasti oli kivaa,kallista ainakin;D!Mutta elämä on, aina voi parantaa tapansa.Nyörit tiukalle vain.
talvirenkaat.. Kaikenlaista.
ap
Maksat pois jokaisen euron enne kuin ostat mitään uutta. Riippuu tietty tulotasostasi, mutta vaikuttaa hälyttävältä.
Miten selviät?
eikä asioita kannata niin vakavasti ottaa. Jäi jotakin näkyvääkin ja silloin kun ne kalliisti hankit harkitsit asian näin. Ei siinä sen kummempaa. Jos nyt riipii ja tuntuu tylsältä maksaa se on voi voi, joskus sitten toisenlaisia ratkaisuja nyt meni näin.
Maksat pois jokaisen euron enne kuin ostat mitään uutta. Riippuu tietty tulotasostasi, mutta vaikuttaa hälyttävältä.
Miten selviät?
palaan nyt töihin ja on taas rahaa. Ostettiin vaan niin paljon rästiin jääneitä hankintoja, että summasta tuli noinkin iso. Matka oli ainut täysin turha ja tarpeeton, mutta siiheen menikin vain 460 euroa.
Maksetaan tottakai takaisin, lyhenee 750 euroa kuussa.
ap
Mutta jos nyt olet tullut järkiisi, peli ei vielä menetetty.
Maksat vipit pois ja elät varojesimukaan.
Tsemppiä.
Mulla oli pari vuotta sitten 20-tuhatta.
säästötille jää yli 5000e.
Pahan päivän varalle pitää olla ja toikin on vielä vähän jos vaikka työttömäksi jää.
Mitäs tuosta, rahaa se vaan on ja tuhlattavaksi tarkoitettu. On mullakin kulutusluottoa eikä niin järkeviä hankintoja takana, mut en stressaa. Maksan minkä jaksan ja taas tuhlaan vähän. Elämä on ihanaa :)
En siis ole mitenkään hyvätuloinen edes, mutta en vaan ymmärrä säästämistä, koska niitä rahoja en mukaani saa kun kuolema korjaa.
No, ostit sentään järkeviä asioita. Itse käytin kulutusluottoani 1000euroon saakka ja täysin turhuuksiin. Sitten lopetin työt, ettekä usko, kuinka vaikeeta tuommosta summaa on maksaa karenssin alla pois. No, menin uudestaan duuniin ja kohta on toikin maksettu pois. Ei enää mitään luotolla, ikinä. No ehkä asuntolaina sitten joskus... Hyvä opetus mulle.
Nyt vaan järki käteen ja maksamaan luottoa pois. Ei stressiä. Ajattele, että on ihmisiä, joilla on kymmeniätuhansia Euroja kulutusluottoja. Yksi 7000 Euroa on ihan pieni summa siihen verrattuna.
En ymmärrä tollasta vähättelyä et ei stressiä jne
homma hoituu alta pois. Jos vaan sluibailee ja kelaa et kyl homma järjestyy, niin kyllä se varmasti järjestyyki. Viimeistään ulosoton kautta.
T. se jolla oli vaan tonnin velka, joka ei olis hoitunu ilman stressaamista ja tietoista ylikitsastelua.
Ette muuten uskokkaan, kuinka se potuttaa kun ei saa edes euron saunakaljaa kerran viikossa, kun haluaa maksaa velkansa pois :(
Mitäs sait sillä rahalla aikaiseksi?Toivottavasti oli kivaa,kallista ainakin;D!Mutta elämä on, aina voi parantaa tapansa.Nyörit tiukalle vain.