Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työkaverin sanat vaivaavat vieläkin...

Vierailija
27.10.2012 |

Olin kesätöissä ja syksyllä aloin opiskelemaan. Kerroin työkaverille opiskelusuunnitelmistani ja viimeisenä työpäivänä tämä toivotti: "Toivottavasti reipastut siellä koulussa!"

Oli aika hämmentävää, kun luulin tehneeni töitä niin ahkerasti ja reippaasti kuin pystyin. Enkä edes istunut tupakalla niin kuin kyseinen työkaveri joka välissä, vaan silläkin aikaa paiskin töitä. Joskus hän ihan pyysi seuraksi ulos istumaan, kun hän tupakoi.

Vaivaa, kun en tiedä, mistä kohtaa muka pitäisi reipastua. :

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kateellinen sulle, kun olit niin hyvä ja toivoisi itse olevansa kaltaisesi, mutta on laiska paska. Siksi koittaa sua lannistaa.

Vierailija
2/4 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo "reipastuminen" tuossa kohtaa tarkoittaa yleistä rohkaistumista, ei ahkeruutta. Eli oletko jokseenkin ujo tai varovainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ujo? jutteletko työkavereille?

Vierailija
4/4 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo "reipastuminen" tuossa kohtaa tarkoittaa yleistä rohkaistumista, ei ahkeruutta. Eli oletko jokseenkin ujo tai varovainen?

Siis silloinkin nuo sanat ymmärtäisi paremmin, jos olisin edes ujo. Mutta kun en ainakaan yleensä ole. No ehkä sitten työkaverin mielestä, kun hän oli niin kova räpättämään että välillä hyvä, kun sai minkäänlaista suunvuoroa. Mut kyllä me tauoillakin höpistiin ja juteltiin ihan normaalisti.

Luulen, että nimen omaan ahkeruuteen viittasi.