Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvolan kätilö sanoi sisätutkimusta tehdessään: täällä tuntuu kovaa ulostetta!

Vierailija
27.10.2012 |

Tunsin itseni häpäistyksi siinä ison mahan kanssa haarat levällään toisen sormet pimpulassa ja siinä sitten päivittelee että taitaa rouvalla olla ummetusta!

Kiitos kun sain avautua!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta reippaana keinosiementäjänä minulla on keinoni. kun pääsin ylös työnsin käteni sukkelasti takakautta kätilön housujen sisään ja neljä sormea emättimeen ja totesin haudan vakavana: "Oh-hoh näin kuivakkaa ja väljähtänyttä emätintä en ole ennen nähnytkään! Suosittelisin geishakuulia."

Kätilö ei sanonut mitään, tuijotti vain silmät pyöreänä. Sanoin heipat ja lähdin huoneesta.

Vierailija
2/14 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kovaa ulostetta emättimessä?

Mistä se kätilö muka kokeili???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain yritti päästää sinut pälkähästä. Sen sijaan, että olisit joutunut lausumaan ääneen niikin nolon asian kun "Kröhöm. Minulla taitaa olla ummetusta *kuiskaa*.", sinulla olisi ollut mahdollisuus vastata hänen kysymykseensä tyynen viileällä vastakysymyksellä: "Niin, olisikohan siihen jotain hoitoa?"

Vierailija
4/14 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on sanottu noin, vastasin olevan kovasti ummetusta (yleinen raskausvaiva) eikä muuten nolottanut yhtään.

Harmi silti jos jäi paha mieli.

Vierailija
5/14 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on peräsuoli täynnä kivikovaa ulostemassaa. Siinähän ne röörit on rinnakkain. Varmastikin tarkoitti kommenttiaan kömpelösti keskustelun avaajaksi, ehkä odotti että alat puhua ummetusvaivastasi, ja hän sitten siinä sinua neuvoo tai ainakin tukee sanomalla että se on hyvin yleistä raskaana oleville.

Kaikesta me ihmiset sitten loukkaannutaankin... Kakkajutut ei vaan todellakaan ole terveydenhuollossa mikään tabu tai keino häpäistä asiakasta. Kaikki ihmiset kakkii. Prinsessatkin.

Vierailija
6/14 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neuvolassa sen tekee vain lääkäri

Vierailija
7/14 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollu edes raskaana :) itse tuumasin vaan että juu voi olla kun ei tuo vatsa oikein toimi.

Vierailija
8/14 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neuvolassa sen tekee vain lääkäri

Vierailija
9/14 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollu edes raskaana :) itse tuumasin vaan että juu voi olla kun ei tuo vatsa oikein toimi.

Olin lapseton parikymppinen. Vasta nyt kai täytyy ymmärtää traumatisoitua. Ap:lle lisää järkytystä, miehesikin tuntee tavallisessa panossa, jos sinulla on kikkareita jonossa suolessa.

Vierailija
10/14 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle lisää järkytystä, miehesikin tuntee tavallisessa panossa, jos sinulla on kikkareita jonossa suolessa.

Eikä tunne!!!!

Vierailija
11/14 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kovaa ulostetta emättimessä?

Mistä se kätilö muka kokeili???

emättimen puolelle jos peräsuolessa on kovaa ulostetta paljon. Itselläni on joskus ollut vaikea saada kuukuppia edes sisään kun oli kauhea ummetus ja emättimen puolelle pullistuva täysinäinen peräsuoli tukki emätintä pahasti.

Vierailija
12/14 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painelen AINA emättimen puolelta kakat ulos. Enkä edes välttämättä usein ummetuksesta kärsi. Lopuksi on vaan kiva siinä alapesun yhteydessä painella loputkin suolesta ulos, kun ne on niin kätevä emättimen kautta pullauttaa.

Vierailija
13/14 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tule ummetusta. Kuusi palaa päivässä riittää.

Vierailija
14/14 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajuan, mistä tuo sanonta tulee :/