Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon aina halveksinut ihmisiä jotka ihastuu työkaveriin

Vierailija
16.10.2012 |

ja nyt itselle kävi niin. Paska, pakko vaihtaa työpaikkaa etten tee mitään tyhmää ja pilaa omaa ja muiden elämää!

Ja niitä signaaleita tulee tätä vastapuolelta liiaksikin, ei ole kaukana ettei olla nussimassa jossain hämärässä vessassa!!!

Amen ja anteeksi!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosi monethan löytää ihan aviopuolisonsakin duunista, minäkin... Ei siinä minusta mitään halveksuttavaa ole jos ihastuu työkaveriin ja jos vaikka alkaa seurustella tämän kanssa, tai vaikka vain paneksii ainakin jos tämä on vapaa ihminen.

Vierailija
2/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olimme vapaita, seurustelu alkoi firman juhlista. Koskaan ei työpaikalla puuhasteltu mitään. Naimisiinkin mentiin ja silloin toinen meistä vaihtoi duunia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole sinkku vaan naimisissa ja pienen lapsen äiti!

ap

Vierailija
4/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytökselle voi.

Vierailija
5/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin poikaystäväni töistä, en näe siinä mitään pahaa.

Vierailija
6/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ihmiset on kuitenkin sen vireimmän ajan päivästä, jolloin ollaan parhaimmillaan.

Toinen juttu sitten on se, miten ihastumiseensa suhtautuu ja mihin toimiin ryhtyy.

T. eräs joka löysi puolisonsa töistä, kun satuttiin yhtä aikaa olemaan vapainakin

Vierailija
7/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

vai ootko niinku joku eläin ku panee kaikkea kun vaan haluaa?

Vierailija
8/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kaikkea säkin halveksit/oot halveksinut. Mä halveksin lähinnä jotain kamalimpia kriminaaleja mutta en tosiaan jaksaisi aivan _halveksia_ jotain harmitonta työkaveria vaikka se niin halutessaan nussisi kaiken liikkuvan läpi - siis kunhan tajuaisi mun kohdalla ein merkityksen. Ja kunhan mä en hänen nussimistensa takia joudu tekemään toistenkin töitä.

Mutta nyt sä opit, että niinkin voi käydä ja melkeinpä kenelle tahansa ja moralisointi on vaan älyttömän tympeää, kun ei voi toisten jutuista niin tietää.

Vierailija
9/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin poikaystäväni töistä, en näe siinä mitään pahaa.

Jospa mä otan sen sitten poikaystäväkseni, kolmanneksi pyöräksi.. mun ja aviomiehen väliin keskelle nukkumaan!

ap

Vierailija
10/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

vai ootko niinku joku eläin ku panee kaikkea kun vaan haluaa?

En oo tässä muita ehtinyt moneen vuoteen panemaan eikä ole kiinnostanutkaan, nyt kieltämättä kiehtois vähän kokeilla mitä housuista löytyy! Hyvä idea toi eläin, voiskin ihan eläimellisesti työpaikan veskissä vähän suki suki puk puk.

ap

Vierailija
11/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miks sen vessan pitäisi olla hämärä?

Vierailija
12/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun molemmat oltiin silloin vapaita.

MUTTA! tuo koittikin molempien tuhoksi lopulta. Meidät hajotettiin eri paikkoihin ja siihen se sitten loppui.

Käytännössä minä menetin koko työpaikkani.

Miksi ihmeessä rakkaus on niin paha asia tässä maassa?

Vierailija
13/13 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne jotka töissä alkaa vehtaamaan keskenään on moraalittomia,itsekkäitä ja tyhmiä.Siinä sitten varastetaan työaikaa ja firma sekä tulos ja työkaverit kärsii aina-ennemmin tai myöhemmin.Puhumattakaan varattujen puolisoista ja lapsista.Töissä ollaan tekemässä oikeita hommia,ei kä "hommailemassa".