Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi puolustellaan Smuraa niin kovasti?

Vierailija
26.10.2012 |

Eihän kukaan palstalla tiedä, miksi avioliitto loppui noin.

Itse en ainakaan naisena suostuisi elämään avioliitossa, joka ei tyydytä. Aikaa tuon toteamiseen on heilläkin ollut n. 15 vuotta. Lapsi ei sitä muuta ja varmaan parempi, että tulee ero kuin ikuinen riitahelvetti.

Hyvä kun erosivat. Rakkautta ei ollut.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisethan tekevät lapsia monesti vain pelastaakseen liittonsa tai saadakseen vähän äitiyslomaa. Kyllä Suomessa onnistuu sosiaaliturvalla kaikki.

Ja mitä minä tiedän, niinkö? Oliko hyvä avioliitto? No, päättelen lopputuloksesta : D

Vierailija
2/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolustellaan Smuraa niin kovasti? Eihän kukaan palstalla tiedä, miksi avioliitto loppui noin. Itse en ainakaan naisena suostuisi elämään avioliitossa, joka ei tyydytä. Aikaa tuon toteamiseen on heilläkin ollut n. 15 vuotta. Lapsi ei sitä muuta ja varmaan parempi, että tulee ero kuin ikuinen riitahelvetti. Hyvä kun erosivat. Rakkautta ei ollut.

Tää on niin tyypillistä tälle palstalle: mies on AINA syyllinen ja nainen on aina uhri.

Vierailija
4/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi aikuisten oikeasti asiallista ensin erota ja sitten vasta etsiä uusi?

Vierailija
5/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elänyt heidän perhe-elämäänsä.

Vierailija
6/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen avioliittoon, joka ei tyydytä? Ja sitten hylkäämään sen lapsen? Ei sullakaan kyllä järki luista..

Itse ainakin olen harrastanut seksiä 99,9 prosenttisesti seksin harrastamisen ilosta ja loput kerrat lapsentekotarkoituksessa.

Ja onko tuo isä hylännyt lastaan, mistä me se tiedetään? Jotenkin täällä ajatellaan niin lapsellisesti, että kun hylkää äidin, hylkää lapsen.

Vierailija
7/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi aikuisten oikeasti asiallista ensin erota ja sitten vasta etsiä uusi?

vaimon hylkäämisen jälkeen, niin kaikki olisi ihan ok?

Vierailija
8/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin täällä ajatellaan niin lapsellisesti, että kun hylkää äidin, hylkää lapsen.

mutta en ihmettele enää. Tämän palstan älytasoa parhaimmillaan - valitettavasti. Onneksi täällä on kuitenkin fiksujakin naisia.

Vierailija
9/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos MIEHEN mielestä avioliitto on huono, miksi näh tekee lapsen? Miksi hän ei sano että tähän avioliittoon en lasta tee? Miksi miehen tarvitsee ensin turvata selustansa ja etsiä uusi nainen ennen kuin voi erota? Onko mies koskaan rakastanut jos voi noin kohdella ihmistä, jonka kanssa on elänyt 14vuotta, kykeneekö tuollainen ihminen edes rakastamaan?

Minusta tuollainen mies on vain yksinkertaisesti turha raukka joka ei ansaitse muuta kuin paskaa niskaansa.

Vierailija
10/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen avioliittoon, joka ei tyydytä? Ja sitten hylkäämään sen lapsen? Ei sullakaan kyllä järki luista..

Itse ainakin olen harrastanut seksiä 99,9 prosenttisesti seksin harrastamisen ilosta ja loput kerrat lapsentekotarkoituksessa.

Ja onko tuo isä hylännyt lastaan, mistä me se tiedetään? Jotenkin täällä ajatellaan niin lapsellisesti, että kun hylkää äidin, hylkää lapsen.

naimisesta voi tulla isäksi.

Vierailija
11/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtökohtaisesti jätetyn naisen puolella. Puolueellisesti ja sinisilmäisesti, syynä se, että näitä lyötyä lyöviä on ihan tarpeeksi.

Ylilyöntejä rumassa erossa tapahtuu, mutta ymmärrystä siinä tarvitaan, ei lisää iskuja.

Ollaan jooko toistemme puolella, lopulta isoin apu ja tuki keski-ikäisen elämäni aikana on tullut elämäni naisilta.

Vierailija
12/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies oikeasti ottaa ja jättää, kävelee autolleen/töihin/uuteen asuntoon jossa odottaa jo valmiiksi uusi lady jota mies on lämpännyt salaa pitkäaikaiseltavaimoltaan niin onko se sinusta pätkääkään kunnioitettavaa/oikein?

Eikö olisi reilua erota ja sitten suunnata se kulli uusille kukkuloille?

Mulkkuja/raukkoja/paskoja ne miehet jotka eivät uskalla ääneen sanoa jos suhde ei toimi ja kaikki on päin vattua!

Olisi sitten sen verran munaa että "nostaisi kissan" pöydälle ja toisi julki kaikki aatteensa ja olonsa, kun juoksisi vieraissa ja siirtyisi sitten suoraan seuraavaan.

Munattomia mulkkuja löytyy paljon, tekstisäni ilmeisesti paistaa jo kauas että omalle kohdalle osunut samanlainen, meillä sentiin mentiin ilman "Uuu, poliisi, exä piinaa mua kun täysi paska, laita se ruotuun"lähestymiskieltoja.

Jokainen nainen/mies joka petetään/jätetään/satutetaan ilman selitystä, SAA ja kuuluukin olla vihainen.

Olisiko se suhde jos mikään jos sitä vaan kohauttaisi olkia ja siirtyisi seuraavaan? (kuten teki se satuttaja?)

Vierailija
13/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut aina, kun mies lähtee lätkimään vauva-aikana, mies on sika.

Vauva on aina yhteinen juttu nykyaikana. Pitäis säätää laki, ettei äijä vois lähtee ensimmäisten kolmen vuoden aikana minnekään ilman hervottomia sanktioita.

Synnyttänyt nainen on ihan eri asia kuin me muut naiset. Ns. toisten naisten tulisi tajuta, että ei pidä iskeä miestä, jos vauva on alle kaksvuotias.

Vierailija
14/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä ainakin. Jos pettää puolisoaan, samalla vie lapselta oikeuden / mahdollisuuden kasvaa ja elää ydinperheessä. Avioero on lapselle kokemus hylätyksi tulemisesta.

Vierailija
15/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran se elämä oli helvettiä ja rakkaus loppunut niin miksi se mies harrasti seksiä? Kahden lapsen isän kuvittelis kuitenkin tietävän että mistä ne lapset tulee. Ja ainakin hoitavan ehkäisyn kuntoon omalta puoleltaan jos ero on kerran tulossa ja silti pitää seksiä harrastaa sen tulevan ex-vaimon kanssa. Mies on ihan yhtä paljon vastuussa raskaudesta ja siitä että pieni lapsi joutui erosotkuun mukaan. Ehkä jopa enemmän, koska TIETÄÄ jättävänsä perheen. Silloin sillä mahdollisesti syntyvällä lapsella ei ole mitään mahiksia ehjään perheeseen.

Vierailija
16/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran se elämä oli helvettiä ja rakkaus loppunut niin miksi se mies harrasti seksiä? Kahden lapsen isän kuvittelis kuitenkin tietävän että mistä ne lapset tulee. Ja ainakin hoitavan ehkäisyn kuntoon omalta puoleltaan jos ero on kerran tulossa ja silti pitää seksiä harrastaa sen tulevan ex-vaimon kanssa. Mies on ihan yhtä paljon vastuussa raskaudesta ja siitä että pieni lapsi joutui erosotkuun mukaan. Ehkä jopa enemmän, koska TIETÄÄ jättävänsä perheen. Silloin sillä mahdollisesti syntyvällä lapsella ei ole mitään mahiksia ehjään perheeseen.

ajatellaan, että seksiä ei voi harrastaa jos rakkaus on loppunut? Voi hyvät ihmiset, useimmiten sitä harrastetaan jo kauan ennen kuin rakkaus on edes alkanut tai ettei sitä rakkautta koskaan edes odoteta alkavaksi. Seksi on seksiä, sitä voi ihan mainoisti harrastaa ilman muita tunteita kuin kiihottumista.

Kyllä varmasti aikuinen mies tietää miten lapsia tehdään, mutta useimmiten vain nainen voi tietää MILLOIN niitä tehdään. Minusta lapsentekoon huijaaminen on ihan yhtä paskamaista ja itsekästä kuin jättäminenkin. Jos kusettaa toisen tekemään lapsen, riistää silloin lapselta oikeuden ehjään perheeseen ihan samalla tavalla. Heistä en tiedä tietenkään, mutta ylipäätään.

Vierailija
17/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos MIEHEN mielestä avioliitto on huono, miksi näh tekee lapsen? Miksi hän ei sano että tähän avioliittoon en lasta tee? Miksi miehen tarvitsee ensin turvata selustansa ja etsiä uusi nainen ennen kuin voi erota? Onko mies koskaan rakastanut jos voi noin kohdella ihmistä, jonka kanssa on elänyt 14vuotta, kykeneekö tuollainen ihminen edes rakastamaan?

Minusta tuollainen mies on vain yksinkertaisesti turha raukka joka ei ansaitse muuta kuin paskaa niskaansa.

Jospa hän ei ollenkaan tiennyt tekevänsä lasta. Kyllähän sitä muutenkin kiksautellaan.

Vierailija
18/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisesta voi tulla isäksi.

Tuplavarmistusta ei tarvita jos pari kunnioittaa yhteistä päätöstä ja voi luottaa toiseen. Silloin riittää että vain toinen käyttää ehkäisyä. Aika moni ei vaan voi uskoa, että joku voi tehdä jotain niin kamalaa kuin lapsen omin lupineen.

Vierailija
19/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies oikeasti ottaa ja jättää, kävelee autolleen/töihin/uuteen asuntoon jossa odottaa jo valmiiksi uusi lady jota mies on lämpännyt salaa pitkäaikaiseltavaimoltaan niin onko se sinusta pätkääkään kunnioitettavaa/oikein?

Eikö olisi reilua erota ja sitten suunnata se kulli uusille kukkuloille?

Mulkkuja/raukkoja/paskoja ne miehet jotka eivät uskalla ääneen sanoa jos suhde ei toimi ja kaikki on päin vattua!

Olisi sitten sen verran munaa että "nostaisi kissan" pöydälle ja toisi julki kaikki aatteensa ja olonsa, kun juoksisi vieraissa ja siirtyisi sitten suoraan seuraavaan.

Munattomia mulkkuja löytyy paljon, tekstisäni ilmeisesti paistaa jo kauas että omalle kohdalle osunut samanlainen, meillä sentiin mentiin ilman "Uuu, poliisi, exä piinaa mua kun täysi paska, laita se ruotuun"lähestymiskieltoja.

Jokainen nainen/mies joka petetään/jätetään/satutetaan ilman selitystä, SAA ja kuuluukin olla vihainen.

Olisiko se suhde jos mikään jos sitä vaan kohauttaisi olkia ja siirtyisi seuraavaan? (kuten teki se satuttaja?)

etkä vieläkään ymmärrä katsoa peiliin! Taidat olla niitä ihmisiä, joille on turha mitään selittää. Kaikki on kumminkin aina sen toisen syytä.

Vierailija
20/31 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellaan, että seksiä ei voi harrastaa jos rakkaus on loppunut? Voi hyvät ihmiset, useimmiten sitä harrastetaan jo kauan ennen kuin rakkaus on edes alkanut tai ettei sitä rakkautta koskaan edes odoteta alkavaksi. Seksi on seksiä, sitä voi ihan mainoisti harrastaa ilman muita tunteita kuin kiihottumista.

Kyllä varmasti aikuinen mies tietää miten lapsia tehdään, mutta useimmiten vain nainen voi tietää MILLOIN niitä tehdään. Minusta lapsentekoon huijaaminen on ihan yhtä paskamaista ja itsekästä kuin jättäminenkin. Jos kusettaa toisen tekemään lapsen, riistää silloin lapselta oikeuden ehjään perheeseen ihan samalla tavalla. Heistä en tiedä tietenkään, mutta ylipäätään.

jos tietää lähtevänsä? Miksi se ehkäisy on vain naisen asia silloinkin kun mies tietää että tämä on tässä ja on lähdössä uuden naisen luo? Eikö miehellä milloinkaan ole vastuuta mistään? Mies voi huoletta paneskella ihan kenen kanssa vaan ja milloin vaan. Seksin seuraus on vain ja ainoastaan naisen vika. Eikö se nyt ole aivan päivänselvää ettei tuollaisessa tilanteessa tehdä lapsia? Myös miehelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi