Miksi puolustellaan Smuraa niin kovasti?
Eihän kukaan palstalla tiedä, miksi avioliitto loppui noin.
Itse en ainakaan naisena suostuisi elämään avioliitossa, joka ei tyydytä. Aikaa tuon toteamiseen on heilläkin ollut n. 15 vuotta. Lapsi ei sitä muuta ja varmaan parempi, että tulee ero kuin ikuinen riitahelvetti.
Hyvä kun erosivat. Rakkautta ei ollut.
Kommentit (31)
linjoilla, alkoi mennnä puuduttavaksi nuo alemmat keskustelut. Uskottavaa kunnallisvaalikampanjointia kun kalastelee täällä säälipisteitä?
Taas perus paskaa, johon vain naiset pystyvät :D
"Se vaihtoi suoraan uuteen naiseen!"
Joo ja naiset eivät koskaan. Omien kokemusten ja tuttavapiirin samalla, se nainenKIN yleensä dumppaa miehensä juuri uuden tieltä. Ei tasan siten, että ensin jättäisi vanhan ja sitten etsisi uuden. Aina siellä on se uusi mies kuvioissa valmiiksi.
Kuinka hemmetin sinisilmäisiä te olette? Te valehtelette jopa itsellennekin. "En minä vain noin tekisi." Vaikka luultavasti olette jokainen sen tehnyt.
Joo ja naiset eivät koskaan. Omien kokemusten ja tuttavapiirin samalla, se nainenKIN yleensä dumppaa miehensä juuri uuden tieltä. Ei tasan siten, että ensin jättäisi vanhan ja sitten etsisi uuden. Aina siellä on se uusi mies kuvioissa valmiiksi.
Kuinka hemmetin sinisilmäisiä te olette? Te valehtelette jopa itsellennekin. "En minä vain noin tekisi." Vaikka luultavasti olette jokainen sen tehnyt.
Smuran vika, on tehnyt perhe elämästä helvetin ja huijannut vielä lapsen aikaiseksi...
Ja nyt kävi sitten itselle että mies lähti. Osui ja uppos.
Nyt on taas niin levotonta juttua, että pakko heittää ihan muistutuksena tämä fakta pöytään, ettei vallan mene yksipuoliseksi.
paljon rajattomasti käyttäytyviä ja väkivaltaisia naisia, jotka itsekin tietävät tekevänsä väärin. Nyt sitten Smuran käytöstä puolustelemalla saadaan jonkinlainen oikeutus omille teoille ja vähän hiljennettyä omantunnon ääntä.
Sanoi itse haastattelussa, että mies ei pidä mitään yhteyttä lapsiinsa.
Ja se oli Katarina Ebeling, ei Karoliina.
Sanoi itse haastattelussa, että mies ei pidä mitään yhteyttä lapsiinsa.
Ja se oli Katarina Ebeling, ei Karoliina.
Joo, ja se häirikköhän on luotettava lähde. Ei varmaan ole miehelle helppoa saada sovittua mitään.
Mitä sinä tiedät heidän elämästään?
Mistä sinä tiedät että heidän elämänsä on ollut riitahelvetti? Oletko sinä se nyxä, silti sinulla on vain miehen kertomus liitosta?
lapsen avioliittoon, joka ei tyydytä? Ja sitten hylkäämään sen lapsen? Ei sullakaan kyllä järki luista..