Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Jippua vaivaa

Vierailija
26.10.2012 |

27-vuotias suomalaisartisti Jippu ylistää naistenlehden artikkelissa uutta suhdettaan, jossa mies käskyttää ja päättää. Hän kertoo olevansa vihdoinkin suhteessa, jossa mies on perheen pää ja päättää koska syödään ja nukutaan. "Olen kaivannut miestä joka sanoo, että turpa kiinni ja keitä sitä kahvia", sanoo Jippu Me Naiset -lehden haastattelussa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tosi outo mimmi ainakin lehtien välittämän kuvan perusteella. Hyppää suhteesta toiseen, paukkaa heti kihloihin. Todella isoja ongelmia sillä naisella, ties mistä lapsuudesta/nuoruudesta juontaa. Tuskin on vuotta kauempaa tämän kanssa.

Vierailija
2/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

runsas alkoholin käyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kertonut omaavansa narsistisia piirteitä

Vierailija
4/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai miksi tuo ADHD on nyt joka ketjussa :D

Veikkaisin, että Jipulla on kyllä jostakin vähän muustakin kyse...

Vierailija
5/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jippu on löytänyt oman unelmiensa prissin luolamiehestä niin noinko katellisia olette.

Jippu tykkää että komennetaan ja mies hoitaa hommat komentelemalla. Onko todella teiltä pois?

Vierailija
6/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jippu on löytänyt oman unelmiensa prissin luolamiehestä niin noinko katellisia olette.

Jippu tykkää että komennetaan ja mies hoitaa hommat komentelemalla. Onko todella teiltä pois?

Eihän tuossa yksittäisessä tapauksessa mitään, jos ei tietäisi muuta historiaa. Mutta kun on ollut "lievää" tuuliviirimäisyyttä ja epävakautta havaittavissa, niin ei oikein enää vakuuta mitkään vakuuttelut.

Vierailija
7/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljensä ollut joku julkkis 80/90-luvulla ja kai samanoloinen kumma

Vierailija
8/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaisin Jipun olevan maanis-depressiivinen tai epävakaa persoonallisuushäiriö.

Vierailija
9/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaisin Jipun olevan maanis-depressiivinen tai epävakaa persoonallisuushäiriö.

tai sitten vaan tyhmä/yksinkertainen.

Vierailija
10/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka oli antanut lapsensa lastenkotiin, koska ei oman oopperalaulajan uransa vuoksi voinut! pitää lapsia ja huolehtia heistä itse. En muista, missä lastne äiti oli, oliko tullut ero ja missä äiti oli, oliko kenties kuollut vai mitä, miksen lapset voineet mennä äidillekään.

Joten ei varmasti ole ollut helppo lapsuus Jipulla tosiaankaan ja varmaan selittää monia asioita.

Vierailija
11/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella hänet naistenlehdessä joskus 10 vuoden kuluttua tilittämässä, miten "olin silloin aivan sekaisin, elin elämääni miesten kautta enkä kyennyt olemaan yksin..." Jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä