Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lasissa 26.10.2012?

Vierailija
26.10.2012 |

Nyt ja illalla?

Minulla nyt JO ananassiideriä ja illalla talviomenaa sekä olutta:)

Ihan kotona vaan...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sidukkaa join pohjalle. Rankka viikko takana.

Mulla on taapero. Ne nukkuu iskänsä kanssa jo ja mä juon viiniä ja syön suklaata:)

ap

Vierailija
2/23 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun loppu kesken prkl!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksu jo nukkumassa, mies tuusailee omalla koneellaan. Viini loppu. Jotain keksittävä kun ei vielä kunnolla nukutakaan :D :D

Vierailija
4/23 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun loppu kesken prkl!

mulla vaikka mitä juomisia. Tosiaan mies ja taapero nukkua tuhisee.

ap

Vierailija
5/23 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä hetket on ihania kun isä menee lapsen kanssa nukkumaan. Minä saan olla ja valvoa ja juoda ja syödä:)

Toki siis söimme yhdessä illalla mutta näin pe ja la ilta mä herkuttelen ja juon itsekseni telkkutallennusten parissa. En vaihtaisi pois. Hoitovapaalla rakkaan lapsen kanssa eli nämä hetket erityisiä ja minulle tärkeitä.

Joskus jopa jaan ne av:lla :D :D

Lasissa siis nyt koff LITEa koska vähemmän kaloreita. Ja hei ei se oo lasissa vaan hörpin tölkistä.

Vierailija
6/23 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun loppu kesken prkl!

ap

Tuulipukukännit olis nyt tarpeen sekä keittiöpsykologia. :)

Vierailija
7/23 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä puolisuullista miehen konjakkia. Ehkä tämä on tässä tällä kertaa. Ihana välillä ottaa enemmänkin.

Vierailija
8/23 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehkuviiniä. Fizzin omenasiideriä join tölkin äsken, mutta nyt vois juoda jotain vähän vahvempaa ja lämmintä.

Vierailija
9/23 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehkuviiniä. Fizzin omenasiideriä join tölkin äsken, mutta nyt vois juoda jotain vähän vahvempaa ja lämmintä.

Vierailija
10/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei muka varmenne kelvannut, ja siltikin näköjään kelpasi :P

Vierailija
11/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyisit meillä! Tuulipuvusta en tiä, mut kalsarikännit kotona ja keittiöpsykologiaa. Mytös hieman mun puolelta ihan sitä oikeaakin psykologiaa;)

Tehtiin aika herkut illaksi ja niitä on jäljellä.

En taida uskaltaa laittaa koordinaatteja, muuten meidän rinteellä on joku kaaos!

Mut tosiaan juomaa riittää, en tekis itelleni sitä että se loppuis kun koko yö aikaa. Ja pikkuiseni tuhertaa tulla, kuulen tänne asti.

Vaihdoin punkkuun ja suklaaraesekoitukseen sekä parmankinkku-rucola-päärynä-ym juttuihin.

Mitä teille rakkaat ja vihatut mammat kuuluu?

Vierailija
12/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyisit meillä! Tuulipuvusta en tiä, mut kalsarikännit kotona ja keittiöpsykologiaa. Mytös hieman mun puolelta ihan sitä oikeaakin psykologiaa;)

En taida uskaltaa laittaa koordinaatteja, muuten meidän rinteellä on joku kaaos!

Mut tosiaan juomaa riittää, en tekis itelleni sitä että se loppuis kun koko yö aikaa. Ja pikkuiseni tuhertaa tulla, kuulen tänne asti.

Vaihdoin punkkuun ja suklaaraesekoitukseen sekä parmankinkku-rucola-päärynä-ym juttuihin.

Kuulostaa herkulliselta sun iltapala. Olishan se aina hienoa puida omaa elämää ja parisuhdetta pienen voimajuoman kera ja jakaa kokemuksia tuntemattomien ihmisten kanssa.

Mulla tuhertaa unta jo 11v omassa huoneessaan ja aviomies tuossa vierellä. :)

Vierailija
13/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa herkulliselta sun iltapala. Olishan se aina hienoa puida omaa elämää ja parisuhdetta pienen voimajuoman kera ja jakaa kokemuksia tuntemattomien ihmisten kanssa.

Mulla tuhertaa unta jo 11v omassa huoneessaan ja aviomies tuossa vierellä. :)

Mun poika 2v ja itse olen 35v

Lasissa punaviiniä ja vielä tekis mieli syödä yhdessä tekemäämme mozzarella-rucola-tomaattipizzaa. TAAS:D

Miehelle terkkuja kainaloon. Nauttikaa toisistanne. Mun mies on 2v poitsun kanssa lukeneet stuja ja sammuneet KUORSAAMAAN sylikkäin. Peirro päälle ja MUN aika alkaa...:D

(paitti että mulla ei oo aviomies, ihan vaan mieheni ja lapseni isä:) )

Vierailija
14/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu tosi hyvää. Onko pitkään aikaan ollut mahdollisuutta olla ihanasti tässä tilassa. Vähän kuin syrjässä elämästä ja silti ihan kiinni. Minulta loppui sopivat syömiset, mutta onneksi musiikki ei.

Vierailija
15/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sidukkaa join pohjalle. Rankka viikko takana.

join yhden punkkupullon tässä illalla.

Vierailija
16/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu tosi hyvää. Onko pitkään aikaan ollut mahdollisuutta olla ihanasti tässä tilassa. Vähän kuin syrjässä elämästä ja silti ihan kiinni. Minulta loppui sopivat syömiset, mutta onneksi musiikki ei.

ap

Vierailija
17/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun loppu kesken prkl!

ap

Vierailija
18/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai keski-itä-suomen tienoilla?

Vierailija
19/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- halpissiidereitä (lidl, rainbow, euroshopper)

- koffLITEa

- karhua

- valkoviinitonkka

- eri punkkuja

- whiskiä

-vahvaaglögiä

- drinksuaineita (mitä ei käytetä)

-alkon vahvaa LIGHT omenasidua (8%)

Ja ihan normi kaapit meilä on.

Vierailija
20/23 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tarkoitin, jos koordinaatit antaisin. Maailman paras paikka:) Ja 3 hengen perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi