Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän palstankin perusteella on kaksi eri tyyppistä syöjää, niin lihavissa kuin laihoissa.

Vierailija
26.10.2012 |

Ne jotka vetää kauheita määriä ruokaa, ja usein. Näitä joilla on iso mahalaukku on myös laihoissa ihmisissä. Laihat ruuan mättäjät liikkuvat paljon, ja käyvät vessassa usein. Nämä mättäjät eivät kestä näläntunnetta yhtään, vaan ovat tosi ärtyneitä jopa kiukkuisia jos eivät saa ruokaa tarpeeksi usein.

Sitten on ne jotka syö harvemmin ja pieniä annoksia. Läskit syövät "vääriä ruokia" ja laihat napostelevat jotain kaninruokaa. Läskit liikkuvat vähän, koska eivät jaksa kun syövät niin vähän, ja yleensä hiilihydraattipitoista ja verensokeri heittelee. Nämä napostelijat eivät välitä nälän tunteesta, vaan jättävät lounaan väliin aivan helposti. Tälläiset ihmiset eivät usein saa kaikkea tarvittavaa ruokavaliostaan, vitamiineja ja kuituja, joten he voivat huonosti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu makean nopostelusta, muuten syön terveellisesti enkä paljoa. olen erittäin helposti varsinkin makeasta lihovaa sorttia.

Vierailija
2/12 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen normaalipainoinen, tosin viime aikoina hiukan lihonut, mutta edelleen normimitoissa (bmi 24,5). Syön usein, mutta vähän kerrallaan. Välillä terveellisesti, välillä herkutellen.

En liiku paljon, koska kärsin nivelrikosta. Arkiliikuntaa lähinnä.

Tuntemani ylipainoiset syövät välillä runsaasti, välillä vähän. Liikkumattomuus yhdistettynä niihin runsaan syöpöttelyn kausiin aiheuttaa ylipainon.

Mutta yhteenkään tuollaiseen ap:n tyyppisyöjään en ole törmännyt. Eiköhän ihmisillä noin yleensä syöminen vaihtele tilanteen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on tätä samaa osastoa, että

kaunis ei voi olla älykäs,

rikas ei voi olla onnellinen,

hoikka ei voi olla terve,

etc

Vierailija
4/12 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoikka, syön paljon ja usein ja olen kiukkuinen jos en saa ruokaa, mutta en liiku enkä käy vessassakaan usein. Miten muuten tuo vessassa käyminen tuohon liittyy? Nopea aineenvaihdunta ei tarkoita sitä, että käy usein vessassa.

Vierailija
5/12 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön nimittäin suurehkoja määriä ruokaa kerralla, mutta harvoin (2 kertaa päivässä). Olen hoikka ja hyvinvoiva.

Vierailija
6/12 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi vetäisin Lidlin nuggetteja, majoneesia ja ranskalaisia + kurkkua. Tämän tyyppinen ruoka sopii kropalleni parhaiten, suoli toimii jne. eikä ole ongelmia verensokerin/paineen tms. kanssa (viime viikolla mitattu). Toki syön salaattejakin välillä, mutta niiden kanssa reippaasti rasvaa...karppaaja en ole, paras ruoka kylläisyyden suhteen on rasvainen liha/kala/broileri, jonka kanssa jotain perunaa sekä kohtuudella kasviksia (muuten tulee vatsa kipeäksi).

Syön yhden mättöaterian päivässä, yhden kevyemmän ja välipalat (aamu, päivä, ilta).

t. bmi lähtenyt laskemaan

Vierailija
7/12 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu makean nopostelusta, muuten syön terveellisesti enkä paljoa. olen erittäin helposti varsinkin makeasta lihovaa sorttia.

minulla 23,5 mutta "ylipainoa" 2-3kiloa joka on tollasta höttöä vyötäröllä.

Vierailija
8/12 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten syömisistä ja ulkonäöstä? Vaikuttaa jotenkin pikkasen rajoittuneelta.

Vierailija
9/12 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vähän, mutta terveellisesti ja joskus herkutellen - aikalailla sen mukaan, mitä kroppa sanoo. Silti lihon herkästi, koska aineenvaihdunta on stressistä vähän rempallaan. Liikunta auttaa siihen, mutta en ehdi harrastaa tarpeeksi.

Normipäivänä syön aamulla pari palaa leipää, töissä napostelen omenan tai mandariinin, lounaaksi syön kevyesti esim. linssikeittoa, thai-kuution pakasteesta, uuniperunan ja tonnikalaa tmv. Iltapäivällä saatan napata leivän kun tulen nälkäisenä kotiin. Iltaruoalla yleensä terveellistä kotiruokaa kohtuullinen tai jopa pienehkö annos, iltapalaa en pääsääntöisesti syö. Roskaruokaa syön kerran viikossa.

Eilen oli ihan kamala poikkeuspäivä, lounaan korvasi kolme riviä suklaata ja pieni karkkipussi - näin tapahtuu ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Illalla 5 kotitekoista lihapullaa ja desi perunamuussia, pala juustoa, salaattia.

Pullaa en syö, limsaa en juo, jäätelöä syön pienen annoksen n. kerran viikossa.

Olen aika lihava, koko ajan lihavampi. Ihan tyhmää.

Vierailija
10/12 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syön vähän, vaikkakin väärin kahdesti päivässä?

t. pullero

Vierailija
11/12 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen huomannut että sellaiset hoikat jotka syö paljon, ovat ns. läpipaskoja, eli käyvät usein vessassa.

En ole sanonut että laihat eivät voisi olla terveitä, mutta en ole myöskään sanonut että läskit on sairaita. Mutta ne jotka syö paljon oikeaa ruokaa, on terveempiä koska saavat kaikki vitamiinit ym. ruuasta. Jos napostelee vain porkkanoita silloin tällöin, ei saa kaikkia mitä ihminen tarvitsee, eikä tietysti myöskään silloin jos elää suklaapatukoilla.

ap

Vierailija
12/12 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syön vähän, vaikkakin väärin kahdesti päivässä?

t. pullero

ja on siksi pullero, kroppa luulee että on joku kauhea nälänhätä ja säästää energiaa, käyttää rasvavarastoja mahdollisimman vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän