Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No voi v.ttu! pankkiasiaa....

Vierailija
15.10.2012 |

Tänään oli opintolainan erässä eräpäivä. Tililläni ei sitten ollutkaan riittävästi rahaa, joku helkkarin pikkuostos, minkä tein aikoja sitten oli lähtenyt vasta tänään ja jäi tyyliin muutamasta eurosta tuo lainaerä kiinni. Nyt se on edelleen siellä erääntyvissä maksuissa. Siirsin hätäpäissäni äsken tililleni säästötililtä rahaa. Lähteekö se sit huomenna? Mitä nyt tapahtuu? Kellään kokemusta? Tuleeko mulle joku muistutuslappu pankista vai tinttaako ne koko lainan kerralla maksuun? Helkkari kun ottaa päähän...Oma moka.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita pankkiin jos ei huomenna mene

Vierailija
2/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kysyin aikanaan asiaa pankista, ja siellä sanottiin että pankki koittaa veloittaa sovittuna päivänä, jos rahaa ei ole, niin velotus uusitaan 1-2 päivän kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit myös käydä pankissa ja luoda tilin josta opintolaina lyhennys otetaan. Eli tili vain tuota varten, sitten siirrtä eina esim. tilipäivänä sinne kk.maksun verran rahaa.

Vierailija
4/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna jos maksua ei ole mennyt, otat pankkiin yhteyttä ja homma hoituu.

Vierailija
5/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sulla hätää, jos tilillä nyt sopivasti rahaa ja otat pankkiin yhteyttä. Mä vähän lusmuilin joku aika sitten o-lainan maksujen kanssa. Tuli eka muistutus pankista, sitten tuli toka pankista ja Kelastakin oikein tuolla tokalla kertaa. Korkoa ja muuta ekstramaksua meni sitten, kun maksoin tokan muistutuksen jälkeen.

Vierailija
6/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki kokeilee veloitusta (tai siis automaattiohjelma kokeilee) 3 kertaa eräpäivän jälkeen. Huomenna aamulla (tai jo yön aikana) se erä lähtee tililtäsi, eikä asiasta seuraa yhtään mitään. Kaikki on hyvin. Ja tämä on tieto.

Vierailija
7/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tuossa tilissä on ideaa. Tuo 15. päivä on nyt hieman hankala kun olen äitiyslomalla ja tässäkin kuussa kela maksaa rahaa vasta 19. päivä. Koskaan ei ole muutoin ongelmia ollut...Viimeinen kerta kun päästän tilin saldon noin "tipalle"...ei hitto! Parista eurosta kiinni. Mä kun olen yleensä niin helkkarin tunnollinen niin sen vuoksi nyt olen paskat housussa täällä ja odotan suunnilleen ulosottomiestä....

Vierailija
8/8 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki kokeilee veloitusta (tai siis automaattiohjelma kokeilee) 3 kertaa eräpäivän jälkeen. Huomenna aamulla (tai jo yön aikana) se erä lähtee tililtäsi, eikä asiasta seuraa yhtään mitään. Kaikki on hyvin. Ja tämä on tieto.

Pelastit mun yöuneni! Pitääkin aamulla heti ekaksi kattoo tili.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän