APUA! Mistä pitkät saappaat paksupohkeiselle (40 cm)?
OStin 2 vuotta sitten iiiiihanat pitkät, korolliset ylipolvensaappaat Mekasta, no nyt ei tietenkään samanlaisia/vastaavia löydy mistään? Apua! Pohje on n. 40 cm, joten läheskään kaikki markettisaappaat ei käy, enkä halua, että varsi päättyy juuri pohkeen leveimmälle kohdalle.
Kommentit (37)
nilkkurithan näyttääkin hyvältä paksupohkeisella... Mitä idiootteja täällä taas onkaan, mutta niitähän täällä suurin osa tuntuu olevan.
käytän nilkkureita housujen kanssa.
Eikä ole mitään säälittävää siinä että vähän ajattelee miltä näyttää ja realiteetit näkee peilistä. Jos on paksut kintut niin on,vähän kannattaa silloin miettiä mikä sopii ja ei.
Juu en kehtais esiintyä paksuilla pohkeilla julkisesti hameessa.Häpeäisin silmät päästä.
Yleensä paksupohkeisilla on muuallakin sitä paksuutta jostapa voi ajatella että mekot ja hameet ovat hieman noloja päällä. Mulla on jonkin verran vatsaa ja senkään vuoksi en laittais hametta,näyttäisin ihan iines ankalta. Hameet ja mekot ovat kauniita VAIN hoikilla ja hoikkasäärisillä.
Kaunis kiitos kaikille linkkejä laittaneille, ihania saappaita noissa!! Viikonloppu meneekin tuolla valikoidessa..
Mitä tulee siihen, kuka voi käyttää ja mitä ja mikä on noloa ja mikä ei, niin kaikkia mielipiteitään ei tarvitse välttämättä töräyttää julki :) ei munkaan mielestä ihmiset pukeudu aina järin nätisti/sopivasti, mutta ei sitä tartte toitottaa heille saati aaveellä, suotakoon jokaiselle se oma valinta vaatteissa. Jos jollakin on 36 cm pohje eikä tohdi pitää hametta, niin silloin on kyllä varmaan itsetunnossa parantamisen varaa muutenkin.
Ja kyllä, myös 40-senttisellä pohkeella varustettu nainen saa miehiltä huomiota, kun paahtaa menemään mustissa ylipolvensaappaissa. Juu ja se huomio on vielä jopa positiivista :)
Ihanaa päivää kaikille,
AP
on pohje 40 cm tai yli on muutenkin lihava jo.Kannattaa laihduttaa niin alkaa löytyä saappaita. Ja samaa mieltä 36 senttisen kanssa: on paksut nekin, en kehtais esitellä.
t pitkä- ja hoikkasäärinen mamma
muistaakseni on saappaissa eri leveyksiä eli S, M, L, voi olla XL:kin?
nilkkurithan näyttääkin hyvältä paksupohkeisella... Mitä idiootteja täällä taas onkaan, mutta niitähän täällä suurin osa tuntuu olevan.
Eikä ole mitään säälittävää siinä että vähän ajattelee miltä näyttää ja realiteetit näkee peilistä. Jos on paksut kintut niin on,vähän kannattaa silloin miettiä mikä sopii ja ei.Juu en kehtais esiintyä paksuilla pohkeilla julkisesti hameessa.Häpeäisin silmät päästä.
Yleensä paksupohkeisilla on muuallakin sitä paksuutta jostapa voi ajatella että mekot ja hameet ovat hieman noloja päällä. Mulla on jonkin verran vatsaa ja senkään vuoksi en laittais hametta,näyttäisin ihan iines ankalta. Hameet ja mekot ovat kauniita VAIN hoikilla ja hoikkasäärisillä.
siellä meille viisauttaan jakaa, vaiko vaan joku vajaaälyinen av-mamma taas mölyämässä lämpimikseen?
Jos ensimmäinen, voin harkita hameiden ja mekkojen käytön vähentämistä. JOs jälkimmäinen, niin nauran räkäsesti, ja kiskon minihameen päälleni ja lähden baanalle.
Eikä ole mitään säälittävää siinä että vähän ajattelee miltä näyttää ja realiteetit näkee peilistä. Jos on paksut kintut niin on,vähän kannattaa silloin miettiä mikä sopii ja ei.Juu en kehtais esiintyä paksuilla pohkeilla julkisesti hameessa.Häpeäisin silmät päästä.
Yleensä paksupohkeisilla on muuallakin sitä paksuutta jostapa voi ajatella että mekot ja hameet ovat hieman noloja päällä. Mulla on jonkin verran vatsaa ja senkään vuoksi en laittais hametta,näyttäisin ihan iines ankalta. Hameet ja mekot ovat kauniita VAIN hoikilla ja hoikkasäärisillä.siellä meille viisauttaan jakaa, vaiko vaan joku vajaaälyinen av-mamma taas mölyämässä lämpimikseen?
Jos ensimmäinen, voin harkita hameiden ja mekkojen käytön vähentämistä. JOs jälkimmäinen, niin nauran räkäsesti, ja kiskon minihameen päälleni ja lähden baanalle.
Te ette siis tajua että ihmiset nauraa teille paksujaloille!
Gaborilla on hyviä malleja, ja kaikkein tyytyväisin olen ollut Nilsonilta ostamiini nyörisaappaisiin, koska niitä voi säätää haluamansa kokoisiksi.
on pohje 40 cm tai yli on muutenkin lihava jo.Kannattaa laihduttaa niin alkaa löytyä saappaita. Ja samaa mieltä 36 senttisen kanssa: on paksut nekin, en kehtais esitellä.
olen 165 cm pitkä ja painan 55 kiloa. Vaatekoko 36-38.
Paljonko pitäisi laihduttaa?
No et varmaan ole lihava mutta jalat on suhteessa tosi paksut. Itse olen 172cm ja painan 62 kiloa ja pohkeen koko on 29cm.Harrastan pitkän matkan juoksua.
tykkäätkö:
http://www.google.fi/imgres?um=1&hl=en&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mo…
mun pohje on 37,5cm ja tohon saappaaseen mahtuis vielä par senttiä. enkä ole lihava, vaan hoikka, kurvikas nainen. mun miehen mielestä mun vartalossa on parasta juuri pohkeet :D
No et varmaan ole lihava mutta jalat on suhteessa tosi paksut. Itse olen 172cm ja painan 62 kiloa ja pohkeen koko on 29cm.Harrastan pitkän matkan juoksua.
Olen 160 cm pitkä. Painoin 25 vuotta sitten 40-45 kg. Harrastin kilpaurheilua, jossa peruskuntoa pidettiin yllä lenkkeilyllä. Juoksin siis paljon.
Olin LAIHA.
Silti reiteni olivat vahvat, sääret lyhyet, eivätkä sääreni olleet tikut. Ne nyt vain ovat tuollaiset, mitä ovat. Ainoastaan ehkä rankka kirurginen toimenpide (esim. luun murtaminen ja siten säären pituuden venyttäminen) toisi minulle hoikat sääret.
Olen nyt lähes viisikybäisenä toki jo painavampi, mutta en lihava, vaan normaalipainoinen. Talvisaappaiden löytäminen on vaikeaaa, koska säären paksuin kohta on ikään kuin "väärässä" kohdassa.
Laihduttaminen tai pitkän matkan juoksu tai spinning tai ihan mikä tahansa muu kuin rankka kirurgia ei pohkeitani muuksi muuta.
"Kiva" kun minulle nauretaan (kuten joku kirjoitti ) :
Pitäisiköhän perustaa joku paksupohkeisten naisten yhdistys? :) Oma pohkeeni on leveimmästä kohtaa 43 cm (eli pidän tällä ketjun hopeasijaa hallussani!).
Pituuteni on 170 cm ja painoni on 90 kg, eli kyllä, olen siis ylipainoinen. Mutta tässäpä teille ihmetteleville ylläri: ollessani 30 kg hoikempi, eli normaalipainoinen, pohkeeni oli silti noin 37-38 cm leveä. Olen siis koko ikäni kärsinyt paksuista pohkeistani, joita ei tosiaankaan saa laihduttamalla pieneksi. Mutta näköjään se vaan on joillekin mahdotonta ymmärtää, että ihmisillä on luonnostaan erilaisia ruumiinrakenteita.
Tämä paksupohkeinen sääreni sattuu vielä olemaan melko lyhyt ja nilkkani on todella ohut, joten sääreni näyttävät muodoltaan lähinnä sarjakuvapiirrosten kanankoipipaloilta: todella leveät ylhäältä ja kapeat alhaalta. Pakko vaan lohduttautua, että ei sellainen tasaleveä pölkkykään varmaan kovin kivalta näyttäisi... :)
Sekin on todettava, että onneksi ei menestys miesten parissa ole koskaan ollut pohkeiden leveydestä kiinni! :)
ja ylipainoa on. Leveys juuri toi 40 cm, ja olen mainiosti löytänyt saappaita ihan tavallisesta kaupasta, viime talvella kahdet Andiamosta ja otin tänään ekaa kertaa toiset niistä käyttöön. Mahtuu lahjekin sinne alle. Mulla on tosin tuonne vatsan seudulla keräytynyt sitä liikaa. Mut ei mulla noi pohkeet mitenkään kamalan paksut siis suhteessa ole, muidenkaan mielestä.
Jäi häiritsee tää niin et oli pakko mitata.
Mulla 28cm. Liian ohut.
Miehellä 37cm
ja siellä om yksi todella kaunis nainen jolla on hoikka vyötärö, ihana peppu ja sopivat reidet mutta järkyttävät tolppa jalat-siis paksut pohkeet ja nilkat.Ihan kuin eri ihmisestä. Kyllä ne paksut pohkeet pitkällä menevät, mutta lyhyellä ovat ikävämmän näköiset. Ohuet nilkat pelastavat vähäsen.
Mutta pointtihan ei ole se että on paksut jalat vaan se että miten pukeutuu. Paksupohkeinen voi laittaa housut jalkaan ettei pohkeet näy. Ja jos on niin paksut jalat ettei meinaa löytyä saappaita niin nilkkurit on hyvät. Itse en siis kulje hameissa,mun jalkoja varsinkin polvia on aina haukuttu, jopa kotiväki.
Niin, ei aina todellakaan käy tasan onnen lahjat. Itselläni pohkeiden koossa noin 3 sentin ero. Toinen 40 ja toinen 37. Ja tiedoksi, paljon pyöräilyä ja ratsastusa takana ja paino kohdallaan.