Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viedäänkö mut hullujenhuoneelle jos pidän itselleni bileet?

Vierailija
25.10.2012 |

Yksin.

Haluan pitää bileet, laittaa bilekamat päälle, kuunnella isolla musaa, tanssia ja juoda viinaa. Ehkä siinä samalla napostella pari sipsiä ja jutella mukavia.

Mulla vaan ei ole yhtään kaveria. Jos mä laitan verhot kiinni, ettei kukaan näe, niin onks ok?

P***le tätä yksinäisyyttä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ymmärtänytkään että jonkun mielestä siinä olisi jotain outoa. Totta kai nyt ihminen saa omassa kodissaan kuunnella musaa, tanssia, höpöttää, ryypätä, eikä siinä mitään. KUnhan nyt tosiaan ei ihan kohtuuttomasti häiritse melulla naapureita jos on kerros- tai rivitalo.

Vierailija
2/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi etten laittanut bilekamoja päälle tai jutellut kenenkään kanssa. Mutta kuuntelin musiikkia täysillä, tanssin, join viinaa ja söin bileruokaa. En edes kokenut olevani yksinäinen, se oli musta vain kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita1

Vierailija
4/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naurettavaa, kun himmailis täällä ykköset päällä ja bilettäis yksin. Huutelis into piukeena, että "tää on sairaan hyvä biisi!!" ja jorais innoissaan.

Mut okei, ehkä mä sitten järkkään huomenna vuoden bileet. :D

ap.

Vierailija
5/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita1

ap.

Vierailija
6/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä ajattelin, että se olis jotenkin säälittävääja naurettavaa, kun himmailis täällä ykköset päällä ja bilettäis yksin. Huutelis into piukeena, että "tää on sairaan hyvä biisi!!" ja jorais innoissaan.

Mut okei, ehkä mä sitten järkkään huomenna vuoden bileet. :D

ap.

Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut kauheasti mitä muut minusta ajattelee joten mulle on ihan sama jos jotkut ajattelee että on säälittävää ja naurettavaa. MInä nautin elämästäni sinkkuna, myös bileistä parhaassa seurassa, eli vain itseni kanssa :D

t.2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi