Ah, ajattelin pihdata niin kauan kunnes miestä kiinnostaa että minäkin haluan..
Mies siis on jo pitkän ajan pihdannut aina kun minä haluaisin. Seksiä harrastettiin silloin kun hän halusi.
No, ajattelin itse nyt sitten pihdata senkin vähän mitä mies haluais. Oikein innolla odottelen joka ilta että jos se jotain yrittäis ja saan sanoa sille ettei jaksa :D
Tilanne on johtanut tähän miehen toimesta, asioista on puhuttu ja sovitti mutta mies ei seiso sanojensa takana. Enkä halua erota, kokeilen nyt vielä tämmöstä konstia.
Kommentit (9)
Enpä ole sellaista miestä vielä tavannut.
En mäkään ois halunnut tavata! Ja ei tosin semmonen ollut alkuaikoina.. -ap
Miehesi haluaa, mutta ei ryhdy siihen? Vai eikö häntä halutakaan silloin? -2
No eipä mitään. Jos en kerran saa seksiä mieheltä, haen sitä muualta.
En jaksa tahia tuon ukon kanssa enää asiasta.
Meillä on ollut avioliitto aikalailla kriisissä jo jonkin aikaa. Mun mieheni sanoi jokin aika sitten, että kun mä haluan seksiä, voin aina pyytää sitä häneltä, ja hän ymmärtää kyllä, että se ei tarkoita silti mitään. -2
Meillä on ollut avioliitto aikalailla kriisissä jo jonkin aikaa. Mun mieheni sanoi jokin aika sitten, että kun mä haluan seksiä, voin aina pyytää sitä häneltä, ja hän ymmärtää kyllä, että se ei tarkoita silti mitään. -2
Munkin ex ymmärsi sen, että jos minä haluan seksiä, niin se ei tarkoita mitään. Niinpä meillä ei ollut seksiä kuin 2*vuodessa. ( ja ei, en lyhentänyt sanaa vuorokaudessa, vaan seksiä oli keväällä ja syksyllä)
Siksi ex.
Meidän tilanne on siis se, että seksi tulee aina kysymykseen eikä se ole peliväline. Tietysti mies sanoi niin, koska hän itsekin sitä seksiä haluaa. -2
Munkin ex ymmärsi sen, että jos minä haluan seksiä, niin se ei tarkoita mitään. Niinpä meillä ei ollut seksiä kuin 2*vuodessa. ( ja ei, en lyhentänyt sanaa vuorokaudessa, vaan seksiä oli keväällä ja syksyllä) Siksi ex.