Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

46 vuotias ja seksielämä parhaimmilaan :)

Vierailija
25.10.2012 |

Siis tämä ikä/aika on nyt parasta seksielämässä. Ei tarvi miettiä mitään ihmeellisyyksiä, antaa mennä vaan ! Ollaan vasta muutama vuosi sitten otettu käyttöön erilaiset asut yms. rekvisiitta ja ainakin kerran kuussa mennään kahdestaan viettämään rajua viikonloppua hotelliin :D Suosittelen !

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota vois treenata, siis itsetuntoa, oman kehon hyväksymistä. Sen hyväksymistä ettei tosiaan enää näytä samalta kuin joskus kauan sitten, mutta kuitenkin vois nauttia naiseudesta,seksistä ja erotiikasta, lähellä viiskymppisiäkin. Mistä sitä uskallusta vois ammentaa? Vinkkejä?

Vierailija
2/15 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hoikka ja kiinteä? Onko rintasi kiinteät ja kauniit? Onko peppusi kiinteä ja onko sinulla yhtään selluliittiä vai onko ihosi sileä?Helppohan silloin on revitellä, kun tuntee jatietää itsensä kauniiksi ja seksikkääksi.

Minullakin olisi haluja päästellä,mutta minulla on tämä vartalo-ongelma. Koen olevani vanha ja rupsahtanut vanha luuska. Olen vuoden sinua nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mikä ikä tai tilanne elämänkaaressa se huonon seksin aika?

Itse olen 38v ja tuntuu, että haluja ei vaan enää ole kuin hirveän, hirveän harvoin.

Pään sisällä ja sydämessäni haluaisin, vaan kun jotenkin en vain pysty, jaksa, halua ja välitä..

Vierailija
4/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole kiinteä, päinvastoin olen rupsahtanu muutaman vuoden sisällä tosi paljon, ts. kiloja on ainakin se 10 liikaa. Mutta jotenkin olen päässyt ylitse siitä laihuuden ihannoinnista ja oman vartalon arvostelusta. Ja mies hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Huonoa seksiä meillä ei ole koskaan ollut, semmosta tavallista. Mutta nyt se vaan paranee ja paranee. Tsemppiä ihanaiset :9

Vierailija
5/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, se siitä helpottaa.

Minulla oli alle nelikymppisenä haluton vaihe myös. Lapset oli pieniä, oli rahahuolia kun maksettiin talolainaa ja töissä oli kiirettä ja kiire lasten kanssa. Väsytti ja ei oikein jaksanut innostua seksistä. Ulkonäköäkin mietin vielä silloin liikaa.

Nyt olen "viriili viisikymppinen" jos näin voi naisesta sanoa. Nykyään saa nukuttua kunnolla. Lapset isoja, ei isompia huolia. Sinut rupsahtaneisuutensa kanssa. Olen jopa 10kg painavempi kuin 38 vuotiaana.

Emme kyllä harrasta roolipukuja ja muuta. Ihan tavallista seksiä vain. Mutta se on nykyään ihanaa.

Kyllä se sieltä helpottaa, usko pois. Kunhan saat levättyä ja nukuttua.

Oliko mikä ikä tai tilanne elämänkaaressa se huonon seksin aika?

Itse olen 38v ja tuntuu, että haluja ei vaan enää ole kuin hirveän, hirveän harvoin.

Pään sisällä ja sydämessäni haluaisin, vaan kun jotenkin en vain pysty, jaksa, halua ja välitä..

Vierailija
6/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyllä vielä pärjätään ilman hotellia ja asusteita.

t 50 v kiinteä urhieilija

Vierailija
7/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hoikka ja kiinteä? Onko rintasi kiinteät ja kauniit? Onko peppusi kiinteä ja onko sinulla yhtään selluliittiä vai onko ihosi sileä?Helppohan silloin on revitellä, kun tuntee jatietää itsensä kauniiksi ja seksikkääksi.

Minullakin olisi haluja päästellä,mutta minulla on tämä vartalo-ongelma. Koen olevani vanha ja rupsahtanut vanha luuska. Olen vuoden sinua nuorempi.

Sinulla on pahoja itsetunto-ongelmia tai vaihtoehtoisesti ikävä partneri, joka kehtaa kritisoida sinua.

Ei kukaan 45-46 -vuotias enää kamalan kiinteä ole, iho menettää aina kiinteyttään. Ja selluliittiakin on melkein kaikilla (jolla ei yhtään ole, on taas kuivankälppeä kroppa).

Onneksi se siippakin yleensä on about samassa jamassa, joten MITÄ VÄLIÄ!

Itse olen 45-vuotias, ja vaikka kiloja on karttunut, mies haluaisi koko ajan. Itselläni alkaa hiukan halut vähetä, en saa joka yhdynnästä orgasmia. Mutta halujen määrä ei siis pitäisi riippua ulkonäöstä.

Vierailija
8/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole kiinteä, päinvastoin olen rupsahtanu muutaman vuoden sisällä tosi paljon, ts. kiloja on ainakin se 10 liikaa. Mutta jotenkin olen päässyt ylitse siitä laihuuden ihannoinnista ja oman vartalon arvostelusta. Ja mies hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Huonoa seksiä meillä ei ole koskaan ollut, semmosta tavallista. Mutta nyt se vaan paranee ja paranee. Tsemppiä ihanaiset :9

Eikö sinua nolota laittaa seksivaatteita päälle kun on ylipainoa? Stay-upit tekee makkaran reiteen, ainakin minulla. Ja muutenkin....

T 2

Vierailija
9/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mikä ikä tai tilanne elämänkaaressa se huonon seksin aika? Itse olen 38v ja tuntuu, että haluja ei vaan enää ole kuin hirveän, hirveän harvoin. Pään sisällä ja sydämessäni haluaisin, vaan kun jotenkin en vain pysty, jaksa, halua ja välitä..

Nyt 45, ja homma paranee koko ajan.

Vierailija
10/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hoikka ja kiinteä? Onko rintasi kiinteät ja kauniit? Onko peppusi kiinteä ja onko sinulla yhtään selluliittiä vai onko ihosi sileä?Helppohan silloin on revitellä, kun tuntee jatietää itsensä kauniiksi ja seksikkääksi. Minullakin olisi haluja päästellä,mutta minulla on tämä vartalo-ongelma. Koen olevani vanha ja rupsahtanut vanha luuska. Olen vuoden sinua nuorempi.

Sinulla on pahoja itsetunto-ongelmia tai vaihtoehtoisesti ikävä partneri, joka kehtaa kritisoida sinua. Ei kukaan 45-46 -vuotias enää kamalan kiinteä ole, iho menettää aina kiinteyttään. Ja selluliittiakin on melkein kaikilla (jolla ei yhtään ole, on taas kuivankälppeä kroppa). Onneksi se siippakin yleensä on about samassa jamassa, joten MITÄ VÄLIÄ! Itse olen 45-vuotias, ja vaikka kiloja on karttunut, mies haluaisi koko ajan. Itselläni alkaa hiukan halut vähetä, en saa joka yhdynnästä orgasmia. Mutta halujen määrä ei siis pitäisi riippua ulkonäöstä.

vaan siihen ettei kehtaa ruveta! Haluttais kyllä mutta hävettää ja nolottaa.

t2

Vierailija
11/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hoikka ja kiinteä? Onko rintasi kiinteät ja kauniit? Onko peppusi kiinteä ja onko sinulla yhtään selluliittiä vai onko ihosi sileä?Helppohan silloin on revitellä, kun tuntee jatietää itsensä kauniiksi ja seksikkääksi. Minullakin olisi haluja päästellä,mutta minulla on tämä vartalo-ongelma. Koen olevani vanha ja rupsahtanut vanha luuska. Olen vuoden sinua nuorempi.

Sinulla on pahoja itsetunto-ongelmia tai vaihtoehtoisesti ikävä partneri, joka kehtaa kritisoida sinua. Ei kukaan 45-46 -vuotias enää kamalan kiinteä ole, iho menettää aina kiinteyttään. Ja selluliittiakin on melkein kaikilla (jolla ei yhtään ole, on taas kuivankälppeä kroppa). Onneksi se siippakin yleensä on about samassa jamassa, joten MITÄ VÄLIÄ! Itse olen 45-vuotias, ja vaikka kiloja on karttunut, mies haluaisi koko ajan. Itselläni alkaa hiukan halut vähetä, en saa joka yhdynnästä orgasmia. Mutta halujen määrä ei siis pitäisi riippua ulkonäöstä.

t2

Jos sillä heppi nousee, mitä hemmettiä sinä alat siinä kainostella! Ei kukaan - siis kukaan - pysy parikymppisen näköisenä, eikä tarvitsekaan.

Vierailija
12/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksielämä todella paljon paremmaksi. Paljon avoimemmaksi ja spontaanimmaksi.

Vierailija
13/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaat ohimot on silläkin ja ryppyjä naamassa.

Ja huumori on se uusi piirre, mikä on tullut seksiin. Jopa omalle itselleen voi nauraa kun se mahamakkara on olemassa ja ne reidet ei enää ole niin kireät niiden stay uppien yläpuolella. Ne on sen sun miehes mielestä kaikesta huolimatta ihanat.

Sun miehes vanhenee sinun kanssa yhtäaikaa ja rakastaa sinua ja haluaa sinua. Ja se sun miehes haluaa, että nautit ja olet rohkea ja et häpeä itseäsi. Ne jäljet sun kropassa on teidän yhteisistä lapsista.

aiemmin kirjoittanut 48v

t2

Jos sillä heppi nousee, mitä hemmettiä sinä alat siinä kainostella! Ei kukaan - siis kukaan - pysy parikymppisen näköisenä, eikä tarvitsekaan.

Vierailija
14/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siihen ettei kehtaa ruveta! Haluttais kyllä mutta hävettää ja nolottaa. t2

Mutta ei miehen tarvitsekaan,kyllähän sen peilistä näkee. Miehet ovat jäävejä, kun eihän niillä ole muuta mahdollisuutta kuin sanoa että on vaimo hyvän näköinen.Ei ne halua loukata eikä ottaa riskiä että hommat loppuu.

Iljettää oma kroppa. Ei siihen mikään apu auta,eikä sitä sitäpaitsi mistään saakaan.Ei täällä meidän kylällä ole sellaista joka voisi auttaa, eikä ole varaakaan millekään yksityiselle mennä vaikka olisikin. Enkä oikein uskokaan sellaiseen liipatilaapatiin.Peili kertoo kuitenkin totuuden, plösö mikä plösö.

Yleensä täällä kyllä sanotaan että siihen on yksi lääke: laihduta.Se auttaisi mutta menee niin paljon energiaa siihen ja en kuitenkaa näillä geeneillä saa entistä ihoa takaisin.

t2

Vierailija
15/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia ja mies on todella kovassa kiinteässä kunnossa kun ikänsä urheillut. Vähän vatsaa sille on tullut mutta muuten ei ole lötsistynyt.

Mulla on kyllä sellainen mielikuva että suurin osa mun ikäisistä on PALJON paremmassa ja kiinteämmässä kunnossa kuin minä.Ainakin mun kaverit paitsi yksi joka sairas.

t2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä