Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suht tuore parisuhde, pilleri->raskaus?! Miten kertoa, vertaistukea ymsyms

25.10.2012 |

Aaarghhh.. tämä nyt on lähinnä tälläinen purkautumistopick, toki vertaistuki tmv on ihan tervetullutta Minulla on siis entisestä liitosta 1v3kk tytär, erottiin tytön isän kanssa n. puolivuotta sitten ja pari kuukautta tämän jälkeen aloin seurustella uuden miehen kanssa ja nyt pari kk sitten muutettiin yhteen. Lapsista ei olla koskaan puhuttu ja ainakaan itselläni ei todellakaan ollut suunnitelmissa raskautuminen ihan hetkeen ja pillerit (microluton) on ollut kokoajan käytössä ja säännöllisesti olen näitä syönyt, nyt sitten tein raskaustestin outojen pahoinvointejen takia poissulkeakseni raskauden ja tadaa, plussa tuli... fuck. Mies ei luonnollisesti edes tiedä, että olen mitään testiä tehnyt ja on nyt töissä, tulee kohta ruokkikselle ja pakko se kai olisi tämä uutinen kertoa... Mutta miten hitossa tämä kerrotaan? Saatika, mitä kerron suvulle? Olen siis kaikenlisäksi melko nuori (20v.) ja työtön jnejnejne... Etelänmatkakin oli loppukevääksi varattu, täytynee sitten se perua samoin kuin kaikki muutkin suunnitelmat-.- ja vaikka tässä kuinka manaan, niin abortti ei ole vaihtoehto, olen omalla oudolla kierolla tavallani samalla onnellinen toki tästä pikkuisesta, mutta pelottaa miehen ja suvun reaktio :S

Kommentit (3)

1/3 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä mieti miten suvulle kerrot. Sinulla on aikaa miettiä sitä sitten miehesi kanssa yhdessä kun olet sille kertonut. Minä tossa tilanteessa antaisin

testin mieheni käteen ja siitä se juttu alkaa luistamaan. Ite olen 25v ja neljäs jo tulossa, tosin

nykyiselle miehelleni tämä on ensimmäinen ja se ei oikeen tiedä mitä ajatella raskaudesta. olen kans ihan alussa. Vauvasta mieheni on haaveillut, mutta ei uskonu minun tulevan heti raskaas, on jopa ehdottanut aborttia. se ei ole minulle mikään vaihtoehto, sitä en tee. mutta nyt tukee minun päätöstäni, ainakin sanoo niin. mutta kertoileppa miten miehesi reakoi, kun olet kertonut :) ja onnea odotukseen.

2/3 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etelänmatka pitää perua raskauden vuoksi? Sinne vaan rentoutumaan!! Asioilla on tapana järjestyä, usko pois. Halaukset sinulle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka vanha sun miehesi on ja kuinka hän nyt reagoi uutiseen? :) mulla on edellisestä suhteesta 3 vuotias tyttö jonka sain 18 vuotiaana. ja nyt uuden kumppanin kanssa saadaan yhteinen lapsi ja olen vasta 21 vuotias. suku on ihan sairaan iloinen puolestamme! turhaan stressaat, ainahan lapsi on iloinen asia :) mäkin olen työtön! onnea kuitenki plussauksesta! ja ei ulkomaanmatkaa tarvii perua raskauden takia ;)