Miten olette kertoneet lapsille lähestyvästä maailmanlopusta?
Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?
Kommentit (494)
ja kyllä tuntuu kropassa! Kunhan tästä toivutaan niin vietetään. pääsiäistä. Milloin on virallinen pääsiäinen? Ja mistä kaupasta saa halvimmalla tiskin alta suklaamunia?
ja kyllä tuntuu kropassa! Kunhan tästä toivutaan niin vietetään. pääsiäistä. Milloin on virallinen pääsiäinen? Ja mistä kaupasta saa halvimmalla tiskin alta suklaamunia?
Askartele paskartele halvasta pirkkasuklaasta itse ne munat ja kääri folioon, koristelet sitten tiimarin glitterihärpäkkeellä. Lapset ei huomaa eroa jasäästät selvää rahaa :)
Tätä kun luin, niin rupes ensin naurattaan ja sit pelottaan. Aattelin etten nyt vaan ruvennut turhaan viinalla klottaan. Jos kuolisin, niin löisin Jumalaa taivaas ekaks ottaan (peili hajos) ja heti perään nenän varteen, sitten vasta keskityn jeesukseen, jota vedän per... kans köniin. No sitte mä herään ja alan taas ottaan ja kusen pottaan. Mut jos se maailmanloppu ei nyt tolla päivämäärällä "yllättäen" tuu, niin ikävä juttu. Ja haistakaa te yh-äidit, jotka tätä toivotte ja ootte huorannu ittenne yh-äideiksi, niin pitkä iso haiseva oma vittunne! Ei se nyt vaan tule, koska minä olen JUMALA! Sitä saa mitä tilaa... tämä on teidän helvettinne! Te ette kuole IKINÄ! Tää oli tämmöstä tää, sanoi Ankanpää.
Mistä nyt sitte saa tunnelmaa, kun täälä loppui ns. kynttilästä sydän?
Vastaatko pikaisesti. Kaikki apu tarvitaan. Ei uskalla mennä enää ulos, kun mulla on vaatteina enää nää bikinit. No ei munat sieltä stringeistä enää näy ku on nii kylmä.
Kiitos etukäteen.
Sven Swensson (äpärä)
voi herran jumala teijän kans :D aikuset ihmiset ei tasjua että mittää maailmanloppua ei oo tulosa :D:D:D tappakaa mut :DD haluun niii nauraa teille. Jos maailmanloppu tulis, nii kyllä ois jo jotain ilmiöitä tullu :D aikuiset hei mitä teijän päässä liikkuu ? ei kenties mitään. turhaa lapsia pelotella. :D mää ainaki aijon ostaa joululahjat ja muut :D ja saada lahjat :D lololo! tää on naurettavaa häpeen teidän puolesta :D:D
sarkasmin ja piilovittuilun ;).
Kerromme tietenkin jättiläisten kapinasta ja kuinka Tor surmaa Suuren Käärmeen, mutta saa itse surmansa sen myrkystä. Kerromme kuinka Asgard ja Midgard tuhoutuvat, mutta kuten ennenkin ihmisiä jää henkiin rakentamaan kaiken alusta.
Eilen tuli justiin tutkimus jonka mukaan lämpötila nousee 90 vuoden kuluttua 6 astetta (nousee varmaan kerralla sit vuonna 2100 kun on vuosikymmeniä uhkailtu mutta ei vaan ole vielä noussut sen paremmin lämpötilat kun meren pintakaan).
Merenpinta on pienen (vuosien 2010–11 La Niñan aiheuttaman) tauon jälkeen
[url=http://www.sciencedaily.com/releases/2012/11/121119172938.htm]taas alkanut nousta[/url].
Me ollaan koko syksy kaivettu bunkkeria autotallin alle koko perheen voimin. Sinne ollaan sitten laitettu säilöön purkkiruokaa, vettä, paristoja jne. siltä varalta, että maailmanloppu ei olekaan täydellinen vaan meitä jää joitain eläviäkin jäljelle. Tämä siis vain hätävaraksi.
Maailmanlopusta ollaan kerrottu, että Isä Jumala ottaa meidät taivaaseen. Olen myös muistuttanut lapsille, että hyvästelevät isänsä sitten kunnolla etukäteen, koska isä on menossa helvettiin.
Kärsin edelleenkin hirveän suurista lainoista ja nettiostoksista joita tein kesällä ennen maailmanloppua... Miten teillä muilla menee? Onko arki alkanut rullaamaan?
Mitä jos käytti kaikki rahat jo kertaalleen kun maailmanloppu tuli 2010, pitääkö niin tehdä nyt uudestaan :/
No minä tosiaankin pelkäsin tulleeni hulluksi, lähinnä toisten ihmisten tuomitsevien reaktioiden vuoksi. Ihanaa löytää täältä vertaistukea ja huomata, että on muitakin Jumalan lapsia, jotka tuntevan lopun ajan olevan jo todella lähellä. Vai mikä sinä olet Jumalan konkreettista puhetta kritisoimaan?!
Olen puhunut Herramme äänestä lapsillemmekin jo koko vuoden (tai oikeastaan helmikuusta lähtien, silloin Herra alkoi puhua minulle) ja nyt jo hekin sanovat kuulevansa Jumalan äänen ja tuomiopäivän pasuunat joka yö yrittäessään saada unta. Vaikeata on, mutta perjantaina juhlitaan ja kunnolla ennen lähtöä tästä todellisuudesta!
Teini 14v nauroi ja sanoi ettei usko moiseen "paskaan" joten passitimme hänet lastenkotiin asumaan, kun oli niin ilkeä pikkusisarilleen. Haluamme nimittäin että pienet 3v ja 5v pilttimme saavat onnellisen loppuelämän. Aikaa kun on niin vähän jäljellä.
3 ja 5-vuotiaat odottelevat innolla maailmanloppua, kun tulee "kova pamaus ja maailma välähtelee". Maailmanlopun meininki on vähän niinku ilotulitusta. Saas nähä mitä tulee tapahtumaan. Aiomme katsella 9.kerroksen olohuoneen ikkunasta tulevaa loppua.
Meidän viimeiseksi ateriaksi lapset päättivät haluta lihapullia ja perunamuusia. Jälkkäriksi lättyjä mansikkahillolla. Isimies haluaa kerrankin juoda olutta, joten lipittäköön. Teini aikoi mennä mäkkäriin eikä halua kuolla meidän kanssamme. Pitkän taiston jälkeen päätimme, että teinin loppu tulee sitten ystäviensä kanssa, tapaammehan jälleen taivaassa :')
Itse olen käynyt psykologilla juttelemassa maailmanlopusta johtuvasta ahdistuksesta. Nyt kun lääkitys on kohdillaan, ei asia enää ahdista. Perheeni on ottanut asian melko ok, paitsi teini... Me olemme valmiina lopettamaan maanpäällisen elämämme...
Kiitos kaikille ihanille av-mammoille tuestanne ja kokemuksienne jakamisesta. Pyhitän lopun aikani lapsiin ja isimieheen. Hyvästi AV!!!!!
voi herran jumala teijän kans :D aikuset ihmiset ei tasjua että mittää maailmanloppua ei oo tulosa :D:D:D tappakaa mut :DD haluun niii nauraa teille. Jos maailmanloppu tulis, nii kyllä ois jo jotain ilmiöitä tullu :D aikuiset hei mitä teijän päässä liikkuu ? ei kenties mitään. turhaa lapsia pelotella. :D mää ainaki aijon ostaa joululahjat ja muut :D ja saada lahjat :D lololo! tää on naurettavaa häpeen teidän puolesta :D:D
Oletko sattunut lukemaan orastavasta kolmannesta maailmansodasta joka on lähtemässä israelin suunnalta pois kotoisasta lähi-idästä ja iskeytyy piakkoin länsimaiseen kulttuuriin. Ei maailmanloppu ole mikään luonnonkatastrofi vaan ihmisten tyhmyyttä. Ydinkärjet lähtee 21.12. Onneksi minulla on bunkkeri ja foliohattu. Positiivi kuittaa.
Ei tuo varmaan tuolloin tule, mutta oletteko ikinä miettineet sitä miten aiemmat jääkaudet on tullut? Esim. Venäjältä on löydetty ikiroudan sisältä mammutteja, joilla on ollut vielä tuoretta ruohoa suussa jne. Joskushan sekin varmaan tulee, eikä me voida tietää koska.
..ko mietin sitä kaveria joka voittaa siinä edeltävänä lauantaina loton päävoiton, eikä ehi saaha sitä.
Tuota noin vähän myöhässä mutta syystäkin.Täällä elelen kivasti 2016 lukua.Tuntuu ihan elävältä.Hohohho näitä on aina.Lueskelin tässä jotain ja sanottii et tänä vuonna Jerusalem tippuu päälle.Oikeesti ei mailman lopoua noin vaa naps ennusteta.Mulle ei tosta puhuttukaa koko mailmanloöusta olin tuolloin muistaakseni 8 tai 9.Ei puhuttu mitää missään.Kivasti täällä elelen vaikka olisi pitäny tulla mailmanloppu.Voi herranen aika noita juttuja.Onhan joka vuodelle lähes luvattu jonkinlainen mailmanloppu.Joo enpä vaivaudu enempää kirjotteleen.
ehdotettiin wilmassa että eivätkös lapset voisi askarrella hautakivet koko perheesse käsityötunnilla.
meitäkin pyydettiin käymään koululla, sinne tulee muitakin samaan istuntoon.
Saadaankohan me joku palkkio?