Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette kertoneet lapsille lähestyvästä maailmanlopusta?

Vierailija
25.10.2012 |

Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?

Kommentit (494)

Vierailija
441/494 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-MAMMA RULEZ! WOHOO!

Vierailija
442/494 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maailmanlopusta saa puhua 20 sivua mutta lähestyvästä sodasta ei? Se ketju poistettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisille oon kirjoittanut ja postittanut joulukorttien sijaan useita sivuja pitkät haukkumiskirjeet. Annatin tulla heti täyslaidallisen verran totuutta. Kaikki välit on nyt katki, mutt mitäs valiä, kun kohta loppu tulee.

Huomenna rustaan samanlaiset kirjeet kaikille naapureilleja työkavereille.

Vierailija
444/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin just kiertelemästä Aasiaa lasten kanssa, sinne meni kivat 50 tuhannen euron remonttilainat, mut takaisinhan ei tartte maksaa. Irtisanouduttiin duuneistakin niihin aikoihin. Ajateltiin et täällä kotona on kuitenkin paras ottaa maailmanloppu vastaan: aion valmistaa maailmanlopun aaton illallisen. Lapsille otettiin asia esille jo ennen Aasian reissua, itku tuli mut nyt ollaan jo sopeuduttu. Joulukalenterin sijasta meillä on nyt maailmanloppukalenteri, johon olen kätkenyt kaikenlaista kivaa muistuttamaan, että nyt on viimeiset hetket nauttia. Opettaja otti yhteyttä ja sanoi ettei lapset ole tehneet kertaakaan reissun jälkeen läksyjä ja että puheet on levottomat mut mitäpä siitä kun joulutokarikin jää saamatta.

Kivoja pirskeitä kaikille!

Vierailija
445/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisille oon kirjoittanut ja postittanut joulukorttien sijaan useita sivuja pitkät haukkumiskirjeet. Annatin tulla heti täyslaidallisen verran totuutta. Kaikki välit on nyt katki, mutt mitäs valiä, kun kohta loppu tulee.

Huomenna rustaan samanlaiset kirjeet kaikille naapureilleja työkavereille.

Eikä edes haittaa vaikka anoppi sais sydärin kirjeen luettuaan kun loppu tulisi muutaman päivän kuluttua joka tapauksessa.

Me ollaan myös mietitty, että millä tavalla tämä maailma loppuu. Nibirun tuloon en ihan usko, sen olemassaolosta oltaisiin varmaan jos selvillä. Itse olen kallistunut uskonnollisen maailmanlopun kantille, tulikiveä sataa taivaalta ym.

Ollaan sitäkin mietitty, että auttaisiko uskoon tulo? Mutta mihin uskoon?

- Se joka oli ottanu sen parisataa tonnia lainaa, en muista numeroa.

Vierailija
446/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaajista. Keksikää jotain uutta. Milleniumkin jo tuli ja meni.

Vierailija
447/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps

Vierailija
448/494 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä me tiedetä muuten sitä ollenkaan koska Hän tulee vaan me odotamme ja rukoilemme Hänen tulemistaan. Ei maailma kuitenkaan lopu vaan uskovat temmataan hänen luokseen ja sitten on vielä tuhatvuotinen valtakunta ja sitten vasta alkaa ikuisuus.

Ei Hänen tulemistaan tarvitse pelätä kun on uskossa. Kerro vain lapsille, että kun uskovat niinkuin sinäkin niin ei ole mitään hätää vaan kerran olemme kaikki taivaassa ja vain ne jotka eivät uskoneet ovat helvetissä.

ihmiset eläväy maapallolla :) kaikki pahat katumattomat kuolevat lopullisesti, ketään ei helvetissä kiduteta...helvettiä ei ole olemassk¨

ne jotka uskovat, ja tekevät jumalan tahdon saavat ikuisesti elää maapalolla :9 ei taivaissa... vain ne , jotka hallitsevat yhdessä jumalan kanssa ovat taivaassa.

eli luehab raanattu tarkemmin

muille, kertokaa ilouutista kaikille, pian pahuus poistetaan..lopullisesti :)

Vierailija
449/494 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain monta hyvää vinkkiä. Mitään suuria lainoja ei olla otettu mutta töissä en ole nyt paljoo jaksanut panostaa. Pomo on ollut vähän nyrpeenä siitä. Lapsi on vielä niin pieni että suunitelmissa olis vaan olla viimeiset hetket perheen kanssa. Anopille ja muutamalle muulle lähetin jo kirjeet ja saavat miettiä että kannattiko vittuilla!

Vierailija
450/494 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sain monta hyvää vinkkiä. Mitään suuria lainoja ei olla otettu mutta töissä en ole nyt paljoo jaksanut panostaa. Pomo on ollut vähän nyrpeenä siitä. Lapsi on vielä niin pieni että suunitelmissa olis vaan olla viimeiset hetket perheen kanssa. Anopille ja muutamalle muulle lähetin jo kirjeet ja saavat miettiä että kannattiko vittuilla!"

Tässä nähään ettei tänne kannata leikillä antaa mitää "ohjeita", ku jotku uskoo ja toteuttaa pian oikeesti sen, että hyppäävät jostain alas!

Vierailija
451/494 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
452/494 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut vain osittain ja tullut monen monta facepalm-hetkeä :D

Lukekaapas uusin Tieteen Kuvalehti, siinä on hyvä artikkeli asiasta, käsitellään selkokielisesti tuo kalenteri.

Vierailija
453/494 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on mukavampi odotella siellä loppua. Ja tyyny ja untuvapeitto :) Oli aikamoinen työ sisustaa ja vaatettaa 6 arkkua mutta valmista tuli viimeinen eilen :)

Vierailija
454/494 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo perjantaina eli yliylihuomenna.

Vierailija
455/494 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä luottokortit sileiks, kun ei tarvi huolehtia huomisesta. Viettätte kunnon pikkujoulut!!

Vierailija
456/494 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voi lahjoitaa kaikki rahat mitä ette enää tarvii maailmanlopun taki tilille

FI48 5410 5020 0107 67, jos maailmanloppua ei tulekkaan voin palauttaa teille puolet ettette jää ihan tyhjän päälle. Kaikista muista lahjoituksista voi ilmoittaa sähköpostiin salainentoveri@gmail.com

Vierailija
457/494 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kuoltukaan!

Ei tullut maailmanloppua!

Olinx mä eka?

Vierailija
458/494 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?

joulukalenterista 3 viimeistä luukkua pois.

Se lienee lapsiystävällisin tapa kertoa lähestyvästä kaameasta kuolemasta.

Vierailija
459/494 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran se loppu tulee niin kuusi tietysti ja luottokortit vinkumaan tappiin asti kun ei niitä tartte sitten enää maksaa pois :) Vietätte joulun viikon etuajassa ja siinä lahjoja jaellessa kerrot sitten että teillä on nyt vaan viikko aikaa nauttia näistä lahjoista joten älkää hölmöilkö...

Vierailija
460/494 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis hyvä päivä viettää joulukin.

Näin me ollaan kotona suunniteltu. Lapsille on kerrottu että maailmanloppu tulee ja me kuollaan kaikki. Taivaan isä ottaa meidän sielut taivaaseen ja elämme siellä paratiisissa ikuisesti. Ensin lapset itki,mutta ei enää.Onhan ne tietysti vähän surullisia ja kyselevät miten Mustille käy,kuka siitä huolehtii jne.

Mutta se minua ihmetytti että miksi opettaja soitti koulusta ja pyysi käymään siellä, onkohan lapset tehneet jotain askarteluja maailmanlopun -päivän kunniaksi,kiva mennä katsomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi