Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette kertoneet lapsille lähestyvästä maailmanlopusta?

Vierailija
25.10.2012 |

Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?

Kommentit (494)

Vierailija
361/494 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole lukenut raamattua.

Vierailija
362/494 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö siellä raamatussa nimenomaan kielletä maailmanlopusta hysteriointi vieläpä jonkun pakanakansan ennusteiden mukaan. eli en sano mitään, vaan puhun Jeesuksesta niinkuin muutenkin tekisin.

Kovin kuulostat kärkkäältä tuomitsemaan ihmisiä, noin uskovaiseksi ihmiseksi. Pitäisiköhän tarttua uudestaan siihen isoon kirjaan virkistää hiukan muistia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/494 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko ihan tosissaan??? =O Mitäs 22.12 selitätte lapsillenne?

Niimpä... :DDD reps!

Vierailija
364/494 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset askartelivat päiväkodissa foliohatut. Laitamme ne päähän 21.12.

Kiitti ideasta, ollaan oltu kipeinä ja alkaa tekeminen loppua. Ehditään tehdä ystäville ja sukulaisillekin vielä :)

Vierailija
365/494 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko ihan tosissaan??? =O Mitäs 22.12 selitätte lapsillenne?

ai mäkun luulin et se maailman loppu tulee 12.12. 2012

Samaa odotellessa! XD XD

Vierailija
366/494 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rukoillut ettei sitä maailmaloppua tulisi, kun netti kaatuu jos tulee armageddon.

Voisikohan NASA lähettää avruuteen pari nettitukiasemaa ja googlen palvelimen. Ettei sentään netti katkeaisi, kaiken muun kyllä kestän, mutta en sitä.

Sen maailmanlopun takia kaikilta jää kuitenkin nettilasku maksamatta 21.12 jälkeen, niin ei se netti siellä avaruudessakaan kauaa auki pysy.

Vierailija
367/494 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanotto oli juuri sitä typerää tirskumista ja silmien pyörittelyä mitä nyt voisi tämän ketjun perusteella olettaakin.

Kumpikaan teineistä ei ole osallistunut bunkkerin rakentamiseen tai maitojauheen purkittamiseen ollenkaan. Olemme nyt miehen kanssa päättäneet, että pelastamme ensisijaisesti perheen nuorimmat lapset. Heille kerroimme tilanteesta saduttamisella ja se toimi hyvin. Voin suositella.

Vierailija
368/494 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa lapsianne ja eläkää elämäänne :) Kyllä tässä maailmassa kaikenlaisia hörhöjä riittää päiväänne täyttämään!

Vierailija
369/494 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rukoillut ettei sitä maailmaloppua tulisi, kun netti kaatuu jos tulee armageddon.

Voisikohan NASA lähettää avruuteen pari nettitukiasemaa ja googlen palvelimen. Ettei sentään netti katkeaisi, kaiken muun kyllä kestän, mutta en sitä.

Sen maailmanlopun takia kaikilta jää kuitenkin nettilasku maksamatta 21.12 jälkeen, niin ei se netti siellä avaruudessakaan kauaa auki pysy.

Kyllähän tu on ihan hyvä idea, sillä ei googlea niillä nettilaskuilla pidetä pystyssä vaan mainostuloilla. Että voisiko vauvalehtikin lähettää palvelimensa avaruuteen, ettei AV lakkaa olemasta sen armageddonin takia? Toivoisin että ylläpito tulee nyt vastaamaan tähän ja pikaisesti, kun se 21.12 on alle kuukauden päästä!!!

Vierailija
370/494 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoilla linjoiila, tääl on kyllä porukka aivan päästänsä sekasin :D

Vierailija
371/494 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et tajua että täällä kaikki kirjottelee näitä viestejä vitsillä :)

Vierailija
372/494 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatriako kuuluisi kutsua hätiin, kun nämä epätoivoiset sielut vaeltavat kadotuksessa. Älkää nyt hyvät ihmiset langetko tällaiseen hapatukseen. Elämä jatkuu. Älkää vaipuko epätoivoon. Maailmanloppua ei tule.

Vierailija
373/494 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitettiin talo myyntiin ja ostettiin koko rahalla erinäisiä päihteitä. Olen pyörinyt täällä koksu ja LSD -päissäni ihan muissa maailmoissa ja useamman kuukauden. Lapsillekin on syötetty sopivassa suhteessa happoa ja pilveä lähes joka aterialla ja kyllä ne ihan onnellisilta vaikuttavat.

Vierailija
374/494 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.stara.fi/2012/12/01/mayojen-maailmanlopputarina-uhkaa-lapsia/

Teinit ahdistuu ja lapset jää hoitamatta kun varaudutte maailmanloppuun. Nasa on teistä mammoista huolissaan.

Vierailija
375/494 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ennakoinut tätä tietenkin ja otin tuossa kesällä valtavan lainan ja olen ostanut lapsille aina mitä ovat halunneet ja olen täyttänyt joka toiveen. olen kertonut että meillä on elinaikaa enää talveen asti että nautitaan nyt. ollaan matkusteltu vaikka missä etelän saarilla ja nautittu elämästä. karkkia ja suklaata saavat kanssa joka päivä. lapsista tämä maailmanloppuleikki on tosi hauskaa.

sitten on sovittu että nautitaan kunnes 21.12 tulee ja sinä päivänä syödään viimeinen ateria, jokainen saa sitä mitä haluaa, puetaan parhaimmat päällemme ja käydään makaamaan koko perhe olohuoneen lattialle. sillä tavalla auringon muotoon. päät vastakkain ja pidetään käsistä kiinni toinen toistamme. jalkamme esittävät niitä auringon säteitä.

sitten suljemme silmämme, sanomme rakastavamme toisiamme ja pidämme käsistämme kiinni. kunnes loppu tulee.

lapsista tuo on ihan ok!

..."karkkia ja suklaata saavat kanssa joka päivä" ei herranjumala. Maailman loppua EI TULE. Ite kai, jos mulla olis lapsia, ja jos olisin ylipäätään aikuinen, pitäisin lapsistani vielä parempaa huolta, JOS uskoisin maailmanlopun tuloon. En antais niitten lihoo ja antaa tuudittautua siihen tunteeseen, että ne saa kaiken, mitä haluavat. Ja jos valtava laina on tullu otettua, ni tän hässäkän jälkeen oot kyllä aikamoisessa kusessa :D

Ite en henkilökohtasesti usko koko maailmanlopun tuloon, ja siks aion ellää loppuvuojen ihan normaalisti.

Tää maailmanloppu-juttu tietää vaa rahantuloo yhtiöille, jos muutkin tekkee samalla tavalla ko te. Tehän siinä köyhdytte :D

ja ihan vaa tiedoks: nauran teiän KAIKKIEN maailmanlopun suunnitelmille, ja sille, miten ootte siitä lapsillenne sanonu :D ! turhaa kiusaatte lapsianne sillä tiedolla, jos sitä maailmanloppua ei kerta ees tule :)

Vierailija
376/494 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ever. Kun mietit tommosia, ei fiksuutta tarvitse funtsia lainkaan :D

Vierailija
377/494 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa että riittääkö meidän lääkevarastot :( Mikä on tehokkain särkylääke markkinoilla? Hinnalla ei ole väliä kun kerranhan tämä vain on.

Vierailija
378/494 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala voisi siirtää koko pallon kerralla tuonpuoleiseen? Se olisi verrattavissa joukkoliikenteeseen. Ekologisestikin järkevää ja vähentäisi huomattavasti työtaakkaa. Osa matkustajista poistuisi manalan pysäkillä ja loput jatkaisivat päätepysäkille.

Vierailija
379/494 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko te oikeasti noin tyhmiä!?! pah sanon minä koko mailmanlopusta! ja vielä:http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288468349419.html

Vierailija
380/494 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE ETTE VOI OLLA TOSISSANNE. V*TUN UUNOT! OTTAKAA NYT HERRANEN AIKA SELVÄÄ ASIOISTA, ENNEN KU MENETTE LAPSILLENNE KERTOMAAN MAAILMAN LOPUSTA, MIKÄ ON VAIN MEDIAN MÄSSÄILYÄ. EDES MAYA-INTIAANIT EIVÄT SANO/OLE SANONEET ETTÄ MAAILMA "LOPPUU".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi