Miten olette kertoneet lapsille lähestyvästä maailmanlopusta?
Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?
Kommentit (494)
pakko näiden viestien on olla trollausta. ei näin tyhmiä ihmisiä ole kuin ameriikassa!!
Älä koskaan aliarvioi tyhmyyttä :D
Kukas sanoikaan: "On vain kaksi ääretontä, ihmisten tyhmyys ja avaruus, enkä ole avaruudesta ihan varma"...
Mulle voi lahjoitaa kaikki rahat mitä ette enää tarvii maailmanlopun taki tilille
FI48 5410 5020 0107 67, jos maailmanloppua ei tulekkaan voin palauttaa teille puolet ettette jää ihan tyhjän päälle. Kaikista muista lahjoituksista voi ilmoittaa sähköpostiin salainentoveri@gmail.com
Ja kaikki täällä olijat pelastuvat maaoilmanlopulta
Saa nähdä nousemmeko aamulla enää sijoiltamme. :(
Huimaa
Kuukautiset alkoi
Kuulo lähti
Kädet vapisee
Pierettää
Iho vihertää
Saa nähdä nousemmeko aamulla enää sijoiltamme. :(
Kakkikki hivyn veliä? Kulummela vsata klo 13.11 se on.
Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?
---------------------------------------------
ootteko oikeesti noin tyhmiä? ihminen voi kuolla koska tahansa ilman että joku idiootti jossain tuolla laskee millon se maailma tuhoutuu.
Nyt kun tarkka päivä teille sanottu niin OIKEESTIKKO meette viel pienille lapsille asiaa pelottelemaan? ja yleensäkki tuo Ohjemla MAAILMAN LOPUN ODOTTAJAT. missä ne lapsiain kouluttaa siihen tulevaan tuhoon, mikä ei todennäköisesti edes tule meidän elinaikana.. Huhhuh..SÄÄLITTÄVÄÄÄÄÄÄ!!!!!
TE ETTE VOI OLLA TOSISSANNE. V*TUN UUNOT! OTTAKAA NYT HERRANEN AIKA SELVÄÄ ASIOISTA, ENNEN KU MENETTE LAPSILLENNE KERTOMAAN MAAILMAN LOPUSTA, MIKÄ ON VAIN MEDIAN MÄSSÄILYÄ. EDES MAYA-INTIAANIT EIVÄT SANO/OLE SANONEET ETTÄ MAAILMA "LOPPUU".
Pelottavaa miten tosikkoja osa ihmisistä on... o.O
pari tuntia enää elinaikaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mitä te aiotte tehdä vielä?
minä aion syödä suklaata ja tehdä parit orkkelit!
voi herran jumala teijän kans :D aikuset ihmiset ei tasjua että mittää maailmanloppua ei oo tulosa :D:D:D tappakaa mut :DD haluun niii nauraa teille. Jos maailmanloppu tulis, nii kyllä ois jo jotain ilmiöitä tullu :D aikuiset hei mitä teijän päässä liikkuu ? ei kenties mitään. turhaa lapsia pelotella. :D mää ainaki aijon ostaa joululahjat ja muut :D ja saada lahjat :D lololo! tää on naurettavaa häpeen teidän puolesta :D:D
Yllälainattu kirjoitus vain vahvisti omaa näkemystäni tyhmistä teineistä x| Sehän nyt on selvää, ettei maailma lopu tänään kuin valokatkaisijasta kääntämällä. Joka sellaiseen uskoo, on idiootti. En myöskään pidä todennäköisenä, että esimerkiksi massiivinen tulva tulisi ja pyyhkisi meidät mereen tai että vitun iso tulipallo lentää taivaalta maahan ja polttaa kaiken. En todellakaan.
Ihmiset ovat täydellisesti harhautuneet 'maailmanlopun' käsitteestä. Useissa lähteissä puhutaan maailman lopusta "sellaisena kuin sen tiedämme". Suomennettuna se voi viitata tuntemamme sivilisaation päättymiseen esim. uuden maailmansodan tai vastaavan ihmisen aiheuttaman mullistuksen kautta.
Te, jotka niin uskotte maailmanlopun koittavan tänään, jatkakaa toki pelkäämistä/odottamista. Itse nukuin viime yöni erittäin hyvin, ja tulen nukkumaan seuraavankin
voi herran jumala teijän kans :D aikuset ihmiset ei tasjua että mittää maailmanloppua ei oo tulosa :D:D:D tappakaa mut :DD haluun niii nauraa teille. Jos maailmanloppu tulis, nii kyllä ois jo jotain ilmiöitä tullu :D aikuiset hei mitä teijän päässä liikkuu ? ei kenties mitään. turhaa lapsia pelotella. :D mää ainaki aijon ostaa joululahjat ja muut :D ja saada lahjat :D lololo! tää on naurettavaa häpeen teidän puolesta :D:D
Yllälainattu kirjoitus vain vahvisti omaa näkemystäni tyhmistä teineistä x| Sehän nyt on selvää, ettei maailma lopu tänään kuin valokatkaisijasta kääntämällä. Joka sellaiseen uskoo, on idiootti. En myöskään pidä todennäköisenä, että esimerkiksi massiivinen tulva tulisi ja pyyhkisi meidät mereen tai että vitun iso tulipallo lentää taivaalta maahan ja polttaa kaiken. En todellakaan.
Ihmiset ovat täydellisesti harhautuneet 'maailmanlopun' käsitteestä. Useissa lähteissä puhutaan maailman lopusta "sellaisena kuin sen tiedämme". Suomennettuna se voi viitata tuntemamme sivilisaation päättymiseen esim. uuden maailmansodan tai vastaavan ihmisen aiheuttaman mullistuksen kautta.
Te, jotka niin uskotte maailmanlopun koittavan tänään, jatkakaa toki pelkäämistä/odottamista. Itse nukuin viime yöni erittäin hyvin, ja tulen nukkumaan seuraavankin
Kyllä lasten valistaminen asiassa on ensiarvoisen tärkeää. Meillä ei menty kouluun ja töihin tänään vaan istumme kädet käsissä olohuoneessa, kynttilän valossa (mitä nyt iphoneani vähän selaan samalla). Enää kolme ja puolituntia:http://endworldcounter.com/
Oli niin montaa hauskaa hetkeä täällä AV:llakin että. Ihan kiva elämä. Miten jaksatte muut henkisesti?
mites me täällä vielä ollaan. :DD entäs nuo aikaerot? onkos osa maailmasta jo tuhoutunut? joo ei terve teidän kanssa!
Taas paras av-ketju aikoihin. Ihmettelin, miks tää on niin luettu ja lopulta avasin itsekin.
Eniten ihmetyttää, miten jotkut luulee tän ketjun olevan totta? Tosi lukutaidottomia ja huumorintajuttomia ihmisiä, miten tällä palstalla edes sellaisia on... ;) ??
Mä oon just tällasten ketjujen takia koukussa av-palstaan.
Paras kommentti "Kaappeja en ainakaan siivoa".
IHANAT JOULUT TEILLE KAIKILLE AV-MURUT!!
22.3.2013 on Adam Lambertin Suomen keikka Hartwall Areenalla, mitäs nyt tehdään?
Nyt olen tyytyväinen, etten ole edes aloittanut joulusiivousta.
Pitäiskö sivellä itsensä ja lapset tervalla, jos otsonikerros tuhoutuu, niin ei heti kärähdä?
Taidan laittaa Kirkan "Hetki lyö" soimaan...
ja näpyttelen kännykällä ja lapset pelaa joululahjaksi saamiaan nintendo pelejä arkuissaan. aika rentoa. kolme tuntia vielä niin kuollaan.
vikat minuutit menossa!!! kohta kuolemme!!!!!!!
"Sain monta hyvää vinkkiä. Mitään suuria lainoja ei olla otettu mutta töissä en ole nyt paljoo jaksanut panostaa. Pomo on ollut vähän nyrpeenä siitä. Lapsi on vielä niin pieni että suunitelmissa olis vaan olla viimeiset hetket perheen kanssa. Anopille ja muutamalle muulle lähetin jo kirjeet ja saavat miettiä että kannattiko vittuilla!"
Tässä nähään ettei tänne kannata leikillä antaa mitää "ohjeita", ku jotku uskoo ja toteuttaa pian oikeesti sen, että hyppäävät jostain alas!
Khihhih. Kyllä näin on ;)
rakkain terveisin: tämän viestin lähettäjä
pakko näiden viestien on olla trollausta. ei näin tyhmiä ihmisiä ole kuin ameriikassa!!