Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tulee toinen tyttö! Oon ihan onnesta sekaisin

Vierailija
25.10.2012 |

Tuntuu että tämä on unelmien täyttymys. Kaksi tyttöä aika pienellä ikäerolla. Sitten ne leikkivät kiltisti yhdessä ja meillä on rauhallista ja siistiä ja mukavaa. Vanhemmiten osallistuvat kotitöihin ja saadaan tehdä porukalla kaikkia kivoja naisten juttuja. Oon niin onnellinen!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tosiaan provo, ja kyllä tiedän että on myös hirveitä riiteleviä siskoksia, mut kyl se on varmaan yleisempää että siskot leikkii yhdessä rauhallisesti kuin tyttö ja poika. Ei tää sukupuoli alun perin ollut mulle mikään niin tärkeä juttu, mut nyt vaan tuntuu tältä että mikään ei oo ihanampaa kuin kaksi tyttöä. :)

Vierailija
22/32 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet jo luonut stereotyyppisen kuvan lapsistasi. Eipä se kai lapsia haittaa, jos äiti ei osaa ajatella heitä yksilöinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovat kuin paita ja peppu. Kun ikäero oli noin pieni, ei ollut sisaruskateutta vauvasta.

Joskus toki nuijivat toisiaan, mutta varsinkin kun tempperamenttierot kaventavat ikäeroa, ovat kuin paita ja peppu ja saavat toisistaan todella paljon seuraa.

Ja myös puolustavat toisiaan, mitä pidän erinomaisena asiana.

Onneksi olkoon ja kovasti tsemppiä tulevaan =)

Vierailija
24/32 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkivät toisinaan keskenään jopa ihan rauhallisesti.

Toinen, eka tyttö on oikein tyttömäinen tyttö, aina tukka hyvin, kauniit vaatteet ja on rauhallinen ja huomaavainen. Todella herkkä ja ihana tyttö ja kaunis kuin nukke.

Toinen tyttömme, nuorempi on sellainen vaahteramäeneemeli, ettei paljoo mekoista piittaa, nuket heittelee seinille kun ne on tyhmiä ja tukka roikkuu silmillä ja otsassa on tälläkin hetkellä kaksi kauheeta mustelmaa ja olipahan juuri tarhassa kuvaus. Aivan ihana ja valloittava, suorasanainen ja todellakin oman tahtonsa tunteva termiitti.

Antaa se kynnet välillä lakata ja sitten pureskelee ne pois, heh. Että sellaisia mein tytöt, ei ole rauhallista eikä siisitä eikä aina edes mukavaa!

Mulla esikoinen on poika ja nyt neljättä odotellessa, toivoisin senkin olevan poika, kun ei se sukupuoli takaa rauhallista lasta :)

Vierailija
25/32 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sanovat "vitsaillen", että pitäähän teidän se poikakin tehdä, mutta jos meille kolmas lapsi tulisi, melkein toivoisin senkin olevan tyttö. :)

Minäkin toivoin toisesta poikaa. Ikäeroa 2,5 v. ja veljekset, nyt 2,5 ja 5 touhuavat jatkuvasti yhdessä. Meille ei kolmatta tule, mutta jos tulisin, olisin erittäin onnellinen, jos sekin olisi poikaa.

Veikkaan, että jos esikoinen olisi ollut tyttö, olisin toivonut toisestakin tyttöä.

Eli kaksi poikaa ja 2,5v ikäeroa. Ja toivoin toisestakin lapsesta poikaa.

Nyt vanhempi täytti juuri 9v ja nuorempi täytti keväällä 6v. Kovasti ovat toistensa pelikavereita. Toki välillä tapellaankin, mutta sitten taas pelataan sulassa sovussa sählyä, jalkapalloa, lämmitään pihalla kiekkoja ym toimintaa.

Olen niin onnellinen että ovat samaa sukupuolta! Ja enempää lapsia en edes halua, joten mulla ei ainakaan ole mitään tyttökaipuuta iskenyt.

Toki varmaan jos esikoinen olisi ollut tyttö, olisin kakkosestakin toivonut tyttöä.

Vierailija
26/32 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Yleensä samaa sukupuolta olevilla lapsilla on enemmän yhteiset askareet, vielä vanhempanakin.

Itselläni on sisko ja olemme tosi läheisiä. Olin tosi onnellinen, kun minullekin tuli kaksi tyttöä. Se maailma on minulle tutumpi.

Vierailija
27/32 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on raskaan opettajalleen ja toinen pyörii sekakäyttäjien jengissä tehden asuntomurtoja ja ryöstöjä.

Vierailija
28/32 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivonut kahta kilttiä tyttöä. Tuli neljä villiä poikaa. En voi sanoa ettei YHTÄÄN harmittaisi

Vierailija
29/32 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpailla kaikesta keskenään, kieroilla senkun ehtivät päihittääkseen toisensa ja saadakseen paikkansa auringossa (edut ja kehut tätä kilpa-asetelmaa suosivilta vanhemmilta). Aikuisena välejä voikin sitten kuvailla lähinnä sanoilla kylmä sota. Mutta toki se vanhemmuus ja asetelma kotona vaikuttaa siihen miten menee.

Oli kyllä hirveän hyvä yritelmä provoksi. :)

Vierailija
30/32 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kyllä niin onnellinen. En edes osaisi kuvitella millaista olisi kolmen pojan kanssa. Ovathan nämä meidän tytökin villejä, mutta kuitenkin eri tavalla kuin pojat.

Vierailija
31/32 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhden tytön ja yhden pojan äitinä voi sanoa, että onneksi ei ole kahta tyttöä!

Kyllä se tytön elämä on välillä niin "draama Queen" touhua ja äidin kanssa tappelemista, että toista tyttö-teiniä en kyllä kestäisi ;)

Poika alkaa lähestyä teini-ikää (11v.) ja ainakin vielä on ihanan lapsellinen ja hyväntuulinen ja kova halimaan :)

Vierailija
32/32 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sain tytön sekä pojan. Onneksi. On ollut kasvattavaa tajuta miten ihania molemmat voivat olla, niin äärimmäisen rakkaita.

Välillä tuntuu, että nykyään tyttöjä toivotaan kovaan ääneen eikä pojista sanota mitään hyvää. Ikävää :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä