Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostit iPhonen

Vierailija
24.10.2012 |

Niin, miksi ostit iPhonen? Vastaa rehellisesti, mikä on siinä se juttu? Kännyköillä ei voi tänäpäivänä enää egoilla, koska lähes kuka tahansa voi hankkia helvetin kalliin kytkykännykän. Itselleni se ei ollut edes vaihtoehto, koska haluan suuremman näytön, niin iPhone jäi heti laskuista pois.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ostamassa.Työmatkani on pitkä ja sitä on hauska pelailla ja lueskella nettiä matkalla.Kirjaa en voi lukea,tulee huono olo.

Vierailija
2/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retina-näyttö, Appstore (monipuolinen valikoima ohjelmien suhteen), yhteensopivuus muiden Apple-laitteiden kanssa, jämäkkyys, keveys, miellyttävä ulkonäkö, helppokäyttöisyys, käyttöjärjestelmä iOS...

Eli niitä syitä tosiaan on, jos antaa Applelle oikeasti mahdollisuuden, eikä vaan mollaa sitä kuulopuheiden perusteella. Samsungilla ja HTC:lla samanhintaisia puhelimia, eli hinnan ei pitäisi olla mikään muista erottava ongelma. Ja jos joku hankkii kännykän ''egoilun'' takia niin sillä ihmisellä on päässä jotain vikaa, minä hankin omani juuri noiden luetteloimieni syiden vuoksi. Enkä kadu, enkä todellakaan hiero sitä muiden naamaan, surettaa vaan että muut tekevät siitä numeron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen oli nelonen. Ihan älyttömän hyvä käyttää. Tosi paljon appseja ja käyttö helppoa. Ei vaikeaselkoisia valikoita., Yhdellä näpäytyksellä olet siinä toiminnossa, missä haluat. Nyt kun on tottunut, niin en ihan heti vaihda. En tosin pysty vertaamaan mm Lumiaan tai Samsungiin, koska niitä en ole kokeillut. Varmaan oikein hyvia nekin, en epäile. iPhone on toistaiseksi mun valinta.

Vierailija
4/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelaa yhteen ipadini kanssa.. Minusta pienmpi puhelin on kiva kun sitä voi käyttää yhdellä kädellä. Galaxya en ottais, kauhee halko.

Iphone 5:n näytön tarkkuus on sitä luokkaa että pieni näyttö ei haittaa käyttöä. Hyvin siitä erottaa, ehkä jos olis ikänäköä niin pitäis olla isompi näyttö..

Vierailija
5/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kyllä mutta näköjään muutaman viestin jälkeen maailmassa on vain kaksi puhelinta: iPhone ja Samsung. Itse tykkään Sonyn muotoilusta ja tällä hetkellä minulla veden-ja iskunkestävä Sony, jossa 4,3" näyttö. Kestää siis kolhuja ja voi huoletta puhua lenkillä sateessa puhelimeen jos tarvitsee. Ja todellakin on yhden käden puhelin, minäkään en ymmärrä kahdella kädellä käytettäviä luureja. Sonyn puhelimet ovat mielestäni tämän hetken tyylikkäimpiä puhelimia, käyttäähän James Bondkin semmoista ;)

Vierailija
6/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on Mac-läppäri, ja ajattelin sen sopivan tämän kanssa parhaiten yhteen (synkronoinnit sun muut). Tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
7/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joku vanhempi Nokia ja aikani kun katselin sitä miehen iPhonea, niin piti vaihtaa.

Nyt mies osti tutulta tyttärelle 10-vuotislahjaksi iPhonen, kun sai sen halvalla. Se on ihan käyttämätön, mutta vanhempi malli eli joku 3. Kyllä se tyttärelle kuitenkin riittää. Saa sitten pelailla ja katsoa youtubea omallaan, eikä mun puhelin ole koko ajan lapsilla :D

Vierailija
8/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietysti miehen, joka on banaani.

Vierailija
9/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni perustelee, että kun on hedelmäpeli tietokoneenakin, että pelaa yksiin. No, meillä eletään PC-maailmassa ja työkaverit, joilla on hedelmäpuhelin, on ihan tuskissa, kun milloin kalenterien synkkaus ei pelitä, milloin ei tiedostot siirry tai aukea, milloin päivitys on sotkenut yhteydet, milloin itse puhelin vaan ihan joutessaan jumiutuu, ja karttakin ohjaa päin puuta.

Itselläni on Lumia 900, ja Windows-maailmassa kaikki toimii kuin unelma. Ei mitään vikaa missään. Se, ettei kaiken maailman appseja tai pelejä ole vielä ulottuvilla, ei haittaa, koska en osaa niitä kaivata, mulla tuntuu olevan kaikki olennainen mitä tarvitsen. Yksinkertaisen on helppo olla tyytyväinen.

Vierailija
10/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni perustelee, että kun on hedelmäpeli tietokoneenakin, että pelaa yksiin. No, meillä eletään PC-maailmassa ja työkaverit, joilla on hedelmäpuhelin, on ihan tuskissa, kun milloin kalenterien synkkaus ei pelitä, milloin ei tiedostot siirry tai aukea, milloin päivitys on sotkenut yhteydet, milloin itse puhelin vaan ihan joutessaan jumiutuu, ja karttakin ohjaa päin puuta.

Itselläni on Lumia 900, ja Windows-maailmassa kaikki toimii kuin unelma. Ei mitään vikaa missään. Se, ettei kaiken maailman appseja tai pelejä ole vielä ulottuvilla, ei haittaa, koska en osaa niitä kaivata, mulla tuntuu olevan kaikki olennainen mitä tarvitsen. Yksinkertaisen on helppo olla tyytyväinen.

ja työkoneena on PC. Mutta mä en tee MITÄÄN henkilökohtaista ko. koneella, sähköpostikaan ei ole mun vaan firman yleinen. Mun ei siis tarvitse omaan puhelimeeni synkata yhtään mitään työjuttuja.

Miehelläni taas on työläppärinä nimenomaan MacBook Pro ja siksi hommasi puhelimeksikin iPhonen.

Me ei muuten koskaan tuskailla noita mainitsemiasi juttuja, ehkäpä sulla on vaan jotain angsteja "apple-ihmisiä" kohtaan ja siksi kuulet kaiken tuskanhuutoina.

Vierailija
11/11 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailta.

emme kumpikaan osaa käyttää sitä, siksi on ollut tuossa hyllyllä jo monta kuukautta.

Soittaa sillä osaan, mutta en osaa tallentaa osoitekirjaan numeroita. Siksi siinä on vain minun ja mieheni numerot. :)

En jaksa opetella käyttöä. Itselläni on HTC, ja olen tykännyt siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan