Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50-vuotias nainen

Vierailija
24.10.2012 |

tiedoksi kaikille nuoremmille naisille. se on ihan teistä itsestänne kiinni, minkälainen 50-vuotias nainen tulette olemaan. oletteko se kamala lihava rupsahtanut vaihdevuotiskärttynen marttyyriakka, vaiko hyvässä kunnossa oleva, hyvässä työssä käyvä kaunis mukava nainen.

kukaan ei voi sille mitään, että on 50-vuotias (mikä näköjään on palstalla kauhistus). mutta sille voi jokainen, miten sitä olla.

aloittakaa jo nyt!

t. yksi 50-vuotias elämänsä kunnossa oleva tyytyväinen nainen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap. aina pitänyt itsestäsi huolta, vai teitkö jossain vaiheessa ns. elämäntaparemontin?

Itse olen vasta 44v, mutta jotain tarttis tehdä, jotta olisin 5-kymppisenä onnellinen ja terve:)

Vierailija
2/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä paljoa auta urheilu tai nukkuminen, jos hormonitoiminta menee tarpeeksi sekaisin tai vaikka kilpirauhanen lopettaa toimintansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin perheen sen verran myöhään, että minulla on vielä alakouluikäiset lapset. Olen downsiftannut työelämässä ja teen viikossa vain parikymmentä tuntia töitä. Näin jää aikaa lasten kanssa oloon ja omiin harrastuksiin. Käyn mielelläni ystävättärien kanssa keikoilla kuuntelemassa livemusaa ja tehdään viikonloppureissuja kaupunkikohteisiin. Ystäväni ovat minua kymmenisen vuotta nuorempia, mutta mitenkään en erotu porukasta vanhempana kuin muut. En ulkonäön, pukeutumisen tai jaksamisen suhteen.

Vierailija
4/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elänyt omaa elämää

t. ap

vaihdevuosille ei mitään voi, mutta habitukselle kyllä

Vierailija
5/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se on sanoa, vaan mulla se ei ainakaan ole ollut ihan itsestä kiinni, olenko hyvässä kunnossa ja onko hyvä työ, tai edes minkäänlaista työtä. Sekin riittäisi jos olisin pystynyt "huonompaankin" työhön, vaan kun ei.

T: työkyvyttömyyseläkeläinen 48 v

Vierailija
6/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauksia voi tulla nuoremmallekin, ryppyjä voi tulla eikä töitäkään kaikilla ole. Ei ole kauhistus olla 50-vuotias, mutta ikävää on olla huonokuntoinen missä iässä tahansa.

Vierailija
7/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa arvotaan eläessä ja osan voi itse poimia.

Itse sain syntyessä aika hyvät ja olen saanut poimittuakin aika hyviä...

Nyt 45, mutta saapa nähdä millainen viisikymppinen musta tulee ;-)

Vierailija
8/8 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleiselle elämänlaadulle voi kyllä. tyytyväinen ihminen on ilo silmälle. siis eläkää niin, ettette katkeroidu ja kitkeröidy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi