Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun lähdet kyläpaikasta eikö tule mieleen että leuluja voisi kerätä?

Vierailija
24.10.2012 |

eli siistiä vähän edes leluja joita selvästikkin lapsesikin on käyttänyt?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä kaapissa on kuitenkin traktoreita,autoja ja työkoneitä, tukkirekkakin yms. Sukulaispérhe tulee kylään ja lapset vielä 8v alaspäin leikkivät niillä ja äitinsä raivautti lelut ennen heidän lähtöään takaisin kaappiin.Minusta se oli oikein, mutta en kyllä sitä mitenkään edellyttänyt. Jotenkin on niin mukavan näköistä pienet leikkimässä siinä. Sen takia olen tuon kaapin pitänyt leluilla täytettynä. Jospa joskus lastenlapset...

Vierailija
22/29 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit tietävät, että inhoan siivousta joten en usko heidän ottavan sitä henkilökohtaisesti. JOs joltain vajaakuntoiselta (vanhukselta tms.) niin sitten kerätään ihan kaikki. Tätini ja äitini komentavat lapsen itse keräämään ja se on minulle aivan ok.

Meillä, ärsyttävää kyllä, kaikki ne samat kaverit lapsineen osallistuu keräämiseen. Sanon aina, ettei tarvitse ja olen sitä mieltä ihan oikeastikin. Minua ei haittaa kuitenkaan, että keräävät, enkä järjestele niitä uudelleen. Olen vaan kiitollinen, että ovat keränneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä käy lapsivieraita, haluan ehdottomasti siivota itse myöhemmin ja laittaa kaikki legot ym. niille kuuluviin laatikoihin. Inhoan niin paljon sitä että kaikki muka siivotaan mutta täysin väärin. Puuttuvia osia ei enää löydä mistään. Jos vieras meillä siivoaa on se täysin turhaa työtä, käännän laatikot joka tapauksessa nurin ja järjestän lapsen kanssa ne heti jälkikäteen.

mieluummin kerään itse lapsen kanssa rojut lattialta oikeisiin paikkoihinsa, kuin metsästän vääriin laatikoihin, hyllyihin ja kaappeihin kerättyjä leluja, legoja, palapelien paloja tms. P

Vierailija
24/29 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti hyvien tapojen mukaista kerätä oman lapsensa jäljiltä lelut kylässä. jos on vanhempia lapsia, pitää huolta että he siivoavat omat jälkensä myös. ei tässä mistään suursiivouksesta ole kyse, että alettaisiin hirveästi hääräämään toisten kotona. en minäkään siitä pitäisi jos omat vieraani hirveästi huseeraisivat kotonani. ei tavallisesta leikkimisesti niin kamalaa sotkua tule! mutta kyllä olisin järkyttynyt, jos vieraideni käytös olisi niin rahvasta, ettei leikkien jälkiä siivottaisi. tarpeen tullen voi kysyä mihin mikäkin osaa kuuluu, myös meillä on tarkkaa että kaikki ovat omilla paikoillaan, ehjiä ja kaikki osat tallella. kuitenkaan pienenkään lapsen yksittäisen lelulaatikon kaatamisesta lattialle ei voi olla epäselvyyttä mihin mikäkin kuuluu, kaikki samasta laatikosta tulleita leluja. todella kummallista jos niitä ei voi lähdön hetkellä kerätä lattialta takaisin laatikkoon.

Vierailija
25/29 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailu päättyy kaikkein kivoimmin, kun vieraat vaan lähtevät ja sanotaan heipat. En halua siihen vielä sitä hässäkkää, että siivotaan ja konttaillaan siellä lattialla kyselemässä, että mistä tämä lelu oli ja mistä tämä. Ei mua ne lattialla olevat lelut haittaa niin paljoa, että vieraiden tarvitsisi niitä keräillä.

Vierailija
26/29 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleta lapsille edes että kun leikit leikitty niin jäljet siivotaan?! mielestäni ainakin meillä ja muilla kavereilla ei ole ollut hirmu vaikeaa päätellä mistä lelut on levitetty lattialle ja jos en tiedä niin kerään edes kirjat hyllylle tai samaan kasaan johonkin. meillä ainakin käy vieraita jotka saa kämpän ihan hirveseen kuntoon ja mielstäni olisi että edes jotkut lelut olisi kerätty pois.

Vierailija
27/29 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siistiä vähän edes leluja joita selvästikkin lapsesikin on käyttänyt?

kaikki lelunsa levälleen. Toiseksi kun te käytte meillä, pentusi repii tapetitkin seiniltä ja hajottaa lapseni lelut.

Vierailija
28/29 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule, mutta tulee joka kerta mieleen sanoa lapselle, että kerää lelut pois. Minä en kerää kotonakaan leluja, miksi siis kylässä.

Vierailija
29/29 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan kylässä tai muksut on naapurissa kylässä kotiinlähdön aikana emäntä huomauttaa, että lelut on kerättävä.

Kun samat porukat on meillä kylässä, ovella sanotaan reippaasti heipat ja iloisesti rupatellen hävitään omaan siistiin kotiin ja meille jää helvetinmoinen sotku. Jota siis yksikään äiti ei edes ehdottele siivottavaksi....

Kyllähän tuo ottaa päähän aika lailla. Vink vink vaan rakkaat naapurit/kaverit jos tätä luette :-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme