G: Hihii mieheni ei tiedä, että...
käyn napostelunälkääni napsimassa myslipaketista pelkät hedelmät ja pähkinät :D Kiroaa aina, kun paketissa on pelkkiä kaurahiutaleita ja rusinoita ;)
Mitäs te teette mieheltänne salaa? :D
Kommentit (8)
käyn panemassa nuorempaa miestä pari kertaa viikossa.
pyyhin hänen paidallaan pölyjä/lavuaarit ennen pesua :D
osoitteita eikä sitä, että omistan nykyisin kesämökin.
olen hieman ihastunut toiseen mieheen, ja aion erota hänestä (siis avopuolisostani) lähiaikoina, kunhan jotain käytännönjärjestelyjä olen saanut aikaiseksi. Se toinen mies ei ole syy eroon (meillä ei ole suhdetta), vaan lähinnä rohkaiseva tekijä, jotta uskallan tehdä sen, josta olen jo puolisen vuotta haaveillut.
Ugh.
olen hieman ihastunut toiseen mieheen, ja aion erota hänestä (siis avopuolisostani) lähiaikoina, kunhan jotain käytännönjärjestelyjä olen saanut aikaiseksi. Se toinen mies ei ole syy eroon (meillä ei ole suhdetta), vaan lähinnä rohkaiseva tekijä, jotta uskallan tehdä sen, josta olen jo puolisen vuotta haaveillut.
Ugh.
N35
Eikä sitä, että kun nyt sijoitan lyhennysrahat osakerahastoihin, teen sen kerätäkseni pesämunaa eroa varten. Päämääräni on pystyä jonain päivänä ostamaan mieheni ulos kodistamme, jotta lapset eivät joutuisi muuttamaan eron tultua.
Tähän ei tee mieli lisätä "hihiitä".
Toinen syö salaa pähkinöitä, toinen suunnittelee eroa!
Mieheni ei tiedä, että pottuvarpaissani kasvaa tummia paksuja karvoja. Ajelen ne tietty pois.