Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teillä eskarilaisille talveksi haalari- vai 2-osainen puku?

Vierailija
24.10.2012 |

Meillä pojalle mahtuu vielä viimetalviset 2 haalaria hyvin päälle, joten ne ainakin eskari/tarhakäyttöön. Myös viimevuoden 2-osaiset mahtuvat päälle.

Kysyin pojan mielipidettä ja haalareita haluaa talvella kuulemma käyttää. Kaverini sanoi, että ei ton ikäset kuulemma enää haalareita eskarissa pidä.....eskari koulun yhteydessä, joten kiusaavatko nyt sitten poikaa haalareiden takia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari ehdottomasti. Mukavempi leikkiä ja tosiaan se lumi ei ole selässä.

Vierailija
2/10 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tovottavasti huolii haalarin mikäli edessä luminen talvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika käytti eskarissa tyytyväisenä haalareita.

Koulussakin olisi ensimmäisinä vuosina käyttänyt jos olisi löytynyt sopiva koko.

Nuorempi poika taas kieltäytyi haalarista jo 5-vuotiaanaa. Ei auttanut vaikka isoveli puhui kovasti haalarin puolesta. 2-osainen puku piti hankkia jo ennen eskarivuotta.

Päiväkodissa näyttäisi puolella 5-6-vuotiaista olevan haalari ja puolella 2-osainen puku.

Vierailija
4/10 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

92 senttisestä käyttänyt kaksiosaista kunnes viime talvena halusi itse myös haalarin, koska kavereillakin oli. Nyt olen ostanut haalarin ja lisäksi on kaksiosainen varalla.

Vierailija
5/10 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene lumi selkään, kun möyryää leikeissä

Haalarilla menee meidänkin eskari vielä. Se on nopeampi pukeakin, mikä on plussaa erityisesti lapsen mielestä. Paljon mekkoja käyttävälle tytölleni haalari on myös mukavampi päällä, kun ei tarvi survoa niitä helmoja housunkauluksesta sisään.

Vierailija
6/10 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksiosainen puku oli käytössä luistelu- ja hiihtopäivinä ihan siitä syystä, että toppahousujen lahkeet menee paremmin monojen ja luistimien päälle kuin haalarin.

Iltaisin ja viikonloppuisin sai käytännössä itse valita kumman laittoi päälle, monesti oli haalari, se oli nopeampi ja helpompi pukea.

Vierailija
7/10 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysvaatteina on ollut takki ja housut. Haalarin itse halusi. Ymmärrän kyllä, on vähän laiska pukija ja haalarin saa nopeammin päälle. Toki meillä on takki ja housutkin, mutta luulen, ettei poika niitä käytä juurikaan muuten kuin kauppareissuilla, näin oli jo viime talvena.

Vierailija
8/10 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene lumi selkään, kun möyryää leikeissä

Vierailija
9/10 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suurimmaksi osaksi eskareilla on haalarit, hyvin harvalla kaksiosainen puku. Oli sitten eskari koulussa tai päiväkodissa.

Vierailija
10/10 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyseessä vieläpä vaatteistaan tarkka tyttö. Kouluun on kuitenkin mennyt kaksiosaisessa, tosin eskarivuodeksi hankittua haalaria piti vielä ekaluokkalaisena pihaleikeissä niin pitkään kuin se mahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän