Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos synnytys on käynnistetty eilen klo 19.30..

Vierailija
24.10.2012 |

Niin koska voi odotella uutisia...? Eikö pitäisi syntyä jo? Itse olen pikasynnyttäjä, eikä mitään käsitystä, kauanko voi 'normaalisti'kestää...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi klo 13 ja lapsi syntyi klo 3.

Vierailija
2/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä käynnisty ekalla yrityksellä. Sitten pidetään vuorokausi lepoa ja yritetään uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyi torstaina klo 12.

Kaverini synnytystä alettiin käynnistellä maanantaina klo 9. Lapsi syntyi hätäsektiolla keskiviikkoiltana.

Vierailija
4/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin jännittynyt, kun mitään ei kuulu! Eikö ole jo vaarallista, kun lapsivedet kuitenkin meni jo edellisenä yönä?

Olette kyllä hurjia taistelijoita, itse en tiedä moisesta mitään!

Ap

Vierailija
5/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys käynnistettiin tiistaina klo 15 ja hän syntyi keskiviikko aamuna klo 11.08 :)

Vierailija
6/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alettiin käynnistellä perjantaina aamusta, lapsi syntyi lauantaina aamupäivällä, supistukset alkoivat lauantaiaamuna n. klo 8, tyttö oli maailmassa alle pari tuntia myöhemmin. Eli minun kohdallani ainakaan ensimmäiset käynnistysyritykset eivät tehneet mitään vaan vasta seuraavana päivänä, kun laitettiin isompi annos pilleriä kohdunsuulle.

Miten on käynnistetty ap;n tarkoittama tapaus, kalvojen puhkaisulla vai lääkkeellisesti? Kalvojen puhkaisu varmastikin johtaa yleensä nopeammin tulokseen.

Kun kerran makasin muista syistä synnyttämättömien osastolla samassa huoneessa oli yksi odottaja, jolla synnytystä yritettiin lääkkeiden avulla käynnistellä kuusi päivää ennen kuin lapsi lopulta syntyi.

Vierailija
7/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan myötä se kyllä lisää riskiä tulehduksille, siksi synnytyksen ei anneta viivästyä päiväkausia.

Omat käynnistykseni ovat olleet aamupäivällä -lapsi syntyi yöllä yhdeltä, sekä iltapäivällä ja tämä lapsi syntyi kymmeneltä illalla.

Vierailija
8/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauva syntyi seuraavana aamuna vähän ennen yhdeksää.

Vierailija
9/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka käynnistys ei tosiaan aina tehoa, tiedän varmaksi :(.

Vierailija
10/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuossa kesti 1 vrk 16 h, siitä kun otin ensimmäisen käynnistysnappulan siihen, kun lapsi oli viimein sylissä.

Vierailija
11/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys käynnistettiin maanantaina klo 13, lapsi syntyi perjantaiaamuna kiireellisellä sektiolla.

Vierailija
12/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys käynnistettiin perjantai-iltana ja sunnuntai-iltana synnyin maailmaan.

Kaverin synnytys käynnistettiin maanantaina klo 14 ja lapsi syntyi tiistaina klo 22.

Ja porukka ihmettelee miksi en halua, että mun synnytyksiä käynnistetään, mä inhoan sairaaloita, joten en tosiaan halua olla yhtään pidempään kun on pakko... :D

Vierailija
13/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistettiin perjantaina. Olin tipassa viisi tuntia. Sen jälkeen supistukset loppuivat - ja minut passitettiin kotiin.

Olin kotona viikonlopun, tiistaina takaisin, ei vieläkään tulosta toisen käynnistyksen jälkeen. Illala tehtiin sektio.

Siis kaksi kertaa sain tippaa suoneen, ei mitään apua. Kalvoja ei voitu puhkaista, koska takana oli jo yksi sektio.

(raskausmyrkytys päällä, siksi ei voinut odotella alatiesynnytyksen normaalia käynnistymistä)

Vierailija
14/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 22.10 ja lapsi syntyi samana aamuna klo 8.

Riippuu miten käynnistys tehdään ja missä vaiheessa. Kuinka "kypsät" paikat on jne.

Vierailija
15/15 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 22.10 ja lapsi syntyi samana aamuna klo 8. Riippuu miten käynnistys tehdään ja missä vaiheessa. Kuinka "kypsät" paikat on jne.

kun illalla on käynnistetty? Tarkoititko seuraavana aamuna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä