Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OP:n palvelumaksut nousee, mihin pankkiin vaihtaisin?

Vierailija
24.10.2012 |

Osuuspankki on järjettömän kallis pankki! Kuinka paljon muissa pankeissa maksavat verkkopankki ja pankkikortti kuukaudessa?

Olen miettinyt S-pankkiin vaihtoa, mutta avomieheni on talouden pääjäsen, mitenköhän onnistuu pankkisopimuksen tekeminen?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäjille paremmat korot kuin monessa muussa pankissa. Myös lainanhoitokulut edulliset

Vierailija
2/46 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroat jäsenyydestä, saat jäsenmaksun takaisin. On täysin väärä tapa laskea kannattavuutta siten kuten laskit.

lainaajana maksan tosiaan 0,407% korkoa vuodessa. Bonuksia on muutama saturainen kertynyt, olen ottanut ne rahana. Mitään muita palveluja kuin asuntolaina ei OP:ssa ole, palkankin siirsin S-pankkiin. ei ole pienintäkään aikomusta maksaa lainaa takaisin yhtään nopiampaa kun on pakko eli 2022 mennessä tai jotain semmosta, en tarkkaan muista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.39-0.25 (bonukset) ei oo paljo mittään. Käytännössä ilmanen laina!

0,2 aktiasta on kyllä varsin hyvä sekin!

Meillä 0,3-0.25 OP:sta - juuh

Vierailija
4/46 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankkisi on kirjannut luottopäätökseen, että marginaali on tietyn suuruinen vain jos kokonaisasiakkuus on pankissa. Mikäli sitä siirretään muihin pankkeihin (esim palkka ei tule po. pankkiin) on pankissa oikeus nostaa marginaalia jollakin tietyllä ennalta sovitulla määrällä. Välttele siis kaikkia asiakastapaamisia ja kontakteja "asuntolaina"pankkiisi, sillä kun tämä huomaavat, voi tulla sinulle kalliiksiki, eikä välttämättä auta, että lupaat tämän jälkeen siirtää palkan takaisin.

Jos eroat jäsenyydestä, saat jäsenmaksun takaisin. On täysin väärä tapa laskea kannattavuutta siten kuten laskit.

lainaajana maksan tosiaan 0,407% korkoa vuodessa. Bonuksia on muutama saturainen kertynyt, olen ottanut ne rahana. Mitään muita palveluja kuin asuntolaina ei OP:ssa ole, palkankin siirsin S-pankkiin. ei ole pienintäkään aikomusta maksaa lainaa takaisin yhtään nopiampaa kun on pakko eli 2022 mennessä tai jotain semmosta, en tarkkaan muista

Vierailija
5/46 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet saa mitään myönnytyksiä eli esim lyhennysvapaita lainaasi, jos sattuisit niitä joskus tarvitsemaan

Vierailija
6/46 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vekslaamassa siellä jos jonkinlaista asiaa, viimeksi sovin 3v jaksosta jonka ajan maksuerä on vain 150EUR kuussa, eipä oo otettu puheeksi marginaalia...

pankkisi on kirjannut luottopäätökseen, että marginaali on tietyn suuruinen vain jos kokonaisasiakkuus on pankissa. Mikäli sitä siirretään muihin pankkeihin (esim palkka ei tule po. pankkiin) on pankissa oikeus nostaa marginaalia jollakin tietyllä ennalta sovitulla määrällä. Välttele siis kaikkia asiakastapaamisia ja kontakteja "asuntolaina"pankkiisi, sillä kun tämä huomaavat, voi tulla sinulle kalliiksiki, eikä välttämättä auta, että lupaat tämän jälkeen siirtää palkan takaisin.

Vierailija
7/46 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ks edellinen viesti, huomasin tosiaan vasta sen kirjoittamisen jälkeen, että juuri tuota on eppäilty seuraavaksi

ettet saa mitään myönnytyksiä eli esim lyhennysvapaita lainaasi, jos sattuisit niitä joskus tarvitsemaan

Jos eroat jäsenyydestä, saat jäsenmaksun takaisin. On täysin väärä tapa laskea kannattavuutta siten kuten laskit. lainaajana maksan tosiaan 0,407% korkoa vuodessa. Bonuksia on muutama saturainen kertynyt, olen ottanut ne rahana. Mitään muita palveluja kuin asuntolaina ei OP:ssa ole, palkankin siirsin S-pankkiin. ei ole pienintäkään aikomusta maksaa lainaa takaisin yhtään nopiampaa kun on pakko eli 2022 mennessä tai jotain semmosta, en tarkkaan muista

Vierailija
8/46 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juurihan totesin, että nimenommaan niitä olen siellä sopinut, huomasin tosiaan vastan sen jälkeen et sitä on seuraavana eppäilty

Vierailija
9/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up - sehän se tietysti on tärkeintä et itse on tyytyväinen

Vierailija
11/46 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli paikallisosuuspankkia. Meillä on ollut kaikki talousasiat, lainat ja muut siellä jo 15 vuotta. Ei minkäänlaisia tilinhoitokuluja, ei laskunmaksukuluja eikä muuta. Asuntolainan marginaalia en juuri nyt muista mutta se on sieltä pankkien keskiarvon alapäästä. Miehellä on ollut siellä tili ihan lapsesta saakka, joten se on ehkä tuonut meille jotain näistä "ilmais"eduista. En osaa sanoa minkälaisia sopimuksia uusille asikkaille nykyään tehdään. Olemme kuitenkin saaneet asuntolainaankin maksuvapaita kuukausia useaan eri otteeseen. Ja remonttilainaakin saimme helposti lisää. Todella hyvää ja halpaa pankkipalvelua. Meillä on tilit Keuruun paikallisosuuspankissa.

Vierailija
13/46 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Sampo Pankki nyk. Danske Bank on varmaan ihan yhtä kallista. Kun laskin noin omalta kohdaltani niin yli 100 euroa menee vuodessa pelkkiin palvelumaksuihin. Siihen kun lisätään vielä laajakaista maksut esim. 11,89/kk niin kyllä pankkiasioiden hoitamiselle tulee hintaa. Danske Bank perii 4,40 euroa/kk tilin hoidosta. Ja jos sinulla on lainaa sen takaisinmaksuista se perii 2,50 euroa/kk. Lisäksi jos sinulla on luotollinen Visa kortti, joka laskusta 2,00 euroa.

Vierailija
14/46 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on mun mielestä törkeän kallis, 4,50€/kk, pankkitunnukset ja yksi kortti. Mulla on tili myös S-pankissa, sekä verkkopankkitunnukset että Visa ovat ilmaiset. En ole vielä kuitenkaan vaihtanut sitä "pääpankiksi". Varmaan kannattaisi.

Kertokaa muiden pankkien palvelumaksuja ja kokemuksia S-pankista.

Vierailija
15/46 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja visa debit 1,50e, visa electron 2e/kk. Eli nousemassa tuohon 4,50e/kk. Minusta se on aika paljon kun olen opiskelija/osa-aikatyöläinen.

Vierailija
16/46 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikään ei maksa mitään, päinvastoin saa vakuutusmaksutkin maksettua bonuksilla. Eivät varmaan haluakaan asiakkaita jotka ei käytä pankkipalveluja, en itsekään haluaisi vaan niille edut jotka palveluja käyttää.

Vierailija
17/46 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikään ei maksa mitään, päinvastoin saa vakuutusmaksutkin maksettua bonuksilla. Eivät varmaan haluakaan asiakkaita jotka ei käytä pankkipalveluja, en itsekään haluaisi vaan niille edut jotka palveluja käyttää.

eli llmainen pankki jos lainaa.

Vierailija
18/46 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin niitä säästöjen takia joo, mutta menisi kauan ennen kuin sen omistajajäsenyyden maksun niillä bonuksilla kuittaisi.

Tuohan on tavallaan kusetusta. "Ilmaista" tuskin on mikään, lainanottaja vaan maksaa pankille niin sievoisesti esim. korkoa että voi antaa hiluja "ilmaiseksi" vastineeksi.

Vierailija
19/46 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli llmainen pankki jos lainaa.

eikä ilmaisia pankkeja. Kyllä ne omansa kaikilta pois ottavat, sen lainan yhteydessä.

Vierailija
20/46 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin niitä säästöjen takia joo, mutta menisi kauan ennen kuin sen omistajajäsenyyden maksun niillä bonuksilla kuittaisi. Tuohan on tavallaan kusetusta. "Ilmaista" tuskin on mikään, lainanottaja vaan maksaa pankille niin sievoisesti esim. korkoa että voi antaa hiluja "ilmaiseksi" vastineeksi.

Omistajajäsenyydestä maksamasi 100 euroa ei ole sinulta pois. Se on sijoituksesi pankkiin, ja jos joskus eroat jäsenyydestä, saat omasi pois. Tai perikunta viimeistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän