Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen äiti pukee lapsen "aina" kurahousuihin?

Vierailija
23.10.2012 |

Käy jotenkin sääliksi yksi tyttö tässä pihalla, kun sillä on syksyllä melkein aina keltaiset kurahaalarit jalassa tuossa pihalla, vaikka olisi aurinkoista ja kuivempaakin. En tiedä ikää, mutta arvelisin olevan suunnilleen eskari/ekaluokkalainen, eli ei missään maassa myöri, vaan nätisti keinuu tai ajaa pyörällä tms. Kai isosta lapsesta tuntuu vähän kurjalta, jos aina pitää olla kurahousuissa. :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus sisälläkin.

Vierailija
2/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ekaluokalainen rakastaa kurahousuja, ne pitäis aina olla jalassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiinnostaisi minkälainen äiti pukee eskari/ekaluokkalaisen? Fyysisesti terve lapsi oletettavasti, kun ajaa pyörällä kuitenkin.

Vierailija
4/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä keltaiset. Käypä kysäisemässä lapselta, että "hengittävätkö pöksysi henkselien kohdalta".

Vierailija
5/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiinnostaisi minkälainen äiti pukee eskari/ekaluokkalaisen? Fyysisesti terve lapsi oletettavasti, kun ajaa pyörällä kuitenkin.

Kyllä minä ymmärrä "pukemisella" ihan senkin, että käskee lapsen pukemaan...

Vierailija
6/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ekaluokalainen rakastaa kurahousuja, ne pitäis aina olla jalassa

Mua kiinnostaa ihan käytännön asiana, että mitä teillä lapsi laittaa alle, nyt tällaisella 5-10-asteen kelillä, jos päällimmäiseksi tulee ne kurahaalarit? Eli minkälainen yhdistelmä toimii parhaiten eikä ole liian kuuma tai tönkkö?

Vierailija
7/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että ne kurahousut häiritsee naapurin akkoja paaaljon enemmän kuin yhtäkään lasta tässä maassa.

Itse rakastin kuravaatteitani lapsena. Vieläkin harmittaa kun äiti ei jostain syystä ostanut mulle saman sarjan sydvestiä.

Omalta 5v olen joskus kysynyt kummat on mukavammat tai kummat laittaa mieluummin...vastaus on aina "ihan sama".

Vierailija
8/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, ehkäpä tämä lapsi itse haluaa laittaa ne kurikset, ei se mikään ihan mahdoton ajatuksena voi olla, sillä meillä oli näin, vielä jopa tokan syksyllä!

Meillä 6v. laittaa päälleen tasan ne vaatteet, jotka minä käsken. Oli sitten kyseessä haalari tai kurahousut.

Vierailija
9/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taloyhtiön pesutupa paljon käytössä, aikoja ei saa aina kun tarvitsisi.

Tytöllä ei ole monia ulkovaatteita ja ne ainokaiset ei saa tulla likaisiksi.

Vierailija
10/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainoastaan lapsilla kuravaatteet päiväkodissa. Kotiinkin aikoinaan ostin mutta jäivät käyttämättä.

Alle kaksivuotiaana oli sellaiset puvut käytössä jossa alaosa oli kuravaatekangasta.

Toisaalta meidän muksut ei edes tykkää konttailla missään kuralammikoissa. Inhoavat likaa, vaikka ei kielletä sotkuleikkejä.

Hiekkalaatikolla istuvat reunalla ja leikkivät. Ajavat pyörällä, mopolla, traktorilla ym.

Vierailija
11/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla ovat erilaisia.

Meillä on ainoastaan lapsilla kuravaatteet päiväkodissa. Kotiinkin aikoinaan ostin mutta jäivät käyttämättä.

Alle kaksivuotiaana oli sellaiset puvut käytössä jossa alaosa oli kuravaatekangasta.

Toisaalta meidän muksut ei edes tykkää konttailla missään kuralammikoissa. Inhoavat likaa, vaikka ei kielletä sotkuleikkejä.

Hiekkalaatikolla istuvat reunalla ja leikkivät. Ajavat pyörällä, mopolla, traktorilla ym.

Vierailija
12/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kouluikäisellä ei ole päällä kuriksia. Kuka nyt ilkee äiti haluaisi olla ja rajoittaa koululaisen oikeutta istuu kuralammikoissa ja möyrii ojissa. Katsokaas kun lasten pitää saada olla lapsia.

Vierailija
13/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi käsken eskarilaisen laittaa kurikset päälle. Alla on sisähousut. Vissiin kukaan muu ei käytä eskarissa niitä, mutta rasittavaa kun on housut kurassa ja bussilla pitää kulkea. :/

Vierailija
14/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitään reimatec pukua, joka muutenkin on kuuma.

Mitä lapsi tekee ulkona, istuuko hän suurimmalta osaltaan ulkona, leikkii ja on aktiivinen?

Jokin kerrasto aktiiviselle lapselle ja jos on kylmä niin lisätä asteittain vaatteita alle. Samalla tavalla tämä toimii kerrospukeutumisessa urheilijoilla pakkasella.

Vierailija
15/25 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen, äiti on joko tietämätön tai välinpitämätön. Meinasin sanoa, että tai köyhä, mutta kyllä luulisi jokaisella olevan varaa ostaa kirpparilta muutamalla eurolla ulkohousut lapselle. Jos vaan viitsii.

Vierailija
16/25 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen, äiti on joko tietämätön tai välinpitämätön. Meinasin sanoa, että tai köyhä, mutta kyllä luulisi jokaisella olevan varaa ostaa kirpparilta muutamalla eurolla ulkohousut lapselle. Jos vaan viitsii.

En usko, että se rahasta on kiinni. Ja on sillä tytöllä ihan hienoja ja hyviä vaatteita, kun olen nähnyt tulevan jostain kaupungilta.

Vierailija
17/25 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä suostu muuta käyttämään?

Vierailija
18/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikö se sitten hiosta kauheasti? Mitä te kurahousuja lapsillanne paljon käyttävät laitatte sinne alle? Jonkun sellaisen sporttikerrastonko? Vai hengittääkö se riittävästi siitä henkseleiden kohdalta, ettei hiosta?

Vierailija
19/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kurahousuja juuri päiväkodin ulkopuolella käytetä?

Vierailija
20/25 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äiti on vaan jatkanut samaa käytäntöä kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan