Mitä mieltä nimestä Stella?
Mietitään sitä meidän tytölle. Mielipiteitä kiitos!
Kommentit (19)
Tulee mieleen se Frederikin laulu, anteeksi...
tavallinen englanninkielinen nimi, joka sopii hyvin suomeen. Tuo mieleeni serkun tyttären, joka on hyvin kaunis tummaihoinen lapsi.
Pelkästään kauniita mielikuvia.
Tai ainakin tiedän yllättävän monta pientä 0-2 v. Stellaa
mutta miksipä minun tarvitsisikaan. Jos olette kaavailleet sitä lapsellenne nimeksi, varmaan pidätte siitä itse. Ja silloinhan se on juuri teidän lapsellenne varsin hyvä nimi! En ikinä opi ymmärtämään näitä, jotka peräänkuuluttavat täällä mielipiteitä lapsensa nimestä...
Tuo "rakas Stella" on toistaiseksi ainoa negatiivinen asia, joka minua harmittaa. Itse en pidä nimeä hienostelevana, vaan ehkä enemmänkin ruotsalaisena/kansainvälisenä...
Mitäs ehdottaisitte toiseksi nimeksi? :)
Ap
tai näytelmän " Viettelysten vaunu" ?
Se tulee mieleen. Ihan ok nimi.
tai näytelmän " Viettelysten vaunu" ? Se tulee mieleen. Ihan ok nimi.
nähnyt kyseistä leffaa... huonoja mielikuvia?
muotibloggari on nimeltään Stella. Tästä voi ehkä arvella, että tuosta tulee pian muotinimi. Viimeisen kahden vuoden aikana on nimetty jo 337 Stellaa, kun taas aikaisemman 10 vuoden aikana vain 649.
...ainakin Englannissa Stella = Stella Artois -olut, jota myös "wife beateriksi" kutsutaan. Ei siis kauhean kauniit konnotaatiot tällä hetkellä. Siinä vaiheessa, kun teidän Stella on iso, tuota tosin varmaan kukaan enää muistaa.
...ainakin Englannissa Stella = Stella Artois -olut, jota myös "wife beateriksi" kutsutaan. Ei siis kauhean kauniit konnotaatiot tällä hetkellä. Siinä vaiheessa, kun teidän Stella on iso, tuota tosin varmaan kukaan enää muistaa.
tätä en ollut kuullutkaan
Uusi ja hieno joo, mutta en ehkä täällä antaisi tuota nimeä. Samasta syystä en saanut pojastani Akselia, nyyh.
Kuulostaa koiran nimeltä. Stella, tse!
Oli kouluavustajana ollessani ala-asteella, ja asui myös hetken naapurissamme. Todella kaunis nuori nainen, jota ihailin suuresti. :)
Joten positiiviset mielikuvat minullakin.
Tulee mieleen tämä suomalainen bändi. :)
Mutta ihan hyvä bändihän tuo on. Ja nimi on kaunis.
joten tuskin siitä ihan huippumuotinimeä tulee. Minulle tulee stelloista mieleen lastenkirjailija Stella Parland ja Stella McCartney.
Meilläkin on Stella joten kieltämättä tykkään :)
Kuulostaa pöljältä jos joutuu kutsumaan monta kertaa peräkkäin Stellaa Stellaa...
mutta ehkä vähän hienosteleva, sellainen huomionhakuinen.
Ei pahalla=)